自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


21#
發表於 11-6-7 23:39 |只看該作者
lovejy 發表於 11-6-7 23:34
個身咁多撻都係過敏??
敏感可以係食物...空氣....陽光...等等等等


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 11-6-7 23:39 |只看該作者
cherrymama1 發表於 11-6-7 23:37
如果佢無r既話,就可能唔係跳蚤喎。會唔會在張床度玩又跳,攪到d塵蟎飛晒出黎敏感呢? ...
但個撻野呢..唔r就唔痕..
但唔小心掂到or R下佢就即刻好痕..


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-6-7 23:40 |只看該作者
hinwaimama 發表於 11-6-7 23:39
敏感可以係食物...空氣....陽光...等等等等
等我仲以為係俾野咬tim


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


24#
發表於 11-6-7 23:41 |只看該作者
本帖最後由 hinwaimama 於 11-6-7 23:41 編輯
lovejy 發表於 11-6-7 23:39
但個撻野呢..唔r就唔痕..
但唔小心掂到or R下佢就即刻好痕..

仲會愈R愈大撻....


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 11-6-7 23:42 |只看該作者
hinwaimama 發表於 11-6-7 23:41
仲會愈R愈大撻....
我又無變到好大撻..
但係呢..就腫左幾日..而家無咁腫..
但就變左一條好深色ge血痕咁


珍珠宮

積分: 37818


26#
發表於 11-6-7 23:47 |只看該作者
同我一樣唔r就無野,試下好似我咁,換套好薄的有袖睡衣,多d曬下d床單,唔好在床玩同上床前用個刷刷下張床單就唔再痕啦!我試過好多辨法,只有呢個才治本,因為我係會嚴重到塊面又痕眼又痕。patpat都痕呀!


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 11-6-7 23:50 |只看該作者
cherrymama1 發表於 11-6-7 23:47
同我一樣唔r就無野,試下好似我咁,換套好薄的有袖睡衣,多d曬下d床單,唔好在床玩同上床前用個刷刷下張 ...
即係敏感??


珍珠宮

積分: 37818


28#
發表於 11-6-7 23:52 |只看該作者
試下先啦!因為我都睇唔到,最起碼如果係咁既話,唔駛介口同吃藥嗎!係咪!


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 11-6-7 23:54 |只看該作者
cherrymama1 發表於 11-6-7 23:52
試下先啦!因為我都睇唔到,最起碼如果係咁既話,唔駛介口同吃藥嗎!係咪! ...
咁如果係跳蚤個d呢..肉眼睇唔睇到嫁?


珍珠宮

積分: 37818


30#
發表於 11-6-8 00:05 |只看該作者
好難睇到嫁,千祈唔好用化學野去杜蚤呀!買d沙薑用個紗布袋仔袋住就得嫁啦!如果無呢就去買沙薑粉,用個茶包袋袋住,之後放在床角就ok,但可能會比你趕左出廳都唔定!


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 11-6-8 00:12 |只看該作者
如果係蚤咬應該係一點紅色同埋摸上去係實架...


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-6-8 00:51 |只看該作者

引用:如果係蚤咬應該係一點紅色同埋摸上去係實架

原帖由 fatdenden 於 11-06-08 發表
如果係蚤咬應該係一點紅色同埋摸上去係實架...
佢而家實實地嫁




禁止訪問

積分: 4262

2018復活節勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-6-8 02:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 11-6-8 12:12 |只看該作者
sswkiki08 發表於 11-6-8 02:26
我個女又係背脊同肚一撻一撻,
好似大小不規則既蚊"難"咁,
睇左醫生,話係玫瑰糠疹,查緊藥膏,但仲未好番
醫生有無講點解會有ge?


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 11-6-8 12:48 |只看該作者
因為我見你女女背部都有, 唔似蚤咬, 因為通常咬外露既位置


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 11-6-8 12:48 |只看該作者
我突然間醒起.最近我99好鐘意幫我囡搽爽身粉..
唔知關唔關事呢?


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11-6-8 12:53 |只看該作者
fatdenden 發表於 11-6-8 12:48
因為我見你女女背部都有, 唔似蚤咬, 因為通常咬外露既位置
連頸都有呀...
關唔關我99最近成日同佢搽爽身粉事呢?


伯爵府

積分: 17505


38#
發表於 11-6-8 12:56 |只看該作者
回覆 lovejy 的帖子

如果真的是蚤咬,你可以去惠X買一支叫Bio-kill的,它是用來殺蚤的,它可以全屋用的,
包括所有衣服,玩具床鋪都可以用的,無味道的,你阿女房可以早上噴完晚上訓啦!
對人無害的,床底都要噴,被單和公仔乜都噴下就ok了。
8331


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-6-8 17:00 |只看該作者
有相


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-6-8 17:01 |只看該作者

回覆:呀囡懷疑俾蚤咬到一撻撻..點算好?

囡囡隻手
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo