夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6505


21#
發表於 05-9-2 14:48 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

飯茶, 食晚飯 & 比利是


大宅

積分: 3852


22#
發表於 05-9-2 14:48 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

結婚前會買禮物.
結咗婚就無 , 出街食飯已經要駛千幾銀.
有d唔生性嘅親朋戚友食完又唔俾錢 - 仲死.

所以 , 真係慳得就慳.
不過 , 無論99 or 62生日 , 一定會"jump" 茶俾佢哋飲.


複式洋房

積分: 178


23#
發表於 05-9-2 14:55 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

比$1000利是咪得羅。佢有佢講鑽石,你有你封利是。


男爵府

積分: 8049


24#
發表於 05-9-2 15:21 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

Money!Money!Money!
買什麼佢都彈

Don't worry!Be happy!


複式洋房

積分: 261


25#
發表於 05-9-2 15:29 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

CASH.....


子爵府

積分: 11900


26#
發表於 05-9-2 17:59 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

送過玉耳環,金飾,手織冷衫,但自從我個仔出世後就無送
只係一家人出來dinner就算,因我已送左佢最想要的
佢地家第一個孫


大宅

積分: 4712

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 05-9-4 13:53 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

利是


大宅

積分: 2531


28#
發表於 05-9-4 16:25 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

比條毛佢就得 !! 見都唔想見囉, 重叫我買野送比佢 ??


佢最想要個『孫』 ... 我就偏唔比佢 !!!!!
我同我 d 朋友講 ... 咁想要 ... 咪自己生返個囉 !!!!
你估生仔咁易架, 唔駛你比錢養佢, 你緊係話易啦,
一係我生出黎, 你養大佢啦 ~!~!~!

同佢食餐飯(3 個仔中, 淨係屈我老公比錢!),
(jump) 埋杯茶比佢飲 ... 重想點 ?????


大宅

積分: 1739


29#
發表於 05-9-4 16:44 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

我唔會送嘢比佢,因為佢都無理我的生日!提都無提,20元利是都無封!

最記得有年母親節我送了些盞記燕窩比佢,佢又話唔靚!


大宅

積分: 4393


30#
發表於 05-9-4 17:09 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

已前我都送過金飾、鑽石最主要我做這行我會同我姑仔甲份,通常99會比番封利是我地每人都有,我一定冇蝕仲可能多過我送比佢架禮物,但當我冇做這行我當然冇送咁貴禮物啦,之後有幾年同99唔係好啱我一份禮物都冇送比佢,佢都有封利是,我見佢大哥大嫂完全都冇送過禮物都有利是收,我唔知佢會封幾錢比佢地,之後我覺得送都無仿就當個孫送因為99都幾識做我生日都封左$1000,呀囡開學都封左$1000,記然送禮物佢開心我又唔會蝕咁咪大家一齊高興下。


大宅

積分: 2531


31#
發表於 05-9-4 17:58 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

lolo123 寫道:
我唔會送嘢比佢,因為佢都無理我的生日!提都無提,20元利是都無封!

最記得有年母親節我送了些盞記燕窩比佢,佢又話唔靚!


係喎 ... 你咁講我就得記啦 .....
我嫁左比老公咁耐 ... 我發現左件事 ....
就係 99 連我老公生日都唔會打個電話出黎, 又冇食飯, 更唔
駛指意有利是收啦 !!!!! 話哂我老公係大仔, 佢有事搵我
地幫手就識打電話黎 !!! 緊係為左錢啦, 唔通同我講心咩 !!
但係佢自己生日就會打電話黎叫我地入去食飯 !!


相反 ... 我阿媽知我老公生日 ... 點只同佢食飯 ...
重會有利是收添呀 !!! 你話 ... 99 對自己個仔咁差,
點解我老公會咁鍚佢 ???? 係咪又係果句 ...
『佢始終係我阿媽 !!』

你話點解 d 99 會衰得咁緊要既 ?????


大宅

積分: 2506


32#
發表於 05-9-4 19:31 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

同佢食餐飯 and brand name "wallet"
:oops:


別墅

積分: 565


33#
發表於 05-9-4 20:43 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

我年年都送花同生日蛋糕!!除左我之外,冇人送過花俾佢。而家變左送花俾99係我既專利,99開心,我又慳錢~ 至于食飯錢就更係老爺出啦


大宅

積分: 1272


34#
發表於 05-9-5 20:37 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

唔會送野比佢,不過佢每年都會自己去酒樓訂哂位,然後自己call 哂 d 仔女去同佢慶祝,食完之後叫 d 仔女比錢既


男爵府

積分: 6259


35#
發表於 05-9-6 01:59 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

唔係好想送,但係比面老公,送小禮物或蛋榚!!


大宅

積分: 1842

好媽媽勳章


36#
發表於 05-9-6 13:58 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

同意!! 花對邊一個年紀既女人都係咁有用..
不過我都會睇下佢咯排想要d咩然後買俾佢囉..上年好似送左套mini-HiFi 俾佢,HK$6xx咁啦..都ok架!!


別墅

積分: 710


37#
發表於 05-9-6 15:01 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

只係食餐飯加一百蚊利是, 因為我生日佢淨係比一百蚊利是跟住咩都冇喇. 請佢食左餐飯已經好比面佢喇.


大宅

積分: 1570


38#
發表於 05-9-6 15:06 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

只係食晚飯.我老公話唔駛賣.


男爵府

積分: 5226


39#
發表於 05-9-6 15:10 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

直接比錢佢


大宅

積分: 2414


40#
發表於 05-9-6 15:37 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?



siuwa 寫道:
[quote]
onon1022 寫道:
睇下你奶奶平時鍾意d咩野...我唔知我奶奶鍾意d咩...而且佢都唔係鍾意晒錢...所以上年佢生日...我地都係夾錢食飯...同埋同老公送盒夀土牌既禮盒比佢...好意頭...

我奶奶鍾意鑽石 :-( , 佢成日要我地送, 之前送金飾, 佢就話2日後唔見左, 要我地再送過, 今年佢話睇中左個鑽石介指 所以一到佢生日我就好頭痛, 吃又要吃貴過人, $2000晚餐佢都話cheap [/quote]
真實和謊言一起到河邊洗澡 ,先上岸的謊言偷偷穿上真實的衣服不肯歸還 ,固執的真實死也不肯穿上謊言的衣服,只好一絲不掛光溜溜地走回家,從此人們眼中只有穿著真實外衣的謊言, 卻怎麼也無法接受赤裸裸的真實.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo