想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


大宅

積分: 2236


21#
發表於 11-7-26 15:56 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

即係要浸耐好呀? 問左間野, 話我今晚過到錢比佢, 佢聽朝就速遞比我, 下晝應該會收到. 咁應該趕得切用,

對上M次數:5月27日/6月21日/7月20日, 其實算唔算準呢? 我睇開果個中醫話我虛, 要我介口, 但我又介唔到都唔知點算好


大宅

積分: 2896


22#
發表於 11-7-26 16:11 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

浸3-5秒, 等15-30分鐘睇結果~!!
如果遲or早不多過7日都叫準, 你係唔係6月開始睇中醫, 所以0個個月早左?? 我都有睇中醫, 又係虛啦要補下, 甘你真係要介口呀, 明明個人虛, 如果你走去食d涼野, 好似西瓜涼茶凍野個d, 甘你飲多多中醫都無用, 因為d涼野會解左係飲d補藥~
乖女啦要介口呀~!!


別墅

積分: 981


23#
發表於 11-7-26 16:20 |只看該作者
我浸咗5-10秒,之後五分鐘以上先出咗個控.之前我都唔識用紅綠d,我唸就咁check會ok,但原來要用柸先ok架...


大宅

積分: 2236


24#
發表於 11-7-26 16:28 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

中醫係四月開始睇,凍野我介左, 係太熱果時先飲lo, 但要我介咖啡就真係好辛苦, 我唔飲果日就會即刻頭痛, 同埋我果個中醫好搞笑, 要我一定要著長衫褲訓, 有時仲叫我加多件毛背心, 大熱天時你話點可以著咁多衫訓吖

你睇果個中醫係要自己煲藥, 定沖藥粉ga? 我果個沖藥粉, 但d人話藥粉無咁好.


大宅

積分: 2236


25#
發表於 11-7-26 16:30 |只看該作者
要用杯ga...咁咪要買埋紙杯lo


別墅

積分: 530


26#
發表於 11-7-26 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-07-25+發表我18/

原帖由 happypig828 於 11-07-25 發表
7/18 day 1
一齊努力啊
我都係7月18 day 1




大宅

積分: 2896


27#
發表於 11-7-26 16:56 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

你同我一樣, 至愛咖啡~~我以前好顛架, 一日2杯, 宜家介少左一日一杯仲要係低因咖啡!!!!
係架, 如果你係宮寒好虛手腳冰凍, 甘保暖真係好重要, 我以前係公司凍都唔著多件衫, 宜家開始要養好身體, 時時有住件外套, 涼少少著住, 宜家甘熱又唔駛長褲訓覺, 不過冬天一定暖包暖住小腹, 甘m時都無甘痛~!!
我個中醫係煲好一包包獨立包裝好方便, 我係公司無野做就浸98度熱水一陣就飲得, 唔駛叮架~!!


大宅

積分: 2236


28#
發表於 11-7-26 17:08 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

我老闆好怕熱, 公司冷氣成日都開15度, 我就坐係冷氣口, 有時凍到我要著兩件有毛既外套, 中醫話可能真係因為我成日都比冷氣吹住, 搞到我個人咁虛, 我而家每日一返到公司, 都要即刻著legging同外套先, 費事又冷親, 至於咖啡..我今朝試唔飲, 轉飲茶, 唔夠11點就即刻頭痛, 都唔知點先介得到 >.<


大宅

積分: 2896


29#
發表於 11-7-26 17:37 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

介咖啡呢家野, 我都係甘, 一唔飲會頭痛又眼訓, 個時我飲其他代替, 好立克, 柯華田, 利賓立, 薑荼個d試過晒, 最後介剩一杯, 低因咖啡, haha, 其實我勁鍾意飲咖啡架, 有呢杯低因咖啡當安慰下自己甘啦, hahaha
每月一失敗左m come, 我會獎勵下自己飲一杯即磨咖啡~

其實我會建議你飲薑茶, 可以驅寒, 啱我地d體質, 你中醫教我介咖啡時教我架~
我飲開位元堂個只, 因為比較無甘甜, 清清地~~


大宅

積分: 2236


30#
發表於 11-7-27 09:39 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

你飲邊隻低因咖啡呀?? 等我都試下, 薑茶會唔會辣? 我之前都想飲, 但就係怕會辣所以無買到黎飲

今朝都係忍唔住走左去飲咖啡, 太眼訓勒!!


男爵府

積分: 9634


31#
發表於 11-7-27 10:16 |只看該作者
CiLok 發表於 11-7-26 17:08
回覆 faifaidavid 的帖子

我老闆好怕熱, 公司冷氣成日都開15度, 我就坐係冷氣口, 有時凍到我要著兩件有毛 ...

我今朝睇到有段news話飲得coffee多可能會不育,
慘啦我返工如果唔飲一柸0個日會好辛苦,我都好想戒呀


大宅

積分: 4874


32#
發表於 11-7-27 10:26 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

我20/7 day1,m小姐剛剛走了!今個cycle黎足7日,不過要等多十幾日先排卵,妳地甘快可以開工真系好!




珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


33#
發表於 11-7-27 10:48 |只看該作者

引用:我20/7+day1,m小姐剛剛走了!今個cycle黎

原帖由 scytsin 於 11-07-27 發表
我20/7 day1,m小姐剛剛走了!今個cycle黎足7日,不過要等多十幾日先排卵,妳地甘快可以開工真系好!



...
我睇左中醫調理早左排。吾洗等甘耐




大宅

積分: 2236


34#
發表於 11-7-27 11:02 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

點解要等多十幾日既?? 唔係今個星期尾就ok嗎?


大宅

積分: 2236


35#
發表於 11-7-27 11:04 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

但我個中醫話一日一杯其實係ok ga, 但我其他生個bb d fd都叫我好介左coffee去, 唔好到有左先介, 要介真係好難lo...反而介飲凍野仲易 :cry:


別墅

積分: 981


36#
發表於 11-7-27 11:07 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

我都係睇EC調理緊身體,今個CYCLE來咗5日半,DAY6夜晚就開工,因為我果晚驗紅D有20%控,DAY7又有再深少少控,都有開工,不過今晚就要休息下喇....唔知係咪排卵呀我,但有氣力都駁一駁喇....


男爵府

積分: 9634


37#
發表於 11-7-27 11:17 |只看該作者
CiLok 發表於 11-7-27 11:04
回覆 lovekenken 的帖子

但我個中醫話一日一杯其實係ok ga, 但我其他生個bb d fd都叫我好介左coffee去, 唔 ...

一日一柸都夠啦,同埋我返工先會飲,而家戒真係好難因為真係會頭暈
我都覺戒coffee仲難過戒凍飲
但我有d bingo到既fd佢地以前都有飲coffee既習慣


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


38#
發表於 11-7-27 11:21 |只看該作者

引用:回覆+qqlun+的帖子 我都係睇EC調理緊身體,

原帖由 賴夫人 於 11-07-27 發表
回覆 qqlun 的帖子

我都係睇EC調理緊身體,今個CYCLE來咗5日半,DAY6夜晚就開工,因為我果晚驗紅D有20%控,DAY ...
你平時cycle幾多日架?甘快就用紅d check。




大宅

積分: 2896


39#
發表於 11-7-27 11:33 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

我宜家飲緊馬莎個隻低因咖啡, 不過我覺得之前係百佳買個隻綠色蓋好似叫first choice個隻好飲d, 你試下啦~~ 個隻薑茶比較淡口d架, 我like清清地甘, 有d牌子太薑味薑到有d假~~
你有無量開體溫??? 我朝唔知點解跌落36.1....今日day9


大宅

積分: 2236


40#
發表於 11-7-27 11:46 |只看該作者
無量體溫呀? 有用嗎? 尋日我有朋友比左7支排卵筆我,話係係醫生度買, 你覺得我應該幾時用好? 同埋你有無食葉酸呀? 醫生叫我食定先, 對bb第時好

首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo