米妮~~minnie 寫道:
[quote]
ywpw 寫道:
我成日覺得老公仲同佢有d嘢, 之前佢呃住我開張新電話咭同知己傾電話, 比我知後要佢cut左去, 但總係覺得佢跟本無cut到仲係日日好close, 有時好想問清楚佢,但我知佢一定唔會認同只會覺我煩, 我宜家都唔想係佢面前表現唔開心, 只當無事發生, 但我真係覺得情緒好怪, 好怕夜晚要訓覺會訓唔著.返到公司或係佢面前要盼無事, 一訓唔著或自己一個就會喊,總之d日子好難過, 希望可以快d重頭黎過啦.....
ywpw 寫道:
[quote]
米妮~~minnie 寫道:
[quote]
ywpw 寫道:
我成日覺得老公仲同佢有d嘢, 之前佢呃住我開張新電話咭同知己傾電話, 比我知後要佢cut左去, 但總係覺得佢跟本無cut到仲係日日好close, 有時好想問清楚佢,但我知佢一定唔會認同只會覺我煩, 我宜家都唔想係佢面前表現唔開心, 只當無事發生, 但我真係覺得情緒好怪, 好怕夜晚要訓覺會訓唔著.返到公司或係佢面前要盼無事, 一訓唔著或自己一個就會喊,總之d日子好難過, 希望可以快d重頭黎過啦.....