夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


21#
發表於 05-9-9 02:03 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

唉...好在我已經脫離我99,我老公同我依家好怕返99度,我老公都話佢阿媽煩~不過,有時過時過節真係好唔想返去見到佢地,因為佢地講到明唔當我自己人,咁我返去又有什麼意思,唔係俾面我老公!睬佢地都傻,我好希望黎緊呢一胎可以生左唔需要返去中秋節做節,因為我99好衰,知道左我唔係生仔,佢對我轉變哂~好鬼憎佢!!佢見我個肚尖,一直以為我生仔,咁我上次返去照,個醫生話應該係女,講左俾佢聽,佢立即對我變哂,未講前,又話叫我今個月無論如何唔好返去做節,怕我整親!點知講左後,佢同我老公講,要我返去做節,我老公話唔知我生未,咁佢仲話又話個預產期係22號,咁點會生呀!咁我老公話好難講喎,到時睇下點,之後我99立即先語氣好啲話,咁如果辛苦就唔好上!口不對心... 我寧願今胎生既真係女,等佢冇男既內孫,因為我大伯講左唔生bb,睇佢點.....


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


22#
發表於 05-9-9 11:31 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩 我好鐘意呢句,正到痺,同我一樣咁慘,有乜嘢做都淨係揾我兩公婆幫手,無事就采你都儍,呢排仲比都攪到我成日頭痛、胃痛添啊,天啊!我幾時先唔洗再比佢煩啊,我就嚟爆炸死喇


翡翠宮

積分: 81164

牛年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 05-9-9 13:57 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

請問各位咩叫99呀


別墅

積分: 569


24#
發表於 05-9-9 14:09 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

MM2005 寫道:
請問各位咩叫99呀

99=奶奶

[/url]


大宅

積分: 2837


25#
發表於 05-9-9 14:21 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

DUDU你就好啦!老公都唔想回奶奶屋企,我老公就NOWAY啦!
我平時EVERY 2 SUN要回去一次吃飯,做節就唔使講,一定要正日回去!平時奶奶天天都打TEL來我家同D孫傾費話!
我老公好愚孝,佢話奶奶好錫D孫, 時時見下有什麼問題?
我有一次話BK太太叫奶奶是99,佢即刻鬧話D女人咁衰無口德,所以我都唔比佢知我個PASSWORD,我只在公司才上,唔敢在家上,比佢睇到D內容肯定知我講佢阿媽就離婚都有知!


別墅

積分: 569


26#
發表於 05-9-9 14:43 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

BB2WONG 寫道:
我有一次話BK太太叫奶奶是99,佢即刻鬧話D女人咁衰無口德,所以我都唔比佢知我個PASSWORD,我只在公司才上,唔敢在家上,比佢睇到D內容肯定知我講佢阿媽就離婚都有知!

BB2WONG,
咁你咪解釋佢知其實99係nine nine既同音,上嚟係要簡易同大家明,唔係"無"辱奶奶,叫佢咪咁小人之心
[/url]


複式洋房

積分: 116


27#
發表於 05-9-9 14:53 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

manicheung, 對呀, 通常 le 三刹有乜事都會搵我哋 (尤其係攞錢的時候).

但喺反面的時候, 佢哋就話我哋出錢同買野比佢哋係"扮曬野". 總之我哋永遠係衰人, 佢哋就係"聖人" (噤祝佢哋快D升先囉).

最近佢哋屋企要大裝修, 花了二十萬, 佢哋閙走我哋以後, 仲好意思想問我哋攞返錢, 又唔敢直接同我哋講, 我哋就當唔知, 佢哋死死地氣要出曬二十萬, 而且佢哋為咗D錢搞內拱 (因為有人"扮曬野"唔想出錢喎), 我覺得好心涼, 天有眼呀.

佢哋幾個平時都好小家, 過時過節一提起出錢就雞飛狗走, 以後實有排閙. hehe..........


複式洋房

積分: 116


28#
發表於 05-9-9 15:08 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

BB2 WONG, 其實比你 99 知道你在 BK 寫嘢又點呀, 平時駁嘴又比佢閙, 吊頸都要 tou 氣啦, 又唔係指明道姓, 又唔係 post 佢幅相係度, 犯法 ge 咩, 佢夠膽講佢平時在背後冇講你 ?!


民房

積分: 37


29#
發表於 05-9-9 15:27 |只看該作者

老公感受(兩難)

要處理這些曰常瑣事、爭吵、需要很高(人際管理)技巧和將自已位置放得很低....(老)公/仔兩頭擰=好女兩頭瞞 .....you are right, 佢無錯.

有冇人對外母/外父/姨仔相處發表心聲?


大宅

積分: 2712


30#
發表於 05-9-9 15:59 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

JFL 寫道:
我家一剎/姑仔/猛過你家三剎!!!我結婚10+yrs佢就呷了我10+yrs的 醋.我老公同我去旅行佢呷醋,我d仔女鍚我佢都呷醋!而且佢唔係一個O靚妹,佢都30/40歲啦!
-----> So no need to '安地主'??? 強!!!!


複式洋房

積分: 282


31#
發表於 05-9-10 10:07 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

瞳:
你都好


複式洋房

積分: 282


32#
發表於 05-9-10 10:23 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

o的99一日到黑剩是識講是非,
一日吾講是非會死,
真頂o巨吾順,好彩發現o左呢個
網站,可以上來發洩


大宅

積分: 2015


33#
發表於 05-9-10 23:27 |只看該作者

Re: 我家有三剎 : 99/姑仔/姑奶 都勁麻煩

[quote]
Yuki1021 寫道:
瞳:
你都好
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 1824


34#
發表於 05-9-11 00:57 |只看該作者

Re: 老公感受(兩難)

woodwind 寫道:
要處理這些曰常瑣事、爭吵、需要很高(人際管理)技巧和將自已位置放得很低....(老)公/仔兩頭擰=好女兩頭瞞 .....you are right, 佢無錯.

有冇人對外母/外父/姨仔相處發表心聲?

我老公比你高招, 佢會問:咁我幫你出氣, 閙返我阿媽好唔好.  明知我唔舍得佢比佢阿媽唱佢係不孝子. 

佢唔係好鍾意外父, 所以我地返外家時多數會選擇我老豆唔係屋企. 有時佢唔想去我都唔會要佢去.( :tongue: 老婆始終都係體貼過D老公). 

其實老公陪我返外家同我陪佢上99屋企D情形一樣, 始終唔係自己人, 所以都會有D格格不入, 我知佢唔係好鍾意, 所以我都會陪佢出去出面吃飯, 吃完返去接返D小朋友就走(因為D小朋友好鍾意去婆婆屋企玩). 但點解D男人唔可以體諒下自己既老婆, 明知老婆唔鍾意都要做, 又明知自己阿媽會單單打打自己既老婆都可以當冇事?


複式洋房

積分: 116


35#
發表於 05-9-11 03:23 |只看該作者

Re: 老公感受(兩難)


今晚又嚟料, 不過係隔蘺屋個99. 佢一星期總有兩三晚會大大聲閙佢新抱, 試過閙到深夜, 有警察上門叫佢keep quiet.

佢毎次閙新抱不外乎係: 衣服未全乾就熨, 煮餸難食, 地板唔抺乾好sin, 唔識教孫仔, 老公以前個女朋友醒目過佢, 等等.

通常99個仔回家後(約十時許)又會加入戰團閙埋一份, 但個新抱只是久不久才回應一下, 重要係好細聲ge, 跟住99和老公又再連珠砲發. 通常不久後又會聽見孫仔哭聲 (應該嚇到哭gua). 我毎次聽到佢孫仔哭都好心痛.

個小朋友經常睇住亞媽呢種 無乜出聲都會比人越閙越勁的"身教", 大個以後會唔會以為佢無理取閙係天經地義, 人哋容忍佢喺應份的呢?

尊重長輩係應該, 若然對方太得寸進尺, 就要同99和老公講明, 自己都應有被尊重的權利 (新抱都有亞媽生的). 不過要喺小朋友不在家時講囉 (因難免又有火藥味).

我見過嗰新抱, 是很斯文有禮的人, 遇着惡人又不想潑婦駡街有失教養, 所以幾委屈.

我男家的人閙人總會拍枱, 擲嘢, 掃D碗落地, 姐妹間爭吵甚至會互打幾巴, 正一野人, 所以我好同情隔蘺屋嗰新抱.

:-(

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo