懷孕前後

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 2738


21#
發表於 05-9-1 19:24 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我上年年尾生既,記得就係甘:如果想老公陪產~其中2堂要老公陪聽,先可以~不過我老公聽哂都唔比陪,因為好多女人生bb
2個月,一個星期一堂,不過我唔記得第幾堂先可以.
其實最好就老公堂堂陪到你去~我老公次次都同老闆講,早少少走~因為做爸爸既都想知多d生仔經~同埋bb出左黎惦做~
老婆情緒問題等等~同埋唔知邊一堂倫到可以去產房,產後房睇,最好老公o係到可以一齊睇~我仲睇到d岩岩出黎既bb~訓覺tim~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 05-9-1 19:34 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口,

你老公個老闆咪好囉~~
我老公如果想早走,得,之後可以唔駛再去~~
而且公司冇人知道佢結左婚~~大公司好麻煩架~~~
不過其實我岩岩有左,去建康院覆診時已經見到貼左紙話瑪嘉烈唔比陪產喇~~因為太多人...所以我到依家都冇同老公講過叫佢陪我~~
講下講下依家9月喇~~下個月就生喇~~


子爵府

積分: 10954


23#
發表於 05-9-1 22:48 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口:

我都係舊年11月係瑪嘉烈生bb架~甘蹺既!


大宅

積分: 4430


24#
發表於 05-9-1 23:01 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

Dear all:
我想問下你地去瑪嘉烈覆診,照左幾多次超聲波呀?我聽日就38週啦,都係照過一次咁大把咋!到而家都無再照過,點知個BB係入面點架?
另外,我驚9月份生會有好多人生,因為,今日去覆診,醫生叫我一星期後再返去覆診,點知去到counter預約,個職員話要過兩星期後先有位,大佬呀!兩星期後我都40週啦,生得喎!仲駛覆診咩!最後,佢安排左我39週零3日先有位。哈!哈!唔知到時我生左未呢.......

寶貝彤彤及欣欣 !


翡翠宮

積分: 75533


25#
發表於 05-9-1 23:28 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我bb5月出世,產前房,產房,產後為o既姑娘同嬸嬸大陪份都好好人,重幾好傾,我係產房吸笑氣時個mask印到個面黑晒個姑娘就拎熱毛巾同我/叫我老公幫我抹。因為我張床係風口,個姑娘就同我講(你老公話你近風口拎多左張被比我,重叫我如果有包被就包住bb)係第2晚半夜我餵完bb覺得bb有d'慶'我就推出去問姑娘,佢幫我睇完話bb可能食完奶係咁,我見我'支力'重叫我推bb入bb房幫我睇住,到夠鐘餵奶先推返比我,但我訓到天光佢黎擺file我話推返bb佢話換好晒片,bb未叫肚餓叫我休息多一陣,果陣真係好感動呀!係一個戴深色粗框眼鏡o既嬸嬸好唔友善 我試過一次佢派飯,我餵緊人奶又撞岩探期,我緊係拉好廉,點知佢就話我重咪唔開比佢,又話無手!我話比佢聽餵緊人奶(邊有手開呀?) 好彩我只見過佢2更!

我老公呢胎無時間聽講座,但我地一致話比姑娘聽我地有聽第1,4堂talk,跟住問我地有無睇帶,跟住我地就話睇過好多帶,跟住佢就叫我老公過隔離房比盒生仔過程o既帶我老公睇,重問我老公剪唔剪臍帶,剪就要留意帶o既內容。跟住老公睇完就入黎陪我喇,但好可惜到最後bb要吸出黎所以佢要出去剪唔到! :-(


大宅

積分: 2738


26#
發表於 05-9-2 00:43 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

甘岩既~我b就o係11月25號出黎,我係餵人奶ga,so我o係人奶房,你呢?
可能我地見過都唔奇~甘岩你都係住青衣~


大宅

積分: 2738


27#
發表於 05-9-2 01:06 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

加油呀,唔駛驚ga.,我當時o個幾日都好驚~因為我預產期o係11月21日,點知幾日都仲未~姑娘叫我25號番去~點知25號o個朝早見紅~好在我老公仲未出門口番工~,我沖埋涼,洗埋頭,食埋早餐~仲食埋中午~都唔痛,咪去e院囉,點知o個晚開始痛左2日2夜個b先肯出黎~,痛到想死
記得痛時唔好叫,死都要忍,留前鬥後呀,記得唔好叫呀媽呀~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 05-9-2 07:35 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
...25號o個朝早見紅~好在我老公仲未出門口番工~,我沖埋涼,洗埋頭,食埋早餐~仲食埋中午~都唔痛,咪去e院囉,點知o個晚開始痛左[size=xx-small]痛左2日2夜個b先肯出黎~,痛到想死...


唔係嘛...咁樣好驚喎...


子爵府

積分: 10954


29#
發表於 05-9-2 10:09 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口:

我BB係11月27日出世架~我係臨天光入院既!
我生完之後推左上產後房.但上到去無位就推左我去產前房度
你都係住青衣架~真係好蹺喎!BB幾時再返健康院呀!我亞B岩岩返左喇!下次就係打一歲針~


大宅

積分: 2738


30#
發表於 05-9-2 11:14 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我bb岩岩番左去~,到11月29號1歲先番去打針~
嘩,睇黎上年真係好多人生bb woo~多到甘都得~
我b就係25號朝頭早出世,我好似係27號中午出院ga~


大宅

積分: 2738


31#
發表於 05-9-2 11:20 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

係呀,不過個個人唔同~有d就好快~我見紅未生得咪去產前房囉~但係穿水係o係產房ga啦~其實去到e院門口好驚ga~惦知o係e院咩都唔驚,痛到我成日諗(bb乖啦,快d出黎啦,o係肚裏面住得好舒服唔肯出黎咩,痛死我啦~)痛到我o係床到tim黎tim去,仲痛過比火燒~不過,bb一出黎,咩都唔記得哂囉~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 05-9-2 11:29 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
係呀,不過個個人唔同~有d就好快~我見紅未生得咪去產前房囉~但係穿水係o係產房ga啦~其實去到e院門口好驚ga~惦知o係e院咩都唔驚,痛到我成日諗(bb乖啦,快d出黎啦,o係肚裏面住得好舒服唔肯出黎咩,痛死我啦~)痛到我o係床到tim黎tim去,仲痛過比火燒~不過,bb一出黎,咩都唔記得哂囉~


E...我依家最驚反而係如果生得我會"呢咁hea"呀...因為大多數機會自己一個人...所以我驚自己唔識點處理就真呀~~
又驚穿左水點算呀??又驚一陣bb跌咁隻腳仔出黎點算呀??又驚搭的士...的士佬驚麻煩唔載喎...痛反而我到依家都冇乜點諗話好驚呀果d~~
因為都係要痛啦,驚咁多都冇得唔痛家嘛
不過見到你話痛左2曰2夜有d驚訝就真~~


子爵府

積分: 10954


33#
發表於 05-9-2 13:32 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

kawai928:

甘又唔係人人都要痛2日2夜呀嘛~好似我甘由陣痛第一下到bb出世都係痛左5個幾鐘,唔洗怕架!

女口:

我囡囡係11月28日返去打一歲針呀!


大宅

積分: 2738


34#
發表於 05-9-2 19:02 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

嘩,唔好嚇我啦~隻腳出先~e生話你bb隻腳出先咩= ="
如果你老公唔係到,你穿水,打999啦~call白車,如果你見紅呀,未痛就坐taxi啦~但係如果d野拿唔到,你就最好只拿身分證,重要文件~其他等你老公拿來~唔洗怕ga~~到時你放鬆d~~唔係bb心情就同你一樣~


大宅

積分: 2738


35#
發表於 05-9-2 19:04 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

你bb早我一日呀,如果同一日我就可以見到你個bb,你bb出黎幾重呀~我bb就3.52~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 05-9-2 19:26 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
嘩,唔好嚇我啦~隻腳出先~e生話你bb隻腳出先咩= ="
如果你老公唔係到,你穿水,打999啦~call白車,如果你見紅呀,未痛就坐taxi啦~但係如果d野拿唔到,你就最好只拿身分證,重要文件~其他等你老公拿來~唔洗怕ga~~到時你放鬆d~~唔係bb心情就同你一樣~


唔係呀,我o住醫院果兩日,有d媽咪想出院,個醫生成日都果d媽咪講:拿,你依家咁早出院呢,可能會有好多野發生,bb早產機會好大...一陣可能你呢頭出左院,果頭bb已經會出黎...一陣隻腳跌左出黎時咁你點??唔係以為我嚇你.係真係有人試過咁樣,連醫院都入唔切...你可以唔信但真係有人係咁...
聽完驚鬼到我丫...

跟住d姑娘可能驚我地驚,走過黎同我地講,醫生講野有時會好似恐怖d既,誇大d,都係唔想你地唔聽話姐~

哈哈~~依家我成日發夢見到自己o係醫院度~
生左bb出黎啦~bb放左o係我隔離,我又餵佢飲奶, 又幫佢抹pet...不過就係睇唔到個樣,就算睇到個樣,一醒左又唔記得...淨係諗黎諗去都係得個bb,硬係睇唔到個樣 :tongue:
而且我覺得bb應該會早出黎見我同老公架~~
不過依家好辛苦呀~~又腳腫,個腳板底行落地都幾唔舒服,但又好彩,唔係好痛姐~~
訓覺時轉身就慘囉,條腰好似冇左咁痛到... :-(
依家成日一個人o係屋企喳...又悶又唔知有乜野做喎...唔知點解成日都好眼訓...


大宅

積分: 2738


37#
發表於 05-9-2 23:42 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

係甘ga啦,我成日都好想訓,但係訓極都訓唔到~
我隻b係夜鬼黎ga~佢日頭唔係幾踢我,夜晚就2隻腳狂踢我,
我老公話見過我訓左,佢訓唔著,望望下我個肚,見到我個bbo係肚到左踢右踢,佢夜晚精神,惦知bb出左黎真係一個夜鬼,要到而家先正常~我日頭訓唔到,就狂上網~有時我老公訓左,我都訓唔到~so我成日好羨慕我老公甘好訓,就係甘嘈住佢同我玩,唔比佢訓~晚晚我老公摸住個肚,呀仔,乖啦,訓啦.唔係爸爸好辛苦ga~哈哈~e院d e生真係好鍾意嚇人ga~~聽d e生講野,我就係甘笑


子爵府

積分: 10954


38#
發表於 05-9-3 10:14 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

kawai928:

我初初大肚個時都成日眼訓架~個時我放工返到屋企吃飽飯8點幾就訓架喇!
你倦既話就多d休息喇

女口:

我囡囡出世有3.33kg


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 05-9-3 17:51 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
係甘ga啦,我成日都好想訓,但係訓極都訓唔到~
我隻b係夜鬼黎ga~佢日頭唔係幾踢我,夜晚就2隻腳狂踢我,
我老公話見過我訓左,佢訓唔著,望望下我個肚,見到我個bbo係肚到左踢右踢,佢夜晚精神,惦知bb出左黎真係一個夜鬼,要到而家先正常~我日頭訓唔到,就狂上網~有時我老公訓左,我都訓唔到~so我成日好羨慕我老公甘好訓,就係甘嘈住佢同我玩,唔比佢訓~晚晚我老公摸住個肚,呀仔,乖啦,訓啦.唔係爸爸好辛苦ga~哈哈~e院d e生真係好鍾意嚇人ga~~聽d e生講野,我就係甘笑


我果個咪又係咁...唉...第時出左黎都唔知點算呀...
你老公咪好囉~~
如果我叫老公陪我...佢睬我都傻,當聽唔到,睇唔到~~
不過依家好左d啦~~之後岩岩有左時,我就比較緊張既,成日會同b講野呀,bb郁我又會好大反應咁...佢呢...就冇乜反應既...
之後唔知係咪果次o係巴士佢見我條裙o係度郁...之後我摸個肚(我本來望緊街),佢就問我係咪bb郁,我話你點知既...佢話佢見到我條裙o係度郁...佢個樣重要好驚... :mrgreen:
之後依家佢就成日打打下機會走黎摸下我個肚囉~~又會錫我個肚咁囉~~
之前bb好衰呀,daddy一摸我個肚,佢明明郁得好犀利既,都即刻唔郁...重會feel到佢o係度震架~~
我重話我老公:你死喇,bb唔鐘意你~~
佢就話:佢驚我喳...<--- ?-(
依家反而佢一摸個肚,bb就係咁郁郁郁郁郁...我依家反而要叩佢唔好摸咁多~~
之所以前我陪我媽咪去求簽,幫佢解簽果個人好好人架,我有bb都係佢解出黎架~~
果次我媽咪問佢點解bb個dadyy一摸佢就唔郁...果個人話因為佢驚daddy囉~(估唔到咁都比我它老公兜到)
但冇人既時間會郁得好犀利,點解??
佢話咁咪因為佢會蝦媽咪囉~~ :-(
我媽咪成日話...佢兩個比我食住...因為我係老虎(虎年),佢地兩個係雞公同雞仔...我就話唔係啦...佢兩個會啄住我就真呀... :tongue:
成日都恰我既... :cry:

哈哈~~我睇醫生果時好靜架,唔多問,佢叫我做乜我就做乜...不過果個醫生講野真係好鬼誇張...細膽d都會比佢嚇死果隻~~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 05-9-3 17:54 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

cherry_k 寫道:

kawai928:

我初初大肚個時都成日眼訓架~個時我放工返到屋企吃飽飯8點幾就訓架喇!
你倦既話就多d休息喇


但係我係好累好累,但又訓唔到果隻呀... :-(
個人好似呆下呆下咁~~但又...總之唔知點啦~~好辛苦架~~ ?-(

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo