自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-6-14 09:50 |只看該作者
咁老闆, 老細, 老死, 老友....老而不, 老頑固, 老頑童.....老懞董呢 (都唔同)


不過 如果老豆老母, 連住一齊咁講野咁講出黎, 又唔覺好俗喎

點評

newcook  唔好叫人"老而不"呀!!!!!!  發表於 11-6-14 17:57


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 11-6-14 09:53 |只看該作者
好粗俗... 我唔會咁稱呼人地阿媽, 或者自己阿媽. 不過有時會咁樣自稱...


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


23#
發表於 11-6-14 09:53 |只看該作者
我自已就接受唔到d人叫呀媽做"老母"囉唔止粗魯, 仲覺得好"un"耳, 好似粗口咁


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-6-14 09:53 |只看該作者
會.


男爵府

積分: 7133

好媽媽勳章


25#
發表於 11-6-14 09:55 |只看該作者
回覆 0526 的帖子

本來不是粗俗,不過多是稱呼別人的或對別人談自自家的,應不會對母親說,你總不會叫母親作壽堂吧!你聽別人說”家有老父、老母,”絕不粗俗,但對目自己母親叫老母就不太適合。
至於老豆,亦如是,如果是粗俗的話,就不應叫。如果是尊重的話,亦不太適合,因亦是誇讚別人是好父親,叫自己的父親作老竇,有自誇之嫌。


侯爵府

積分: 21973

2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


26#
發表於 11-6-14 09:56 |只看該作者
yes


伯爵府

積分: 19906


27#
發表於 11-6-14 09:57 |只看該作者
覺呀
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


水晶宮

積分: 73026

2024年龍年勳章


28#
發表於 11-6-14 09:58 |只看該作者
幾粗下...
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


翡翠宮

積分: 86043

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 11-6-14 09:58 |只看該作者


侯爵府

積分: 20495

好媽媽勳章


30#
發表於 11-6-14 09:59 |只看該作者
係, 似粗口


珍珠宮

積分: 31492


31#
發表於 11-6-14 10:01 |只看該作者
係.


男爵府

積分: 7133

好媽媽勳章


32#
發表於 11-6-14 10:01 |只看該作者
回覆 kljanet 的帖子

老竇有說是讚別人似竇燕山。《三字經》說:「竇燕山,有義方。教五子,名俱揚。」在此意義下,對人說你位老竇,是讚那人和那人的父親。
亦有說老豆是老頭子轉過來的。


水晶宮

積分: 71291


33#
發表於 11-6-14 10:01 |只看該作者

回覆:你地認為叫亞媽做 "老母" 係唔係好粗魯呢 ?

因為粗口當中,只有問候人老母,冇聽過其他家人,所以叫老母特別粗俗!mouth:



            


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


34#
發表於 11-6-14 10:02 |只看該作者
都覺粗魯
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


大宅

積分: 3909


35#
發表於 11-6-14 10:03 |只看該作者


水晶宮

積分: 68486


36#
發表於 11-6-14 10:03 |只看該作者
i think so la


王國長老

積分: 38614

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 王國長老 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 11-6-14 10:03 |只看該作者
9594 發表於 11-6-14 09:44
其實叫阿媽我都覺得粗魯!!
咁應該叫媽媽先唔粗魯嗎??

點評

yoma1975  係無個'阿'字,會好啲.  發表於 11-6-14 15:43
執仔之手 與仔偕老


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-6-14 10:05 |只看該作者
對住人地講都幾粗魯, 可能因為通常都會令人諗起粗口


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 11-6-14 10:06 |只看該作者
當你亞仔或亞女咁叫你..........你又覺唔覺
順順利利 大吉大利       


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


40#
發表於 11-6-14 10:07 |只看該作者
直情覺得係講粗口!
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo