婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 238


21#
發表於 11-7-16 17:05 |只看該作者
好多謝各位嘅回覆.

請容許我以point form回應:

1.叫阿媽走根本上係無可能,因為
a.好似過橋抽板,過唔到自己.
b.佢自己嘅錢未夠full paid買樓,我家陣無做嘢,而2個細佬都人工低做唔到mortgage,所以佢無第3個竇.
c.除非依家租埋屋俾佢住開(佢自己实唔会出錢)但又多筆無謂支出.

2.個仔好跟佢,佢亦照顧得幾好(除咗同我老豆開拖果陣)

3.唔會再叫佢哋離婚,因為兩個都唔肯出錢.

其實年頭果陣,老公已經話咗我阿媽咁煩不如唔使佢凑,即刻請菲/印傭又好,揾奶奶又好...我話睇多輪先啦...率之拖到家陣.

知就知佢唔會咁順攤实揾嘢攪,但都睇吓時候,佢又唔係唔知我哋年尾會搬,到時老豆揾唔到上門,做乜都得啦;

佢攪咁多嘢就為啖氣,但佢自己廾年前就已經出過軌,仲成幾年咁耐,果陣老豆要去第2度做嘢,幾個礼拜先返嚟一次,咁先至無穿...所以佢家陣成個受害者咁,又話老豆對佢唔住,我係好反感...

擺低老豆會揾上門呢樣嘢,剩係佢無理我感受/處境成日攪嘢,但自己又收拾唔到殘局呢吓,我真係好,但依家乜都做唔到,又未搬得,佢又仲係咁嘅態度...好想發癲.

依家除咗唔開心,仲心淡得好緊要,無論喺呢边我對得佢幾好,使幾多錢都係白費(衫褲鞋襪,身上所有飾物買過晒,鈡意睇嘅報紙雜誌,就連佢冲奶茶指定嘅煉奶我都張羅好晒)佢一啲都無改善到,今年開始仲好似變本加厲(成日想拉埋我去攪破壞 eg.上大陸拆屋果次,佢仲叫我上埋去幫佢手...果陣佢都知我已經大緊肚)....

我今日同佢講唔夠10句嘢,除咗問食乜嘢之外,真係好唔想同佢講嘢/見到佢,惟有匿埋喺房唔出廳...

唔好意思各位,我又呻到好長篇,但呢吓真係揾唔到其他地方講出嚟.

唔知好彩定唔好彩,呢幾日老公出trip,見唔到依家我咁嘅樣,否則又煩親佢.

多謝各位嘅寶貴時間,祝各sister生活安好.


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


22#
發表於 11-7-16 20:27 |只看該作者
而家你要好好休息...生左BB先再同你阿媽傾...



[url=http://lilypie.com][img]


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


23#
發表於 11-7-17 02:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo