pnd 發表於 11-7-19 14:10 
食排卵藥+打針. d egg egg 都會唔夠大?
好擔心
係呀! 我嗰時超失望! 心諗: 咁就waste 咗一個月的時間, 又waste 咗錢, + 心理壓力!!
因為當時食藥係由day 3-7食. 到day 9 返去見醫生時, 都係谷唔到d eggs, 只得5-6mm.
再加3日打針, 150iu x 3, 到day 12 再去check egg size, 結果都係 8-10mm. 醫生唔建議再打,
因為等到day 15/16 之後先谷得到的話, 內膜已經唔靚, 就算受孕到都未必可以著床.....
由於太遲先開始谷d 針水, 所以唔work, 如果一早由day 2/3 就開始打針, 一定會好好多.
我一粒都冇, 所以冇chance, 你都有2粒呀! 唔好咁失望!
^^ 比d 力量你呀!

I just want to have healthy babies!