自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 57245

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 11-6-20 11:24 |只看該作者
本帖最後由 小草 於 11-6-20 11:25 編輯

呢個節目除左睇大廚顯身手外,加D花臣只係增加娛樂性(鍾唔鍾意睇個個感受唔同),上得去既都應該知道遊戲規則,可以事先準備定材料,切定洗定...等,只係留少少功夫野SHOW比評判睇。

上得黎都係大廚,已經可以獨當一面,如果唔可以以一場SHOW/遊戲心態去玩,去觀摩,輸左會幾難受~


大宅

積分: 2807

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-6-20 11:30 |只看該作者
我都幾鍾意睇3分鐘呢個環節...尤其係煮蝦...因為我好鍾意食蝦架...無論佢煮唔煮得切...我都好想做評判...試食...哈..........


伯爵府

積分: 18707

王國教室勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 11-6-20 11:49 |只看該作者
回覆 XO_XO 的帖子

建議這個節目叫做"大厨出醜"會比較恰當.

點評

coffeeling  ME TOO  發表於 11-6-20 11:57


大宅

積分: 1561

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-6-20 11:52 |只看該作者
回覆 samsmama 的帖子

哈哈~ 好貼切, e集最深刻係...... 蝦腸

zoom埋個菜色, 好明顯見到嗰條腸


珍珠宮

積分: 41347

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-6-20 11:55 |只看該作者
學日本節目玩卓頭野, 但無咩好睇

點評

rolandbb  同意. 3分鐘煮一個餸, 淨炒/煮就差不多, 連埋洗切, 根本無可能.  發表於 11-6-20 12:01


大宅

積分: 2400

畀面勳章


26#
發表於 11-6-20 12:02 |只看該作者
廚師就得3分鐘, 馬仔就係度慢慢整


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-6-20 12:03 |只看該作者
睇過一集, 覺得個計時器好鬼C 煩, 大聲到, 叫人點煮

之後幾集無睇, 熄鬼埋. 湊B 瞓覺, 可以幫我慳返電費.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-6-20 12:05 |只看該作者
3分鐘又真係太趕,可能要就返個節目既時間!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


男爵府

積分: 5923

畀面勳章


29#
發表於 11-6-20 12:06 |只看該作者
仲有...阿馬仔都唔係幾夠班做飲食節目主持...


男爵府

積分: 5871


30#
發表於 11-6-20 12:34 |只看該作者
一d都唔覺得有咩好睇, 似玩人多d, 我好鍾意煮野, 不過我覺得煮野要有技術, 有心機之外仲要有heart..先至完美


侯爵府

積分: 20039

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


31#
發表於 11-6-20 12:41 |只看該作者
都唔係考廚藝,
玩人成份多 d


珍珠宮

積分: 46301

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 11-6-20 12:46 |只看該作者
3分鐘又真係太少喇, 10分鐘都好d!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-6-20 12:47 |只看該作者
其實真係好無聊, 得果3MINS
BK の 會員
Merry X'mas!!!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


34#
發表於 11-6-20 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14967


35#
發表於 11-6-20 12:56 |只看該作者
唔講3分鐘煮唔煮到色香味,
淨係D食物煮分鐘都可能唔熟,
因住食物中毒


子爵府

積分: 14967


36#
發表於 11-6-20 12:57 |只看該作者
唔講3分鐘煮唔煮到色香味,
淨係D食物煮分鐘都可能唔熟,
因住食物中毒


男爵府

積分: 7329

好媽媽勳章


37#
發表於 11-6-20 13:25 |只看該作者
如果我係做左十幾二年的大廚, 加上係出名舖頭做緊
駛乜要玩這種無聊比賽, 評審又唔係個個專業
三分鐘整一樣菜色, 有點浪費食物及浪費廚師


伯爵府

積分: 18149


38#
發表於 11-6-20 14:10 |只看該作者
我覺得, 如果已經煮熱了水, 材料又準備好的話, 作為一個大廚係OK的, 因為佢地知道要比賽, 事先一定準備好了


侯爵府

積分: 22002


39#
發表於 11-6-20 14:21 |只看該作者
廚師老闆擺明玩廚師啦,3分鐘點整得好?整完又俾果班所謂識得食既人批評...


侯爵府

積分: 20601


40#
發表於 11-6-20 14:42 |只看該作者
我都唔明點解啲廚師會肯上去....攪到佢地冇啲尊嚴.....我睇過半集都冇再睇...

不過馬仔做親啲節目都麻麻....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo