婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15837


21#
發表於 11-7-14 10:15 |只看該作者
4個人去飲做1千人情....比人講足一世咒足一世, 唔值囉.


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 11-7-14 10:33 |只看該作者
其實我99都仲勁, 前年老公舅父娶新抱, 我99 (個時我未同佢結婚), 佢叫左我老公 , 老公個妹去, 佢地3人做1千, 跟住舅母同佢講叫埋我去, 佢就叫我去, 我叫老公問佢做幾多人情, IF我去,叫佢做多D。。。佢MUM 話唔使, 之後仲想叫阿妹BF 去, 話都係做咁多人情, 又唔買金, 好彩妹BF 唔去, 唔係真係超核突, 同年我地結婚, 舅父佢地買左個鍍金公仔比我地, 比左NORMAL 人情我地, 但佢個大女結婚就唔請我地2公婆, 話同年WEDDING 唔請, 係佢C FU 話既, 但佢就有出席佢細佬既婚宴LAW, 所以我講得佢係怕左我99...又仲 $1000 , 4-5個人去.

我99係最大既, 平時又扮大方好闊佬我真係唔知佢仲咩咁小家... 我姑9老公個哥哥WEDDING, 99都係 $1000/3人....襯家都做咁少...真係唔怕比人話...我結婚時姐夫D DADDY MUMMY, 個個都 $2000-$3000 FOR 2....


大宅

積分: 3786


23#
發表於 11-7-14 11:03 |只看該作者
回覆 KoyeBaby 的帖子

無錯, 99唔只唔會攬上身, 而且永遠都唔會係佢個仔唔啱, 到時樓主又變成代罪羔羊, "唔尊重99屋企人"嘅衰新抱


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-7-14 11:27 |只看該作者
1家4口$1000?!

如果2個小朋友仲係bb 就可以比$1000...但如果個小朋友幾yrs ,要坐一個位食野,咁就要計返一個人價錢好d......


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-7-14 16:36 |只看該作者
比個波老公啦~


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


26#
發表於 11-7-14 17:11 |只看該作者
KoyeBaby 發表於 11-7-13 23:07
俾老公話事囉!不過老實講,你知就係99叫你封$1000啫,人哋唔知嘅就梗係入你數架啦,真係嫌少上嚟,傳傳下,傳返 ...



比你地講講下.....
我覺得我99真系有d 怪
佢同我地分開做既
佢就做3000 [3個大人去]
叫我地就1000 [2大2中童]
好似有真系有d 整個陷阱比我wor

:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


子爵府

積分: 12342


27#
發表於 11-7-14 17:32 |只看該作者
你99幫你地慳$$啫~
我又唔覺俾一千好少喎...可能你地既生活水平高...我99果邊幾兄弟姐妹邊家有喜事都係一家一千架咋,唔係計人頭,係計家庭架..輩份高既一千,輩份低但又已經成家立室既4-5百咋,舊年我囡滿月都係一樣..舅父亞姨果D就一千,包埋未結婚既仔女,有個仲成6個人來添..D表妹表弟結晒婚一家幾口都係俾4-5百咋...不過我又冇乜所謂,呢D係心意,又唔係要來賺錢既

點評

catcatcho  咁都幾肉酸喎..  發表於 11-7-15 10:19


大宅

積分: 1503


28#
發表於 11-7-15 09:43 |只看該作者

回覆:一家四口去飲99話做$1000夠lu wor

好睇小朋友幾大,如果我家下一家四口,兩公婆+1.5 yr old+0.5yr old, 我會做1000。




大宅

積分: 4338


29#
發表於 11-7-15 10:20 |只看該作者
建議你比多 5 舊..就唔洗咁多苦惱


翡翠宮

積分: 97287


30#
發表於 11-7-15 14:04 |只看該作者
同意比多五舊冇咁難睇。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 240


31#
發表於 11-7-15 19:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10647


32#
發表於 11-7-16 12:23 |只看該作者
我99都試過, 佢D唔知什麼親戚. 我地見都未見過對新郎新娘 (連佢地的阿爸阿媽都唔知係邊個)... 但我99又迫我地去飲... 我99叫我地一家3口做$500添咋.

我同我老公當然話之佢, 我地連人家係邊個都唔知..

到飲過時, 都只係坐左係自己被編的桌到... 連影相呀, 恭喜說話都無同對新人 / 佢地爸媽講.... 我99話唔洗喎.

真係怪到不得了, 我地一家就好似人家入錯地方飲咁.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo