自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-6-2 16:33 |只看該作者
我唔明點解要街溫, 屋企真係連一張椅俾佢坐底溫都無嗎?

個人認為在家溫書一粒鐘, 好過在街溫10個鐘。成日有人在身體行來行去, 點會專心呀?


侯爵府

積分: 22072


22#
發表於 11-6-2 16:34 |只看該作者
本帖最後由 瑄婷 於 11-6-2 16:34 編輯

屋企真係好難專心溫書,我以前都係去自修室,可以坐幾個鐘完全投入.
而好多學校星期六日都唔會有得溫習.
所以自修室無位或關門,溫習祗好去COFFEE SHOP OR MC .
不過就真唔好阻住哂其他食客!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


23#
發表於 11-6-2 16:35 |只看該作者
發現好耐喇.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 12780

畀面勳章


24#
發表於 11-6-2 16:39 |只看該作者
咩心理呢, 係因為係嗰度有人吵住會好啲咩?


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


25#
發表於 11-6-2 16:40 |只看該作者
juicypig 發表於 11-6-2 16:16
我姪女成日同成班同學都喺KFC溫書
我以前 d 同學都係咁的,
但我又諗,佢地成班真係 hehe haha 咁,有幾多個真係會溫書丫....吹水就有


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


26#
發表於 11-6-2 16:40 |只看該作者
一向都係架:;pppp:


大宅

積分: 3156

畀面勳章


27#
發表於 11-6-2 16:45 |只看該作者
見到真係溫書同做功課嘅都好d~但有時見到嘅都係攤開晒d嘢但只係喺度傾偈~玩電話~sms...堅係火都嚟

其實佢哋呢d行為真係好自私亦都好影響人~都唔明點解溫書同做功課唔可以留喺屋企/學校/圖書館/自修室


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


28#
發表於 11-6-2 16:47 |只看該作者
可能係屋企太多吸引力集中唔倒, 淨係一部電腦已經令佢地全軍覆沒 但點都好, 做人唔應該咁自私, 見人地捧住個盤四圍搵位, 都唔就吓人


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


29#
發表於 11-6-2 17:09 |只看該作者

回覆:乜家陣興在coffee shop溫書做功課?!

我有一次抱住個女入去買咖啡, 學生一個人坐晒張圓桌都不肯讓位, 要位職員走過來先好不願意讓




禁止訪問

積分: 67524


30#
發表於 11-6-2 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67524


31#
發表於 11-6-2 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 11-6-2 17:30 |只看該作者
好興架~
可能人地屋企真係無地方溫呢~
圖書館其實分分鐘多人過呢度!你真幾多亞叔係圖書館番朝9晚5


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-6-2 17:36 |只看該作者
果日去食晚餐, 著左一半都係溫書既, 仲有d 連野食都冇
個個係度等位食, 比d 貌似好勤力既學生罷哂d 位
真係激死


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 11-6-2 17:37 |只看該作者
興咗好耐啦......一杯飲品坐成日!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


大宅

積分: 1684


35#
發表於 11-6-2 17:43 |只看該作者
我都觉得很讨厌.
应该很多都是CityU学生,看到他们霸住张抬,读书打notebook讲project,立刻对这间"神大"的印象分打折扣.

點評

bkfans  間間都係咁啦, 而家D細路自私到震.  發表於 11-6-2 21:45


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-6-2 23:49 |只看該作者
應該想辦法封殺佢地有時想飲杯野食下野都冇


子爵府

積分: 11919


37#
發表於 11-6-3 00:05 |只看該作者
所以我話d連鎖快餐店, 喺考試期間生意差唔好怪人呀, 係佢地由得班學生霸住晒d枱, 我地想幫襯都唔得


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


38#
發表於 11-6-3 00:07 |只看該作者
經紀 + 學生都係賴死唔走果班.


男爵府

積分: 8716


39#
發表於 11-6-3 00:11 |只看該作者
真係好討厭!!最討厭,係周圍都冇位,班扮溫書的學生,嘢就食完,但霸咗幾張枱賴死唔走!


珍珠宮

積分: 44134


40#
發表於 11-6-3 00:12 |只看該作者
moonychan 發表於 11-6-3 00:07
經紀 + 學生都係賴死唔走果班.

Agree!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo