使用意見

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2741

畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-6-3 10:12 |只看該作者
回覆 Z_Z 的帖子

咁其實又好難個woo!
個forum個個都可以post link post 相
有毒都唔出奇
而何況今次係比人攻擊
又有幾奇
而且佢都出左post教你點阻止,同講左今次件事係咩事
你仲要係到開post你有小小陰謀咁樣woo!


大宅

積分: 3009


22#
發表於 11-6-3 10:14 |只看該作者
samson11121 發表於 11-6-3 10:03
你地有無睇野架= =

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3945512&extra=page%3D1 ...
足足24小時之後先出通告, 已經足夠好多好多人繼續中招啦
仲要放向使用意見度, 有幾多人會每日click入去睇吖
有誠意就應該立即關站搶修
而唔係好似而家咁, 無咁多人知就最好囉

點評

yoma1975  係放在每版置頂到.  發表於 11-6-3 11:17


子爵府

積分: 12580


23#
發表於 11-6-3 10:16 |只看該作者

回覆:samson11121 的帖子

Samson11121,

請問你覺得我地開post講bk有毒有什麼陰謀?




大宅

積分: 3009


24#
發表於 11-6-3 10:17 |只看該作者
MrsFung 發表於 11-6-3 10:11
有無人可以話我聽我地咁多人中招究竟關唔關ek事?管理人員解釋到好似唔關佢事咁。



...
就算唔關佢地事, 咁都應該關站搶修啦, 仲播毒咩?


大宅

積分: 3009


25#
發表於 11-6-3 10:19 |只看該作者
本帖最後由 Z_Z 於 11-6-3 10:20 編輯
MrsFung 發表於 11-6-3 10:16
Samson11121,

請問你覺得我地開post講bk有毒有什麼陰謀?

咪理佢啦, 佢話咩咪咩囉
一陣變成罵戰post就幣家伙
總之我而家只係想bk交待事件啫


子爵府

積分: 10074


26#
發表於 11-6-3 10:22 |只看該作者
rabbit75 發表於 11-6-3 09:58
但自己都有責任保護自己的電腦…主要的病毒都須要使用者按某啲鍵才會中……例如果有對話視窗時不要下下Say yes而且要安裝可靠和定時更新的防毒軟件……當然有部份的毒會無聲無色就會中………...
well said



大宅

積分: 2526


27#
發表於 11-6-3 10:26 |只看該作者
本帖最後由 ZY 於 11-6-3 10:28 編輯
我都肯定中招前是完全沒有任何視窗彈出來,否則我都不會連中兩次,我都很同意站主應該要對這件事負責,根據站主解釋好似這次事件與網站無關,只提出一些建議,根本沒打算再作進一步採取措施,如果是與教育網無關,那為什麼這麼多人都是在教育網中招,如果是一位負責任的站主,是不是應該關閉教育網徹底解決問題後確保網站不再害人才重開嗎,不然的話,我真的很失望,甚至考慮退出baby-kingdom

Z_Z 發表於 11-6-3 10:09
我肯定入ek時沒有視窗彈出來叫我安裝-----完全正確
繼續播毒,仲要若無其事咁就好自私啦----中晒point
...


大宅

積分: 3009


28#
發表於 11-6-3 10:26 |只看該作者
廣告你就識賣
睇小陣廣告會死咩...?
而家人地啲電腦就真係死啦
好心關站維修下, 大字標題通知下, 主動啲回下啲個電腦仲有困難的媽咪的post
家陣我見啲網站使用者回啲post教人地仲多過個網頁管理員回post


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 11-6-3 10:27 |只看該作者
但我尋日入EK 無事既?

點評

bplus  過去幾日我都有入去睇, 無回, 用公司部機同屋企部notebook都無事, 費解 ..  發表於 11-6-3 11:46
Z_Z  若然真係整番好都出黎講句比我地知都好吖  發表於 11-6-3 10:30


男爵府

積分: 9878


30#
發表於 11-6-3 10:29 |只看該作者


大宅

積分: 2741

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-6-3 10:30 |只看該作者
關站搶修就易講...好似醫院唔通爆水渠都要關醫院去維修?


水晶宮

積分: 59166


32#
發表於 11-6-3 10:37 |只看該作者
非常同情中毒果d……

真係唔該冇事既出小句聲………

自我感覺好正義?

中左毒…唔係人人都識整……

仲唔俾人呻…唔俾人問?

那個~

點評

Z_Z  我無投訴佢無出教學, 係不滿佢無交待, 係咪唔投訴得吖而家?  發表於 11-6-3 10:48
samson11121  bk已經出左教學,都仲要係到投訴~可以做既都做左啦~大家下次小心d囉  發表於 11-6-3 10:43


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


33#
發表於 11-6-3 10:40 |只看該作者
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?
不過, 我就一定唔會上ek住架喇, 宜家仲要不定期用virus total check下, bk有冇事添

http://www.virustotal.com/

click submit a url, 跟住輸入網址e.g forum.edu-kingdom.com/, 總知一日有report話係malware site都唔好入住啦! 我電腦都係皮毛, 有錯唔該話番比我聽啦!

我今朝再check ek 時仲係話佢係malware site, bk就冇事~

點評

marten  F5終身受用,多謝多謝  發表於 11-6-3 11:08
Sindy  多謝sumlam,唔係都唔知點先相對安全  發表於 11-6-3 11:02
marten  又係你  發表於 11-6-3 10:43
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


34#
發表於 11-6-3 10:42 |只看該作者
有咁o既事

點評

Z_Z  下面有link睇番  發表於 11-6-3 11:01


大宅

積分: 3009


35#
發表於 11-6-3 10:52 |只看該作者
sumlam 發表於 11-6-3 10:40
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?
thx
用呢個software係佢會自動偵測好似防毒咁, 定係每次上親邊一個網都要著個著個手動scan呢?

點評

sumlam  要自己手動scan架!  發表於 11-6-3 10:54


男爵府

積分: 7323


36#
發表於 11-6-3 10:53 |只看該作者
我無上ek, 唔知咁大件事...
非常明白中招既朋友...希望你地快D搞返掂部機
都希望有關單位接受意見, 改善下個服務啦

至於果D無中招既..其實出少句聲無人話你啞既

撐到咁揚莫非.......?

點評

marten  踏到咁狠莫非.......?  發表於 11-6-3 11:07
samson11121  算啦~我講多無謂~咁你地班媽咪唔好成日話香港係投訴既社會又無人情  發表於 11-6-3 10:56
sumlam  撐到咁揚.........  哈哈哈哈~  發表於 11-6-3 10:56


大宅

積分: 3009


37#
發表於 11-6-3 10:59 |只看該作者
Caleung 發表於 11-6-3 10:53
我無上ek, 唔知咁大件事...
非常明白中招既朋友...希望你地快D搞返掂部機
都希望有關單位接受意見, 改善下 ...
係呀... 中毒嗰啲真係好慘架
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3945006&extra=page%3D1

好彩仲有啲熱心會員分享多啲不同的方法同教學
先至覺得自己知多啲同安心啲
之前咩都唔知都幾無助


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


38#
發表於 11-6-3 11:09 |只看該作者
咁即係咩意思?有事?sumlam 發表於 11-6-3 10:40
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?

點評

sumlam  呢d應該冇事的~  發表於 11-6-3 11:16


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


39#
發表於 11-6-3 11:09 |只看該作者
我早兩日諗住按 '回首頁' 時唔小心按錯隔籬去左 '教育王國', 之後我個norton即話我部有trojan, 即時del (但相信可能仲存在), 好彩而家部腦都work

初時我唔知係ek, 直至有媽咪第二日開post講中毒, 我先一言驚醒夢中人

之後一日bk出個唔顯眼o既置頂post, 話係ie有漏洞, 要由使用者自己搞番.... ok冇問題

咁大臣你地有冇諗下究竟係咩原因令到個網站會有呢d毒存在? 如果係兔爸所言因為有人上載檔案毒傳毒, 係咪應該都check下係咩file呢? 我睇個個網站都冇事, 點解一按ek就中招啊? 唔通淨係我上ek時個ie先有漏洞出黎?

仲有, 點解唔識得好似yahoo mail咁, 你想d/l file時, 會幫你自己偵測是否有毒先俾你開/ 下載呢?

可否行多一步啊?

我知我地個個媽咪都唔係出糧俾你地, 或者俾廣告費呢個網站, 但係如果唔係因為有龐大媽咪呢個巿場, 唔知你仲有冇咁多廣告收入呢? 如果因為咁令到大量客源流失, 網站聲譽受損, 是否得不償失呢?

大臣請你三思! 並啟動危機管理系統! 謝!

點評

bplus  同意, 會員係間接令BK有收入 ...  發表於 11-6-3 11:53
Z_Z  完全講中晒呀~~  發表於 11-6-3 11:17


男爵府

積分: 7323


40#
發表於 11-6-3 11:10 |只看該作者
Z_Z 發表於 11-6-3 10:59
係呀... 中毒嗰啲真係好慘架
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3945006&ex ...

咁你搞掂好部機未呀?

點評

Z_Z  而家上到來應該無事啩... 希望唔好連bk都有事啦  發表於 11-6-3 11:34

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo