想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 759


21#
發表於 11-7-3 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 759


22#
發表於 11-7-3 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6262


23#
發表於 11-7-5 17:22 |只看該作者
我都小x過2次,依家陀緊第3個,因確定到dodo日子,7w時去照未見到心跳,所以今次我都好擔心

講開徵兆,第一次係冇肚痛冇流啡/血,只係7w+時去照見唔到心跳,之後等到10w+刮宮,呢一次唯一徵兆就係個胸係慢慢開始唔痛,一直都冇嘔

第二次,有見啡,但見啡前一星期有日訓醒覺得個胸係完全唔痛,當時係5w,前一晚都仲痛緊架! 不過呢次好明顯係流啡都流得好緊要,最後等到6w+, e生話size完全太細,唔合w數,等都冇等我就食中藥排出,又快又乾淨,因有了第一次政府e院經驗,知道個胎一定唔得,真係唔想等咁耐先處理。 中藥都好快,下午食晚上流血有m痛,痛就食左粒止痛藥之後就唔痛(同平時m痛冇分別)就去訓覺,第2朝起身vv就痾左舊野喇,再隔2日就痾埋另一舊,一直都係唔痛,而且又可以令自己身體冇咁傷

今次雖然7w未照到心跳,但今次唔同既係我見到胎囊中有粒野,同上2次好唔同,而且我仲有keep住胸痛,胃氣多,唯一係冇嘔,我唔知關唔關中藥安胎事,所以仲有胸痛感覺,所以暫時仲心存希望,希望bb今次平平安安,我唔希望分享第3次......



點評

littleantant  請問無袋吽中藥呀? 我都7W但細到一D野都睇唔到,我都唔想等啦  發表於 11-7-5 17:48
mapp2009  U're so brave and tough!!!!!Add oil!!!!!All the best!  發表於 11-7-5 17:36


禁止訪問

積分: 759


24#
發表於 11-7-5 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13137


25#
發表於 11-7-5 22:05 |只看該作者

引用:我都小x過2次,依家陀緊第3個,因確定到dod

原帖由 choipooo 於 11-07-05 發表
我都小x過2次,依家陀緊第3個,因確定到dodo日子,7w時去照未見到心跳,所以今次我都好擔心

講開徵兆,第 ...
祝你呢次成功!放鬆d!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


26#
發表於 11-7-5 22:08 |只看該作者

引用:剛做了刮宮手術,+現在想回有什麼徵兆知道BB

原帖由 bankwest 於 11-07-02 發表
剛做了刮宮手術, 現在想回有什麼徵兆知道BB有事....因為我冇流血冇肚痛冇不適現象......
情況是6wk時照到B ...
你點呀?好少少了嗎!記得要養好身子呀!好快我地可以再來過!



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


27#
發表於 11-7-5 23:17 |只看該作者
保重, 你炒d薑飯 煮雞酒啦


禁止訪問

積分: 759


28#
發表於 11-7-6 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 759


29#
發表於 11-7-6 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1262


30#
發表於 11-7-6 20:56 |只看該作者

引用:回覆+rcbaby+的帖子 吾係要等d血清左先可

原帖由 bankwest 於 11-07-06 發表
回覆 rcbaby 的帖子

吾係要等d血清左先可以補??我宜家主力都係飲奶同埋飲紅"祖"陳皮蓮子元肉准山湯....有 ...
唔係唔飲得紅棗咩?d人話驚失血過多,仲傷身~




禁止訪問

積分: 759


31#
發表於 11-7-6 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 759


32#
發表於 11-7-6 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 68


33#
發表於 11-7-7 14:30 |只看該作者
回覆 Strawberry_2011 的帖子

直到依家已經一年半我都仲未成功


男爵府

積分: 6262


34#
發表於 11-7-7 18:50 |只看該作者
bankwest 發表於 11-7-5 17:30
回覆 choipooo 的帖子

你要定d,必太掛心,我雖然吾係香港,在遠方会為你打氣!!!

多謝你呀!


大宅

積分: 3356


35#
發表於 11-7-7 21:07 |只看該作者

回覆:macymacy 的帖子

不要灰心,我哋一起努力吧!




男爵府

積分: 7179


36#
發表於 11-7-8 13:13 |只看該作者
bankwest 發表於 11-7-6 15:12
回覆 rcbaby 的帖子

吾係要等d血清左先可以補??我宜家主力都係飲奶同埋飲紅"祖"陳皮蓮子元肉准山湯....有 ...

d惡露未清唔飲得紅棗喎!


禁止訪問

積分: 759


37#
發表於 11-7-8 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6262


38#
發表於 11-7-9 12:33 |只看該作者
bankwest 發表於 11-7-8 15:35
回覆 choipooo 的帖子

吾駛客氣,你幾時再照呀?

我下星期去照呀,希望今次會見到啦~~~


大宅

積分: 3448


39#
發表於 11-7-9 13:22 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

BB 9週無心跳, 但我當時仍然有作嘔同胸痛感覺, 但少咗. 不過前一星期, 脾氣好暴躁, 又嚴重腸胃炎, 又倦又瞓唔到. 我諗當時有腸胃炎嘅時候, 就應去睇婦產科, 唔係普通科醫生. 啱啱做咗第二次人工流產, 之前入醫院塞藥排唔清, 要再入院做吸客. 而家明白點解外國醫生會建議做手術, 唔洗受多一次. 知道組織排唔清果日, 簡直晴天霹靂. 好在後來決定搵私家做, 私家比政府跟得好啲, 對佢有信心啲. 原來做呢個手術 醫生手勢好都安全嘅, 流血少啲. 希望下星期覆診, 無事喇...


禁止訪問

積分: 759


40#
發表於 11-7-9 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo