夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


21#
發表於 11-6-26 14:28 |只看該作者
知知姐 發表於 11-6-26 09:25
你哋有無見過d咁嗰c6呀?只是間中間中間中同仔女去一吓m記等,打電話問吓仔女,就叫做關心同有負責任,重話 ...

呢D 咁嘅人, 一早就飛左佢啦, 仲邊會比機會佢, 反正有無佢都一樣 ... 人有無, 錢又唔比, 係樓主妳先會猶疑不決, 呢個世界唔會話邊個無左邊個唔得 ......
清醒D啦 ... 我覺得就算問對仔女嘅意見都一樣, 佢都無盡過做爸爸嘅責任 !


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


22#
發表於 11-6-26 14:31 |只看該作者
知知姐 發表於 11-6-26 13:22
我可能怕面對,唉…
有乜好怕 ???????


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


23#
發表於 11-6-26 14:36 |只看該作者
樓主可能對佢C6麻木哂,D仔囡都甘大,係我會搵自己新生活,.


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-6-26 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2873


25#
發表於 11-6-26 16:34 |只看該作者

回覆:請教我點做,離婚嗎?

佢打電話嚟,我唔聽,佢就話我唔同佢溝通,話我教梳d 仔女,梳擺佢哋。




禁止發言

積分: 55904


26#
發表於 11-6-26 18:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5752


27#
發表於 11-6-26 18:44 |只看該作者

回覆:請教我點做,離婚嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2873


28#
發表於 11-6-26 19:47 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

我係女大,仔細,個女都無意見,個仔就…




伯爵府

積分: 19581

畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 11-6-26 21:42 |只看該作者
如果我c6, 失踪咗第二次, 佢都咪使旨意可以入屋! 鎖都換埋! 咁無責任心既老公, 同佢一齊只係痛苦! 點解唔釋放自已, 比自已有新既開始!


大宅

積分: 2873


30#
發表於 11-6-26 22:03 |只看該作者

回覆:Prettypig 的帖子

我每次都唔比佢入,但有時佢就自己伸手開,有時就叫d仔女開。入得一日,就入第二日,之後整整吓就返咗嚟。




大宅

積分: 2873


31#
發表於 11-6-26 22:14 |只看該作者

回覆:知知姐 的帖子

每次case都大至相同,入咗屋,趕唔走。




伯爵府

積分: 19581

畀面勳章 大廚勳章


32#
發表於 11-6-26 22:21 |只看該作者
知知姐 發表於 11-6-27 00:03
我每次都唔比佢入,但有時佢就自己伸手開,有時就叫d仔女開。入得一日,就入第二日,之後整整吓就返咗嚟。



...

今次真係要决絕d啦!! 你自已都有能力去養對仔女, 無謂要自已繼續忍落去, 痛苦落去!! 加油!! 呢到有好多bk Mami 支持你架!!


禁止發言

積分: 55904


33#
發表於 11-6-26 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2873


34#
發表於 11-6-26 23:35 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

我問仔仔,佢話最好唔好俾佢知。




瑪瑙宮

積分: 139681


35#
發表於 11-6-27 00:05 |只看該作者
咁o既人對 18 個月都長, 呢 18 年您對佢仁至義盡了. 往後佢可能發爛渣, 您小心保護自己同子女.


大宅

積分: 2873


36#
發表於 11-6-27 08:01 |只看該作者

回覆:請教我點做,離婚嗎?

我真係好想知佢乜嘢邏輯"林"嘢,佢搵社工前話如果社工評定問題在佢,佢會改。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


37#
發表於 11-6-27 08:47 |只看該作者
樓主, 妳係無需要再 care 妳老公做乜 / 諗乜, 妳只需要 care 妳自己同妳對仔女, 決絕D啦, 再拖泥帶水, 辛苦只有妳自己, unless 妳好 enjoy 啦 ... nobody can help you if you don't make up your mind.


男爵府

積分: 6476


38#
發表於 11-6-27 11:12 |只看該作者

回覆:請教我點做,離婚嗎?

有老公=冇老公




大宅

積分: 2873


39#
發表於 11-6-27 11:30 |只看該作者

回覆:yy428 的帖子

係呀,所有嘢都係我自己處理。之前,佢係喥嘅時候,佢同我嘅睇法都唔同,我嗰仔考試叫佢幫佢溫習,佢就叫佢自己溫啦,溫啦…,《因仔仔佢,你唔睇住佢,佢就唔溫,佢專注力不足》或者叫我唔好迫佢,我都係考試先咁姐,平時我都唔會。

我仔仔有哮喘,我知游水有幫助,但冬天或者剛病好,佢都叫佢去游,游完返嚟又病,我就唔俾佢去。又同佢嘈,佢緊係啦,佢都唔係度住,又唔理。




水晶宮

積分: 63617

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


40#
發表於 11-6-27 11:33 |只看該作者
winner128 發表於 11-6-26 12:56
我都好佩服你, 18年黎佢鐘意自出自入, 幾時失蹤幾時現身都得, 你仲可以緊守崗位等佢返黎, 試問現今仲有冇呢 ...

AGREE!
樓主,仔女都算大個,其實你係時候面對。
這樣的一個丈夫及父親,相信有不會比沒有慘。(沒有了,我諗應該比以前自在舒服點) 
Childhood is journey, not a race.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo