我試過一次佢派飯,我餵緊人奶又撞岩探期,我緊係拉好廉,點知佢就話我重咪唔開比佢,又話無手!我話比佢聽餵緊人奶(邊有手開呀?)
好彩我只見過佢2更!
女口 寫道:
係呀,不過個個人唔同~有d就好快~我見紅未生得咪去產前房囉~但係穿水係o係產房ga啦~其實去到e院門口好驚ga~惦知o係e院咩都唔驚,痛到我成日諗(bb乖啦,快d出黎啦,o係肚裏面住得好舒服唔肯出黎咩,痛死我啦~)痛到我o係床到tim黎tim去,仲痛過比火燒~不過,bb一出黎,咩都唔記得哂囉~

女口 寫道:
嘩,唔好嚇我啦~隻腳出先~e生話你bb隻腳出先咩= ="
如果你老公唔係到,你穿水,打999啦~call白車,如果你見紅呀,未痛就坐taxi啦~但係如果d野拿唔到,你就最好只拿身分證,重要文件~其他等你老公拿來~唔洗怕ga~~到時你放鬆d~~唔係bb心情就同你一樣~

女口 寫道:
係甘ga啦,我成日都好想訓,但係訓極都訓唔到~
我隻b係夜鬼黎ga~佢日頭唔係幾踢我,夜晚就2隻腳狂踢我,
我老公話見過我訓左,佢訓唔著,望望下我個肚,見到我個bbo係肚到左踢右踢,佢夜晚精神,惦知bb出左黎真係一個夜鬼,要到而家先正常~我日頭訓唔到,就狂上網~有時我老公訓左,我都訓唔到~so我成日好羨慕我老公甘好訓,就係甘嘈住佢同我玩,唔比佢訓~晚晚我老公摸住個肚,呀仔,乖啦,訓啦.唔係爸爸好辛苦ga~哈哈~e院d e生真係好鍾意嚇人ga~~聽d e生講野,我就係甘笑
