在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20148

牛年勳章


21#
發表於 11-6-18 15:05 |只看該作者
你地就好LA , 我比個老姑婆坐左係我後面
日日隻矇豬睇都釘住我做野, 就算得閒都唔上得網
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 4595


22#
發表於 11-6-18 15:19 |只看該作者
我今年24, 大仔3歲,細囡1歲半^^


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 11-6-18 17:51 |只看該作者
yankaka 發表於 11-6-18 12:22
我都扮吓後生先, 就嚟三張架啦...唉!
囝囝3歲, 返工勁free, 試過上足一日BK!

全日上到BK,正呀


禁止訪問

積分: 2636

畀面勳章


24#
發表於 11-6-20 00:02 |只看該作者

回覆:wcpcelia 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 793


25#
發表於 11-6-20 13:42 |只看該作者
我個囡10個月, 都係好free, 冇乜野做, 最緊要冇人o係我後面~哈哈哈!! 為所欲為!


複式洋房

積分: 315


26#
發表於 11-6-20 13:45 |只看該作者
我80後, 而我囝囝9個月大, 我工作好free, 全日上網, 不斷找人傾計

點評

yankaka  我都成日msn, 哈哈!  發表於 11-6-20 14:37


子爵府

積分: 12620


27#
發表於 11-6-20 14:37 |只看該作者
wcpcelia 發表於 11-6-18 17:51
全日上到BK,正呀

只要老細唔返就得, d同事冇咩搞作都係咁上facebook架啦, 各有各free囉!

點評

wcpcelia  公司上facebook,超慢呀  發表於 11-6-20 14:55


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


28#
發表於 11-6-20 21:22 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 315


29#
發表於 11-6-21 15:56 |只看該作者
回覆 Travismama 的帖子

我覺得msn似係我嘅正職多啲囉, 哈哈


複式洋房

積分: 463


30#
發表於 11-7-7 12:17 |只看該作者
而家30歲唔知算唔算後生呢?
我有一個六歲仔及一個快四歲o既女.


別墅

積分: 726


31#
發表於 11-7-9 23:08 |只看該作者
話晒都80後,小妺,仲有十幾日,
差唔多29y.女女5y


大宅

積分: 3573


32#
發表於 11-7-9 23:16 |只看該作者
我24歲,87年,囝囝就黎21個月大


禁止訪問

積分: 496


33#
發表於 11-7-9 23:40 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1857


34#
發表於 11-7-9 23:43 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

我21懷緊bb




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


35#
發表於 11-7-10 00:18 |只看該作者
22歲,33週下個月生~~
e + 返工愈來愈hea 哈哈


大宅

積分: 1015


36#
發表於 11-7-10 02:56 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

34歲了!
大仔8歲小三!
細仔5歲K3!
返工好忙吖@@




子爵府

積分: 10328


37#
發表於 11-7-11 15:50 |只看該作者
本帖最後由 jessiechen 於 11-7-11 15:50 編輯

嘩, 呢度啲媽咪好後生呀...
我應該係最老, 個仔又啱啱出世無耐
我見到大家的年紀, 真係唔夠膽講自己幾多歲


大宅

積分: 1641


38#
發表於 11-7-11 15:58 |只看該作者
本帖最後由 BABY@CHAN 於 11-7-11 16:02 編輯

原來我都唔年輕<<<ME TOO^^

我27了...大女4歲,細仔2歲!

你地就好啦~返工甘Free...我而家搵緊工呀!
小人工寧願湊小朋友,高人工就人地揀我(鬼叫細個唔讀好d書咩><)...
生完一直都無做過野,但而家實在太大支出,唔做唔得...

如果搵岩,又要返工,又要理佢地...唔知我會點呢?應唔應付到呢?


大宅

積分: 3857


39#
發表於 11-7-11 17:52 |只看該作者
比起呢度既媽媽我都唔算後生.....
我亞仔13個月大....
返工都ok...唔會忙到嘔...不過老細係度就忙d...


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


40#
發表於 11-7-11 18:18 |只看該作者
回覆 tiffany242 的帖子

me 2, 老闆係度先會「扮」忙, 如果唔係d野就會hea住做
p.s. 我一d都唔後生, 只係路過搭訕

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo