自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45698


21#
發表於 11-6-5 15:47 |只看該作者
weiwai 發表於 11-6-5 15:44
你仔/女幾年班呀?

出年呈分 lu


我當年好聽話,kg 校長叫我去冰就去冰,一間詩校植脂都冇去 interview

profile 有做,但冇用到


         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


22#
發表於 11-6-5 15:49 |只看該作者
4年班?
第1 round 攪電? 羨慕ing


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


23#
發表於 11-6-5 16:17 |只看該作者

小倩 無得跟阿哥/家姐?? 發表於 11 分鐘前


個間唔適合呀女!


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-6-5 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


25#
發表於 11-6-5 21:00 |只看該作者
talkative 發表於 11-6-5 16:26
我唔係出年, 係再後一年, 但因為家姐讀既係私校, 所以呀仔都係得10分, 家姐呢間唔係咁易入到去, 所以都開始 ...

考家姐個間會唔會+分?


公爵府

積分: 25004


26#
發表於 11-6-5 21:20 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢


珍珠宮

積分: 45698


27#
發表於 11-6-5 21:45 |只看該作者
麻煩貓 發表於 11-6-5 21:20
真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-6-6 01:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


29#
發表於 11-6-7 02:23 |只看該作者
talkative 發表於 11-6-6 01:30
都未必, 去年新校長上任, 好多人都話怕唔似得以前個校長咁有人情味, 加上今年都見唔少有家姐呀哥讀緊都唔 ...

我識1個mami, 大女讀緊間私小, 佢呀哥又響個間度教書, 到細佬考, 唔收!

點評

talkative  我都怕個仔會係咁呀.  發表於 11-6-7 15:56

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo