單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4666

畀面勳章


21#
發表於 11-7-10 18:47 |只看該作者
我想在這裡重申一下

我也是剛自己攪了離婚 因為是失婚婦人, 為了省那幾千元律師費, 自己硬著頭皮去攪.

我唔鼓吹人去離婚, 不過, 如果婚姻已經到了無可挽留的地步,離婚可能就是唯一的出路. 自攪離婚不困難, 反而是一堆程序很麻煩

希望可以幫到各姊妹一點點忙, 想當天, 我一點程序也不了解, 周圍也找不到人問吧? 也摸了很久.到了正式交了離婚申請書, 真的感受很深.才發覺結婚容易離婚難, 女人面對離婚, 有一堆不同的壓力, 又要照顧自己, 又要顧累子女的感受,還要對錢銀的擔憂. 婚姻並不可以給女人什麼保障. 我啦, 現在已經不信任婚姻制度, 由其是香港的婚姻制度很太僵化

攞張表也要親身去灣仔, 好聽就係給大家冷靜期想清楚, 實質是官僚, 比生意事務律師

子非魚 焉知魚之樂


伯爵府

積分: 18919

牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 11-7-11 11:14 |只看該作者
黃恬恬 發表於 11-7-10 18:47
我想在這裡重申一下

我也是剛自己攪了離婚 因為是失婚婦人, 為了省那幾千元律師費, 自己硬著頭皮去攪.
同意黃恬恬.

我個心死咗, 知道離婚係唯一既出路. 其實, 我依家既狀況同離婚根本冇分別. 但總係 "的" 唔起心干, 去處理離婚呢個手續.

另一個 "的" 唔起心干既原因, 係因為搞離婚既律師費用, 真係好貴. 而我申請唔到法緩. 諗到要比幾仟出來, 好肉痛.


大宅

積分: 3479


23#
發表於 11-7-11 12:02 |只看該作者
我就係怕麻煩,寧願蝕D都要搵律師搞,至多係其他方面慳番,我好怕煩!


大宅

積分: 3479


24#
發表於 11-7-13 17:05 |只看該作者
回覆 黃恬恬 的帖子

其實我想問下,使唔使申報入息GA?係子女生活費方面有無話要對方俾佢人工幾多%咁GA?


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 11-7-13 17:11 |只看該作者
如果你地2個協議離婚,可以你地先商討下子女既生活費,同埋贍養費,如果你覺得佢開個數或者你認為合理既數,其中一方唔認同,咁先要去叫爭論安排,到時先要去交出大家既財產,入息等資料.


大宅

積分: 3479


26#
發表於 11-7-13 17:28 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

因為佢俾GE生活費都計埋我入息,我想申請公屋,如果要得過多,驚會超過申請公屋限額,會影響我GE申請,如果要得少(我接受,因為我自己人工都有咁上下),又驚唔知會唔會唔批.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-7-13 17:51 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 17:28
回覆 cotychan 的帖子

因為佢俾GE生活費都計埋我入息,我想申請公屋,如果要得過多,驚會超過申請公屋限額,會 ...

你申請公屋,所得嘅生活費或贍養費係會計埋落入息度架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


28#
發表於 11-7-13 17:54 |只看該作者
我咪係驚咁囉!所以我唔想要太多,其實生活費係咪第日可以改GA?


大宅

積分: 3479


29#
發表於 11-7-13 17:58 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我搵咗個律師啦,FAX埋D資料俾佢,因為佢叫我俾D資料俾佢要準備D文件,然後再約我,不過佢未有覆我,我又唔好意思再扛去問,驚人地話我追得太緊,但我又唔知佢要搞幾耐.又唔知要做D乜.


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 11-7-13 19:04 |只看該作者
其實....你係唔係好肯定法庭批咗個數之後,你ex一定會期期比足錢你?如果唔係法律上一定要比既數,人情上佢會唔會都肯比你呢?如果係既,咁你會唔會叫佢比你,而唔白紙黑字既法庭上文件寫個數.

講真,如果佢而家話比你,遲啲佢唔比,或者拖你錢,你要追都好麻煩,喺法庭上文件寫明佢要比,之後唔比,你要去申請某啲嘢,例如小學書薄資助咁,因為佢話會比你既生活費/賺養費,都要填落去.真係無收到佢既錢,你又要證明好多嘢先得.


律師要搞既文件都好多,你唔好急,佢搞好文件,就會搵你傾你同你ex既子女/生活費/賺養費問題.跟住佢會幫你去聯絡你ex,叫佢簽文件.再幫你排上法庭,如果你地無任何要上法庭傾既問題,例如你唔想你ex見啲小朋友,要出禁制令嗰啲.咁你地雙方都可以唔出庭,之後法庭會出暫準離婚令,你個律師會約你交比你.9個月左右,會收到正式離婚令同埋子女撫養權.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-7-13 19:37 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 17:58
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我搵咗個律師啦,FAX埋D資料俾佢,因為佢叫我俾D資料俾佢要準備D文件,然後再約我,不 ...
柯律師好忙架,我上次有嘢打比佢問,等咗佢2日先等到電話,佢上次話原來佢都有上嚟BK架,不過多數喺教育嗰邊,我話我地單親呢邊好需要佢架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 4666

畀面勳章


32#
發表於 11-7-13 19:42 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 17:05
回覆 黃恬恬 的帖子

其實我想問下,使唔使申報入息GA?係子女生活費方面有無話要對方俾佢人工幾多%咁GA? ...

我辦離婚時是雙方自行分配了財產及兒子的撫養權, 法庭只是跟隨我們的意向去判決 不用出庭

如果你同你老公在贍養費, 撫養費及財產分配不能夠有共識, 你是需要出庭等法官判, 在香港, 不一定男方要供養女方, 如果你比你老公多財產(包括CASH, 樓, 股票等等), 到時可能就要拿出來分 (俗稱分身家). 所以, 入息當然要申報, 法官也會就子女的情況去決定撫養權歸那一方, 再決定另一方要付多少贍養費

你找律師辦, 你就要問清楚出庭費用又要多少
子非魚 焉知魚之樂


大宅

積分: 4666

畀面勳章


33#
發表於 11-7-13 19:50 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 17:28
回覆 cotychan 的帖子

因為佢俾GE生活費都計埋我入息,我想申請公屋,如果要得過多,驚會超過申請公屋限額,會 ...

傻豬, 你有收入, 申請公屋很容易爆燈.

你現在住的地方是買還是租的? 你可以請你的EX離開, 供樓或租樓的開支就計入撫養費, 贍養費內, 佢有人性, 就應該照顧好兒子住的地方

我個人應為, 申請公屋在缺期內不可以解決你的困難, 而且, 你同區搬還好, 如果搬去另外一區, 你個仔返學會唔會有影響?
子非魚 焉知魚之樂


大宅

積分: 3479


34#
發表於 11-7-13 20:36 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

咁我係咪即係唔好寫咁多呀?其實我地都算係和平分開,佢會負責任,所以如果私底下要佢俾錢佢都會俾GE,之不過我就係驚寫得太少又驚唔批,所以都唔知寫幾多,因為寫得多,對我唔好.


大宅

積分: 3479


35#
發表於 11-7-13 20:38 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

唉!佢咁忙都唔知我要搞幾耐先搞掂,好想快D搞掂,有D人話4-5個月就OK,但呢度又有媽咪話要成9個月咁耐.


大宅

積分: 3479


36#
發表於 11-7-13 20:39 |只看該作者
回覆 黃恬恬 的帖子

我暫時住係公司提供GE宿舍, 唔使租金,但呢D唔長久,今日唔知聽日事.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 11-7-13 20:55 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 20:38
回覆 ChammyMAMA 的帖子

唉!佢咁忙都唔知我要搞幾耐先搞掂,好想快D搞掂,有D人話4-5個月就OK,但呢度又有媽 ...
你等多2日仲未見佢覆就打比盧小姐問一問啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 4666

畀面勳章


38#
發表於 11-7-13 20:58 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 20:38
回覆 ChammyMAMA 的帖子

唉!佢咁忙都唔知我要搞幾耐先搞掂,好想快D搞掂,有D人話4-5個月就OK,但呢度又有媽 ...

3-4個月就可以搞掂
子非魚 焉知魚之樂


大宅

積分: 3479


39#
發表於 11-7-13 20:59 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

ok.好想問下,單親GE你地,生活上係咪好不便?因為我D仔女未讀書,唔知單親對佢地讀書有無影響?又或者第時會做D乜係需要兩公婆去做會好D?


大宅

積分: 3479


40#
發表於 11-7-13 21:01 |只看該作者
回覆 黃恬恬 的帖子

個律師同我講要成半年喎!我都想3-4個月.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo