烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1891


21#
發表於 11-7-12 19:59 |只看該作者


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 11-7-12 23:10 |只看該作者
jen,

下次試下紅蘿蔔絲炒旦呀, 都好好味嫁~


伯爵府

積分: 15219

大廚勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-7-12 23:43 |只看該作者

引用:煎蛋點樣先唔黐底呀?有時煎3隻,黐底都黐

原帖由 gion 於 11-07-12 發表
煎蛋點樣先唔黐底呀?有時煎3隻,黐底都黐左大半隻去!
要先燒熱個鑊才落油,然後待油滾先落蛋!
要等一面煎熟(見邊邊開始轉金黃色),才反轉煎另一面煎,千萬不要太急反轉,否則就容易爛唔靚仔嫁喇!
如不是用易潔鍋,煎蛋不能用太少油,否則好易黐底!




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


24#
發表於 11-7-12 23:46 |只看該作者

回覆:是日晚餐(炸蝦餅、西蘭花炒肥牛、蟹柳炒蛋)







伯爵府

積分: 15219

大廚勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-7-13 00:50 |只看該作者
回覆 isa_ty 的帖子

好呀!應該重好靚添!


禁止訪問

積分: 259


26#
發表於 11-7-15 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25095

好媽媽勳章


27#
發表於 11-7-15 18:13 |只看該作者
我仲會加雜菜 or 椰菜絲去炒蛋
多D菜,好食D!
[img align=right][/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo