立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 45698
weiwai 發表於 11-6-5 15:44 你仔/女幾年班呀?
大宅
積分: 4654
禁止訪問
積分: 205825
talkative 發表於 11-6-5 16:26 我唔係出年, 係再後一年, 但因為家姐讀既係私校, 所以呀仔都係得10分, 家姐呢間唔係咁易入到去, 所以都開始 ...
公爵府
積分: 25004
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38 點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
麻煩貓 發表於 11-6-5 21:20 真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢
talkative 發表於 11-6-6 01:30 都未必, 去年新校長上任, 好多人都話怕唔似得以前個校長咁有人情味, 加上今年都見唔少有家姐呀哥讀緊都唔 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy