自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8322


21#
發表於 11-6-14 23:55 |只看該作者

回覆:ypiriswong 的帖子

我都想做,痛唔痛架?

想左好耐但又驚




公爵府

積分: 25238


22#
發表於 11-6-15 00:37 |只看該作者

回覆:想做激光矯視, 但人地話有2種(冇刀/無刀)邊種好d架,請賜教.

我book左月尾做,如果大家唔怕太遲,我做完再返黎匯報呀!



點評

mrshoho  I will wait for you!!!!  All the best for your surgery!!!  發表於 11-6-15 23:38


男爵府

積分: 9229

環保接龍勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-6-15 00:48 |只看該作者
請問遠視可唔可以做呢?


侯爵府

積分: 24352


24#
發表於 11-6-15 12:06 |只看該作者

我岩岩問左香港激x矯視中心(lasik)無刀, 萬8蚊全包. 我想7月做, 佢話預早2weeks booking.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo