自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2972


21#
發表於 11-7-20 16:37 |只看該作者
咁係心口, 格啦底 ?


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 11-7-20 16:38 |只看該作者
充實的人 發表於 11-7-20 16:33
....係咪唔記得抺手.....

講笑, 呢層就唔知啦



不過都唔錯...成日同亞仔玩et手勢咁...

"睇到睇唔到"~~mouth:


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-7-20 16:38 |只看該作者
yaukwan 發表於 11-7-20 16:21
我由細到大到有一粒係腳底,但生咗細仔就冇咗,但就細仔有一粒,可能比佢攞咗



...

好神奇喎


子爵府

積分: 11824

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-7-20 16:38 |只看該作者
我由細到大都無既, 但有一次因財政問題諗住唔要個工人時, 發現有一粒喺腳板底, 上網查話好野話能管千兵, 嗰陣心諗我唔要工人都唔會返工, 何來能管千兵?? 之後俾我諗到--- 我就黎做管家婆, 掌管家中大小事務

點評

alphabetagamma  wakakaka...咁都俾你諗到  發表於 11-7-21 17:18


侯爵府

積分: 24800


25#
發表於 11-7-20 16:39 |只看該作者
miffy 發表於 11-7-20 16:23
好野黎架, 我識個fd住豪宅, 係阿太, 都係腳踏一星

我大囡都有, 我都希望佢將來好

點評

miffy  成世人都順風順水, 嫁咗做豪宅少奶唔洗挨  發表於 11-7-20 16:43


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 11-7-20 16:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


27#
發表於 11-7-20 16:42 |只看該作者
充實的人 發表於 11-7-20 16:32
唔知會唔會真係有人7粒星呢

成隻腳板底都係墨? 聽落幾得人驚~


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-7-20 16:42 |只看該作者
不過話如果生係腳底係朱砂墨仲正
粒墨近腳指就聰明天生食腦
近腳踭代表此人的驛馬很重,多數時間都是在外奔波或雲遊四海。

點評

alphabetagamma  咁腳面呢??  發表於 11-7-21 17:19
wendy614  我係近腳踭位有粒  發表於 11-7-21 06:58
wcpcelia  我腳趾都有一粒  發表於 11-7-20 19:30
OnDIETMaMi_48KG  我腳趾上面都有一粒喎!  發表於 11-7-20 17:49
miffy  我腳趾都有一粒  發表於 11-7-20 17:11
vvnpo  我那粒近腳踭,細細個就移民,嫁了後要跟老公四處走,都唔知根在哪裡。  發表於 11-7-20 17:10
lyctina  我生係第3隻腳指既面!  發表於 11-7-20 16:55
溋溋  我就係生在腳趾。  發表於 11-7-20 16:51


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


29#
發表於 11-7-20 16:43 |只看該作者
zarara188 WAH..... 勁呀!!!!
平凡至係福呀


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


30#
發表於 11-7-20 16:44 |只看該作者
SY 發表於 11-7-20 16:37
咁係心口, 格啦底 ?

心口嗰粒叫人緣墨呀~ 即係就算外表唔出眾都會有好多人鍾意,好受歡迎咁囉~
我都有㗎, 所以知道囉! 啲相士都係咁講㗎!
楊千FA都有㗎.

點評

家家公主  我之前都有一粒..愈老愈大粒仲突埋出黎..割左..  發表於 11-7-21 16:47
happyfamilyday  我仔心口都有粒,佢又真係幾得人歡心,次次去公園都有人俾糖佢食。  發表於 11-7-21 03:05
CALVEN  我有2粒  發表於 11-7-20 19:20


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-7-20 16:44 |只看該作者
充實的人 發表於 11-7-20 16:32
唔知會唔會真係有人7粒星呢

有都唔奇啦
天下之大無奇不有


男爵府

積分: 6985


32#
發表於 11-7-20 16:45 |只看該作者

引用:Quote:yaukwan+發表於+11-7-20+16:26+斷掌

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
男仔會好過女仔, 但性格好果斷, 鮮明, 從欣賞角度係好好既話事人
都好呀,即係管理級人才呀




伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 11-7-20 16:46 |只看該作者
我爸就係腳踏一星, 一世人唔使打人工, 不過得一隻手數晒咁多個伙計俾佢管, 六合彩安慰獎都未中過, 就係咁過左一世人

點評

alphabetagamma  都唔差呀...  發表於 11-7-21 17:19
coco1234hk  都好啦..  發表於 11-7-21 12:15
淡淡的來, 好好的去 ....


大宅

積分: 3120


34#
發表於 11-7-20 16:47 |只看該作者
請問腳指隙有墨呢?

點評

miffy  樓上話, 驛馬很重  發表於 11-7-20 17:13


禁止發言

積分: 523


35#
發表於 11-7-20 16:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 523


36#
發表於 11-7-20 16:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6985


37#
發表於 11-7-20 16:49 |只看該作者

引用:Quote:yaukwan+發表於+11-7-20+16:21+我由

原帖由 biancaho7 於 11-07-20 發表
好神奇喎
佢好衰成曰搶人嘢,連墨都搶走人




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 11-7-20 16:50 |只看該作者
zarara188 我亞媽都有一粒. 佢好命苦... 一世都辛苦.

係咪應該脫咗佢呢? (頸後正中間)

點評

happyfamilyday  我爸都有,後生時做工辛苦,但搵得多錢,四十幾歲退休,now日日捉棋,唔算命苦  發表於 11-7-21 03:09


大宅

積分: 2919

畀面勳章


39#
發表於 11-7-20 16:51 |只看該作者
本帖最後由 goldvia 於 11-12-21 09:14 編輯


男爵府

積分: 6985


40#
發表於 11-7-20 16:51 |只看該作者

引用:我由細到大都無既,+但有一次因財政問題諗住

原帖由 carmenwong0208 於 11-07-20 發表
我由細到大都無既, 但有一次因財政問題諗住唔要個工人時, 發現有一粒喺腳板底, 上網查話好野話能管千兵, 嗰 ...
又係喎,咁都比你想到




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo