lolo123 寫道:
我唔會送嘢比佢,因為佢都無理我的生日!提都無提,20元利是都無封!
最記得有年母親節我送了些盞記燕窩比佢,佢又話唔靚!
siuwa 寫道:
[quote]
onon1022 寫道:
睇下你奶奶平時鍾意d咩野...我唔知我奶奶鍾意d咩...而且佢都唔係鍾意晒錢...所以上年佢生日...我地都係夾錢食飯...同埋同老公送盒夀土牌既禮盒比佢...好意頭...
所以一到佢生日我就好頭痛, 吃又要吃貴過人, $2000晚餐佢都話cheap
[/quote]