夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1490

畀面勳章


21#
發表於 11-7-27 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73592

BK Milk勳章


22#
發表於 11-7-28 02:34 |只看該作者
我覺得最好既方法係吾打俾佢and吾好理佢先..因佢覺得你好煩同埋吾會理你既...既然你又吾可以吾俾佢去..打俾佢又吾會早d反..唯一既方法係等佢慢慢覺得同你有計傾..可以send d 信息但一個好啦 吾好勁send eg:老公miss u 呢d...學下吾好迫佢先..吾好搞到無計傾因為情況會惡化架..係男人都想要個明白事理既老婆 (即使有第個女人都要有方法架吾係嘈同迫佢law)... ..煩係致命傷黎架...放開d啦...既然佢係咁吾會理你 就找一個方法相處啦...一定要有人讓步架啦...你月驚月嘈佢就只會月過份.....迫係無用架......同埋有d男人係就係飲完酒11/12點前反屋企..其實佢係識得玩 吾想老婆嘈佢...原來係攬住第條女飲酒(親眼見好多) 但佢早反你又點會嘈佢懷疑佢.仲買埋消夜俾你tim.....有時根本管吾到架..找一個相處方法令到佢有家既感覺仲好啦(*如你仲想維持呢段感情........


大宅

積分: 2833

好媽媽勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-7-28 03:10 |只看該作者
男人多數都係咁...我果時係架...我有時直頭叫佢唔好返屋企添.我果時都會打比佢問佢幾時返等等..之後我同佢講,你知唔知你每次出去同人飲酒我都會瞓唔著,你都知我會好擔心你架啦(老公酒品冇問題,係佢D FD有問題,次次飲完都會同人打交架)同佢試過有次飲大左,返到屋企瞓瞓下嘔,我果次嬲到爆,我只係叫清楚下佢之後佢瞓醒我要佢大清洗間房,之後佢就唔敢飲大啦....!同我後期真係冇咩點打比佢,佢反而好自動自覺2點前左右返!同有時佢自己話我知幾點返,我會話聽住先啦..你D空頭支票成尺厚...睇下點!
同佢都飲左酒你同佢講咩佢都聽唔到架啦...不如你試下平時先同佢講,仲要係講小小講小小都同佢講,等佢唔覺煩!反而咁仲入腦架!


你希望別人怎樣待你,你也要怎樣待人(太7:12)


大宅

積分: 1403

陪月勳章


24#
發表於 11-7-28 11:05 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

我同你情況差不多。。。我初初都同你一樣。。狂打。。自從有左,我初初都有,後來只准自己打一次在8時多,睡前再打一次。。初初都有喊,但怕有炆薑B,我控制自己,我都訓唔著好angry,不過佢第次回來我都會同佢講你安全回來,我放心訓了,有jm講得好,要管但不要太厲害,佢會更加不想回來,有兩次我會喊到成日tissue, 佢問我咩事(佢慣左每星期五去飲酒或按摩,有固定男仔朋友去,次次都四五六時回來),我同佢講無野呀。。。佢就意會到我喊過,訓個時攬住我,有睇我之前個post,我用sms同我老公講左感受,佢變左好多而我都因為佢既改變而善待佢。。





珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


25#
發表於 11-8-5 09:44 |只看該作者
回覆 lamyungyu 的帖子

自己嬲都好, 我都令願用輕鬆方法教罰C6,一來對方聽倒又易接受D, 又來個女喺度,費时個女學埋我D衰野 (大聲吵鬧). .. 講笑形式仲收效.
見你一獲打你一獲


洋房

積分: 86


26#
發表於 11-8-5 11:01 |只看該作者
我c6也是我。跟左D 朋友去玩, 就不懂得返屋企了。有次個仔發燒40度, 我同他說: 你早D返來帶個兒去看醫生, 但是他對我說, 你自己帶去看醫生啊! 我又不是醫生幫唔到他,我要跟朋友飲酒。(我都想帶個仔去看E生, 但是行不開,因為我仲3個月大的女。)

點評

CACAO123  d男人係好自私...........  發表於 11-8-10 16:16
flowerw88  嘩!你老公太衰啦!辛苦你啦!  發表於 11-8-10 10:19


大宅

積分: 3966


27#
發表於 11-8-5 12:23 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

如果我c6間中咁我會唔理佢,如果密左出去玩,我會比佢感受返,我會出去玩天光,唔聽佢電話,佢就會乖。不過,我從來唔會追魂call佢,男人會好無面,自己又會像瘋婦!只會過了零晨兩點唔見佢先會打一個。



點評

CACAO123  我都冇條件出去玩,我要睇仔....  發表於 11-8-10 16:15


複式洋房

積分: 352


28#
發表於 11-8-5 13:57 |只看該作者
我唔會打比佢,到佢清醒我會搵個得佢同我二個人既地方同佢慢慢計!

點評

CACAO123  要傾都傾咗,佢一講就死撐&逃避lo  發表於 11-8-10 16:14


大宅

積分: 3600

好媽媽勳章


29#
發表於 11-8-5 14:37 |只看該作者
Rachel1985 發表於 11-7-22 10:52
我老公出街,我唔會煩我老公。橡筋唔可以死拉,十點打去嘈早左,真係好煩。亦不能完全放手,我認為一晚打一 ...
me too....唔會喺電話講多, 好似樓主咁喺電話同佢講, 如果佢係清醒, 反而會令佢覺得煩, 同埋可能佢身邊有其他朋友唔方便..........

點評

CACAO123  佢覺得我最好永遠消失....  發表於 11-8-10 16:13


別墅

積分: 506


30#
發表於 11-8-10 00:52 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

搵朋友出吓街,飲吓嘢,等佢搵你返屋企



點評

呀豬媽  我試過.. 不過夜極都唔夠佢夜.  發表於 11-8-11 18:23
CACAO123  要睇住個仔....  發表於 11-8-10 16:12


大宅

積分: 2654


31#
發表於 11-8-10 13:30 |只看該作者
你地多數關於兒女,但我同C6冇仔女,有次佢約左D家姐BBQ,我冇去,返到屋企點知個门鎖壞左,打比佢,佢竟然同我講佢末開始BBQ,唔返,我只有找我老豆幫拖,之後凡事我都唔會再依賴佢,但佢又唔鍾意我太強,所以我而家有小小後悔結婚,做女好過(因今日發生了不開心事,容後再講)

點評

CACAO123  我有時都會有小小後悔結婚,不過都結咗咯,我都努力同c6相處,但都要2隻手....  發表於 11-8-10 16:12


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-8-10 16:11 |只看該作者
樓主我老公同你c6係咪同一個人呀?一毛一樣行為情況,仲要因醉酒又係停一年牌,仲有我同你一樣行為做法,你心情我明白~
我老公唔知有無糖尿,但一定有痛瘋,所以佢一飲得大咗,佢隻腳就痛到佢pk~

點評

CACAO123  妳c6飲大都會即刻腳痛丫,我c6啲糖尿病係無形,佢仲要係見到棺材都5識流眼淚  發表於 11-8-10 16:27


侯爵府

積分: 21125


33#
發表於 11-8-10 19:14 |只看該作者
我c6都會一飲酒就忘形,不過佢好少出去,一個月一次左右,但一知佢去飲酒就預佢會飲好多一定醉同一定夜返。以前拍拖我直情唔會搵佢,結咗婚生咗BB之後,有時自己真係瞓唔著擔心佢的話,最多一晚一個,通常都3點後,無聽就send sms,內容都係叫佢唔好飲咁多,話我擔心佢之類......

樓主的case,我都同意有D JM講,既然唔work,唔好再咁做,我睇到都覺得幾煩,我覺得只會弄巧反拙。不如你試吓搵D嘢做吓唔好諗佢,唔好煩佢,就算要搵佢,都只係表達關心。我雖然唔鍾意老公飲太多,主要因為傷身,而且我老公酒後都麻煩,不過,佢去親飲酒,我都煲定湯等佢返嚟可以解吓酒,佢好受呢套,成日喺D朋友面前好proud話自己飲完酒有湯飲。唔知佢D朋友係應酬佢定係真心啦,佢哋都好似好羡慕咁......我諗,個湯都表達到D關心信息,我老公都知我唔係話唔比佢去飲,但真係要識節制。

有時,男人愈管愈衰,比D空間佢,等佢知老婆唔係淨係識得煩住佢,仲有溫柔一面,咁可能佢都鍾意返屋企多D。(而且,唔次次話住佢煩住佢,到真係有D事令你好激氣時,你先發出嚟,佢都會在意D,唔會當你唱歌!)

點評

CACAO123  性格個個人5同呀,我嗰件患咗c6痴呆症.......佢5知我對佢好ga!  發表於 11-8-11 23:49


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 11-8-10 23:28 |只看該作者
樓主, 我同你情況都好似....
唉, 點講呢....
未有小朋友前, 我好緊個老公, 一日幾個電話, 佢出親去, 我真係幾個電話打去問佢幾時返....要佢返左先會安心瞓 (因為我怕黑)
但有左小朋友後, 好自然大部份心思都去左小朋友度....對老公自然會鬆左....
加上, 我老公又係我5打比佢, 佢可以超過12點先返, 但打親比佢呢, 佢就同我講返緊 (係咪個個男人都係鐘意咁講)...整整下....我連電話都5想再打5想再問.....通常我而家係....佢同我講5返嚟食, 有應酬, 我就問佢大概幾點返.....儘量都5會再打比佢.....
我而家都係ftm, 小朋友返左學, 成日都一個人係屋企, 朋友又5多個, 真 係好悶....
老公就算5係應酬, 一日都5會打個電話問候下, 最多都係收工先有個電話話返緊嚟 (重要係我嘈左好多年, 佢先叫做會'記得'打個電話比我, 話佢收左工)
好多時, 我都想關心下佢, 但打比佢, 佢5係電話5通, 就係收5到, 一係就無人聽....我都打到好心淡....我成日都鬧佢, 如果萬一我呢個電話真係5係問候電話, 而係發生意外, 我大吉利是真係c左, 佢都5會知
其實, d男人成日以為老婆打比佢地係想check住佢地行跡, 但我只係想知道佢幾時收工, 我可以預備整餸煮飯, 想知佢係咪安全啫.....點解都搞到咁艱難

點評

CACAO123  妳情況仲差過我.....唉!得閒同我傾吓計.....  發表於 11-8-11 23:46


複式洋房

積分: 352


35#
發表於 11-8-11 13:43 |只看該作者
唔得KA,唔講清楚唔駛指意走人...

點評

CACAO123  唉..搵次試吓啦,呢排佢忙到c,費事煩住佢!  發表於 11-8-11 23:47


大宅

積分: 1383


36#
發表於 11-8-12 12:39 |只看該作者
係唔係10個男人一定有2-3個係咁ga ???
我老公同你老公一模一樣..每次打比佢都話. 返緊. 返緊. .上左車啦.. 係地鐵啦... 不過次次返緊返緊..都係返到第二朝7時至到家...

次次佢唔返我就訓唔到.. 佢返到來我就即刻變左顛婆..
試過好多方法..都冇用...
我連離家出走都試過... 佢不斷sent SMS 比我..話改.. 話改... 最後...
乖左1 個月 囉...

上個星期六又發作啦.. 今次我冇做顛婆.. 我一句說話都冇講... 直到今日..
我都未同佢講過一句說話...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo