想生BB

跳至

首頁
12345...24

尾頁
   7


大宅

積分: 1649


21#
發表於 11-7-18 22:53 |只看該作者
回覆 ohoh0407 的帖子

我之前未睇過..我係診所做檢查先知道自己輸卵管塞左,個醫生同我講我只可以做ivf,連iui都無得做..佢幫我轉介去睇董醫生


大宅

積分: 1212


22#
發表於 11-7-19 00:18 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我都想快d day 1....
剛剛小x約一個月, 依家等緊m小姐...仲要等多兩個cycle:;pppp:
有排都未搵得董醫生


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


23#
發表於 11-7-19 09:02 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

之前做咗一次IUI, 但fail, 因為董醫生話我形態太差, 建議我做IVF, 到上星期三, 再驗多次丁丁, 合丁丁及格, 醫生話可以做IUI. 真係峰迴路轉. 所以比多次做IUI, 唔得就做IVF, 唔想再諗嚟諗去.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


24#
發表於 11-7-19 09:06 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-18 19:13
你都係揾姑娘打破卵針? 我之前都係呀! 我只係識打gonal-f.
破卵針支針咀好長, 想自己試吓打, 姑娘打得我好痛.


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


25#
發表於 11-7-19 14:10 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-18 22:38
你同我12月時做的一模一樣. 先食藥, 但d eggs 唔大, 再打3枝針, 但都係無補於事, 我係一粒都唔夠大,
破卵 ...

食排卵藥+打針. d egg egg 都會唔夠大?

好擔心 :(


子爵府

積分: 13137


26#
發表於 11-7-19 14:45 |只看該作者
morrigan 發表於 11-7-18 22:42
waiting for the ivf result , hope can give u good news at the end of july

哦.. 你原來啱啱放咗胎啦! 太好啦! 等你好消息呀! ^^

RELAX!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


27#
發表於 11-7-19 14:50 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-7-18 22:53
回覆 ohoh0407 的帖子

我之前未睇過..我係診所做檢查先知道自己輸卵管塞左,個醫生同我講我只可以做ivf,連i ...

聽講董醫生唔再接新症啦! 其實都已經冇接新症好耐囉! 我有朋友打去BOOK, 都比佢地rejected.

可能你有醫生轉介, 佢先接? 係一個好好的機會呀! ^^

你輸卵管塞左---有冇得通返架?


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


28#
發表於 11-7-19 14:52 |只看該作者
章魚太太 發表於 11-7-19 00:18
回覆 zarara188 的帖子

我都想快d day 1..
o.... 我都係3個月前小x 咗呀!

現在又係時候重新開始啦!

你之前係natural bingo? 定係iui/ivf?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


29#
發表於 11-7-19 14:59 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 09:02
回覆 zarara188 的帖子

之前做咗一次IUI, 但fail, 因為董醫生話我形態太差, 建議我做IVF, 到上星期三, 再 ...

我c6丁丁形態又係marginal. 唔多掂, 不過好好彩, 2月做iui 都 bingo 咗. 不過3月尾小x 咗!!
呢幾個月, c6食咗好多supplements, 茄紅素, 蠔皇素, 男士維生素, 等等...
希望今個月尾會check 到佢d 丁丁有進步啦!

你c6上星期三, 再驗多次丁丁, 結果及格, 所以可以做iui. 咁咪好囉! 慳唔少$$$$$ 呀!
佢食咗d 咩令丁丁好d? 有冇早d 瞓??



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


30#
發表於 11-7-19 15:04 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 09:06
破卵針支針咀好長, 想自己試吓打, 姑娘打得我好痛.

吓?? 自己打咪仲驚!!??
我除咗枝 gonal-f 針筆係自己打, 其餘都係揾姑娘打, 雖然麻煩d, 要走來走去, 又要等, 不過, 都好過自己打. 打唔落手呀!

我都覺得好痛呀! 打完之後, 個子宮位仲痛咗幾日, 扯吓扯吓..... 你地有冇咁痛法?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


31#
發表於 11-7-19 15:10 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-19 14:10
食排卵藥+打針. d egg egg 都會唔夠大?

好擔心

係呀! 我嗰時超失望! 心諗: 咁就waste 咗一個月的時間, 又waste 咗錢, + 心理壓力!!

因為當時食藥係由day 3-7食. 到day 9 返去見醫生時, 都係谷唔到d eggs, 只得5-6mm.
再加3日打針, 150iu x 3, 到day 12 再去check egg size, 結果都係 8-10mm. 醫生唔建議再打,
因為等到day 15/16 之後先谷得到的話, 內膜已經唔靚, 就算受孕到都未必可以著床.....

由於太遲先開始谷d 針水, 所以唔work, 如果一早由day 2/3 就開始打針, 一定會好好多.

我一粒都冇, 所以冇chance, 你都有2粒呀! 唔好咁失望!
^^ 比d 力量你呀!




I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


32#
發表於 11-7-19 16:55 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 15:10
係呀! 我嗰時超失望! 心諗: 咁就waste 咗一個月的時間, 又waste 咗錢, + 心理壓力!!

因為當時食藥係由day ...

多謝妳!. 我都是第6 , 7 ,9 打針 (3days)
希望妳下次成功啦!!

點評

zarara188  大家咁話!!!!  發表於 11-7-19 17:14


大宅

積分: 1649


33#
發表於 11-7-19 18:04 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

個婦科ec無叫我去通輸卵管,係我自己問佢可唔可以通得番..不過佢唔讚成我通..佢話就算通得番都會好容易有宮外孕,而且我老公check埋精子..d精子好差,佢只係叫我做ivf..無其他選擇, 私家做ivf真係好貴~


子爵府

積分: 13137


34#
發表於 11-7-19 19:05 |只看該作者
ohoh0407 發表於 11-7-19 18:04
回覆 zarara188 的帖子

個婦科ec無叫我去通輸卵管,係我自己問佢可唔可以通得番..不過佢唔讚成我通..佢話就 ...

係呀! 閒閒地都要6/7 萬架!
希望你都一TAKE 過OK , 咁就好啦!

祝你好運!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


35#
發表於 11-7-19 19:21 |只看該作者
剛剛睇完dr tung. 佢話我上次藥物D反應偏強, 所以幫我減藥. 上次得兩粒, 咁減法咪得一粒? 佢話有咁既可能. 不過都唔諗咁多lu.

佢今日比咗5日排卵藥+2日 115.5iu藥針我, 下星期四先覆診


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


36#
發表於 11-7-19 19:24 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-19 14:10
食排卵藥+打針. d egg egg 都會唔夠大?

好擔心
睇吓醫生比既份量多定少, 我上次, 今次都是食排卵藥+打針, 但分量就少咗, 話我反應大咗.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


37#
發表於 11-7-19 19:30 |只看該作者
章魚太太 發表於 11-7-19 00:18
回覆 zarara188 的帖子

我都想快d day 1....
請問你係做IUI定做IVF?

點評

zarara188  你問我? 定問章魚太太? 我係做iui呀.  發表於 11-7-19 19:51


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


38#
發表於 11-7-19 19:43 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 14:59
我c6丁丁形態又係marginal. 唔多掂, 不過好好彩, 2月做iui 都 bingo 咗. 不過3月尾小x 咗!!
呢幾個月, c6 ...
老公D丁丁未到及格, 形態由少於1%升到2%. 可以及格做iui. 其實我只係比善存+早瞓+每天做少量運動+每星期游一次水咁多. 最近知道針炙可以幫老公D丁丁, 所以去咗針咗兩次, 唔知會唔好D. 要放精嗰日先知.

你既經驗可以比到鼓勵我形態唔好都可以bingo. 比咗好大既信心.

我諗我同你有機會同一日放精.


子爵府

積分: 13137


39#
發表於 11-7-19 19:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:24
睇吓醫生比既份量多定少, 我上次, 今次都是食排卵藥+打針, 但分量就少咗, 話我反應大咗.
...

反應大... 係指邊樣反應? egg 太大? 定係你有其他反應? 我嘅子宮&卵巢都好痛, 唔受得, 有ohss, 好辛苦!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


40#
發表於 11-7-19 19:56 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:43
老公D丁丁未到及格, 形態由少於1%升到2%. 可以及格做iui. 其實我只係比善存+早瞓+每天做少量運動+每星期游 ...

你老公已經好努力啦! 至少佢都肯早瞓呀!

我c6係打屎都唔肯早瞓嗰隻囉! 每晚瞓得5-6 hours, 成個亞伯咁! 佢話: 人生咁短暫, 瞓咁多, 好浪費! 遲d去咗, 有排瞓呀!

哎!!! 呢d 說話, 真係激c 我啦!!!

佢都唔多做運動, 之前都有一個星期跑一次步, 但呢輪成日都落雨, 跑少咗好多啦!!

係呀! 信心都好緊要架!


I just want to have healthy babies!

首頁
12345...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo