夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12931


21#
發表於 05-9-15 23:27 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1048


22#
發表於 05-9-16 00:25 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

小香香 寫道:
[quote]
CinCinla 寫道:
小香香

My case: I do not know why he wants to hold our bb ar when we go out, may be just for fun la. what we can do is: accept this lar and be happy lor.


我都冇唔開心..但係街有d覺得瘀囉..因為自己好似阿四咁..
我驚人地會覺..哇!衣個女人咁慘既..
我怕d人咁諗咋...佢鐘意抱咪抱飽佢囉..但我唔鐘意攞野同比人望...
好彩..宜家買左架bb車..唔駛我攞野lu
之前個死佬諗住唔買架..佢叫我揹個bb去買餸喎(等我坐完月後)
但佢同我和阿b去完健康院..佢發覺冇bb車係唔掂..拿拿臨去買架bb車...[/quote]

甘我就好似好D﹐ 有個nanny 跟住﹐ 佢拎野我就唔洗囉。。。雖然我地有BB車但如果老公出去就一定唔肯帶因佢會全程抱BB都唔洗用。。但我就時不時就會大聲嗌“等埋我啦﹐唔好走甘快﹗﹗”因我著住高跟鞋﹐佢又抱住BB走得好鬼快嫁﹗﹗

有時我覺得佢抱住一個似佢既得意BB﹐ 有D自豪所以就搶住抱﹗ 有D變變地態 ?-( ?-(

honey, 你老公算好好啦﹐都叫肯幫下手呀。。我老公真係到上次我病到死死下佢先肯喂下奶﹐但點都唔肯去沖奶同換尿片。。。都唔明點解甘驚DBB 尿


珍珠宮

積分: 48096

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 05-9-16 00:29 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

我係講真架, 難得有你同意, 因為我家姐已經因為嘈交而試過離家出走左幾次咁多啦~~~幸好最後都無事, 但有次見到姐夫為了緊張bb的好少好少事就即刻惡家姐, 我都唔幫佢啦, 唔係因為佢係姐夫, 而係件事小到不得了呀.

以前bb未出世佢地都好好地架. 雖然都有嘈, 但唔會攪到咁大件事羅~~我地成家依家都好擔心佢地呀, 想叫佢地去睇consultant, 但又怕姐夫不高興, 唔好意思開口呀~~

亦風 寫道:
Agreed!![quote]
Jessy 寫道:
其實我覺得你地唔好咁緊張個bb啦, 我家姐同佢老公都係咁, 但角色掉轉左, 姐夫因為太緊張個bb, 成日鬧家姐呢樣o個樣, 攪到好唔開心又成日家嘈屋閉.

佢地就黎家變, 如果你地唔想家變, 唔好為左bb而睇老公/老婆唔順眼啦, 你唔係愛你老公, 所以先會同佢生bb的嗎?
[/quote]
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 1048


24#
發表於 05-9-16 00:36 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

jessy, 我估我又未到好似你姐夫甘鬼extreme。。。我都好緊張所以我比老公抱時都盡量hold 住批評少D﹐有時知自己煩仲會行開下。。。。一陣再番去湊囉。。。如果我湊時我老公就會無野講因佢知我知BB野多D囉。。。

小香香﹐我老公都係甘﹐好多野其實需要但佢又覺得無謂﹐所以我有時唔等自己用自己錢買囉。。。等佢say yes, 要下世啦。。。但通常我買完用時佢就會發現其實真係有用嫁。。。。同佢講左好多次我係D唔會隨便買野既人﹐無sales 可以迫到我買野嫁。。。。如果我決定買就係一定有用既。。。。。


珍珠宮

積分: 48096

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 05-9-16 00:49 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

pegbrian 寫道:
jessy, 我估我又未到好似你姐夫甘鬼extreme。。。我都好緊張所以我比老公抱時都盡量批評少D﹐有時知自己煩仲會行開下。。。。一陣再番去湊囉。。。如果我湊時我老公就會無野講因佢知我知BB野多D囉。。。


pegbrian, 你識諗就好, 只要唔好太過份啦, 因為你話得佢多, 佢遲早無癮就唔理bb架喇~~~

因為我家姐依家都係老公唔在home時才同bb玩, 老公一返到黎, 佢都要彈開10尺遠呀~~邊度到佢理呀~~但係又難怪, 佢湊親bb都比老公鬧, 比著你, 你都唔理啦~~~

如果係我, 我全部比晒佢理tim ar, 不過我會好唔開心羅, 如果老公咁樣的話, 好似要仔唔要"那"咁~~
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 2234


26#
發表於 05-9-16 03:00 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

[quote]
pegbrian 寫道:
唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)

2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。

3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間



大宅

積分: 3773


27#
發表於 05-9-16 09:51 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

估唔到咁多老公都係咁既(我老公都係咁, 差唔多你地講果d佢都做到十足), 唉! 我剛剛又聽到有個親戚要離婚.........點解呢男人又要結婚呢, 樣樣都唔理不如唔好結婚!!


洋房

積分: 169


28#
發表於 05-9-16 18:20 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

wing 1010,


我同你一樣啦!


fionshing


別墅

積分: 738


29#
發表於 05-9-16 19:50 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

十分認同,
我老公都係咁.
我老豆一樣係咁.
or el or el or el el 我平時就係咁樣叫架 la!


大宅

積分: 1048


30#
發表於 05-9-17 00:08 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

除了這些﹐老公仲比以前更加唔浪漫﹐以前都已經好唔浪漫下﹐依家我地weekend出街通常帶BB一齊﹐ 但到特別節日好似上次結婚紀念日﹐想食餐浪漫D既dinner﹐ 佢都話要帶BB同nanny﹐ 我暗示左好多次都唔明我意思最後都要講出聲話唔洗帶BB﹐有工人湊。。。

仲有樣野想問下你地﹐唔知係唔係我小氣﹖﹖ 時不時都仲好介懷我老公係我生左之後都完全無同我講“多謝﹐ 辛苦晒啦老婆。。” 但我Dfriend 既老公就有講囉。。。。。

jessy﹐ 我覺得你姐夫又真係幾過份﹐ 你家姐好慘呀﹗﹗真係好似你話既‘要仔唔要“啦”


大宅

積分: 2208


31#
發表於 05-9-17 00:23 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

有時候都唔可以咁講...可能你老公唔識表達...以為湊細路係女人本份...男人就係賺錢...養家....其實你同你老公傾下計.講下你湊仔開心同唔開心.等佢了解下..知道女人湊細路係咁辛苦話...我想他朝一日就會改變...慢慢來...細路仲咁細.咁快就睇唔順你老公.....


別墅

積分: 766


32#
發表於 05-9-18 09:52 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

男人自私囖!!!

caly


子爵府

積分: 11639

熱血勳章 2016畫展勳章


33#
發表於 05-9-20 00:34 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

隻c佬係人地面前辦哂識湊女, 係屋企屎片沖涼咪攪, 夜晚唔訓掛住迷bt, 星期六日工人放假要自己湊, 日間叫佢幫手湊就話眼訓啦好支力啦, 我咪要返工, 得佢識支力, 我就唔支力.

個女病又唔鍾意比藥佢食, 得個一嵗人仔點同大人比, 佢話訓多d就會好, 痴鬼線, 又唔話佢亞媽, 次次都係佢既傑作, 反而閙我做乜比個女食藥, 試過有次咳咗好耐, 咪比猴早散, 點知比佢發覺, 好大聲閙我, 佢話我比得猴早散個女食既話, 佢就可以比香爐灰個女食, 你話佢係咪野蠻


民房

積分: 30


34#
發表於 05-9-20 01:23 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

Pegbrain,
夫妻要坦白,想二人世界何不早


大宅

積分: 1048


35#
發表於 05-9-21 02:04 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

我唔係話要成日都二人世界﹐我都結婚四年先有BB﹐但係因為佢成日抱住個BB﹐已經無機會再拖手啦。。。就算間唔中拖下手都好似唔再自然甘﹐﹐有D奇怪囉。。。

有時真係俾佢激死﹐佢每日番工前都會入BB房睇BB訓覺﹐但十次有八次佢開門既聲或要幫BB整番好個位置而嘈醒BB﹐跟住就梗係大喊啦﹐BB最嬲人嘈佢訓覺嫁嗎。。。所以有時我起到身都會即刻幫佢開BB房門﹐同係入面叫佢唔好唔大聲﹐唔好攪BB至到佢步出BB房為此。。。。 每次整醒都要1-2小時先哄得BB再訓嫁。。。

仲生﹖﹖都係諗清楚先同睇老公表現啦。。佢係屋企賴得湊﹐生第二個我自己點湊﹖﹖

062004﹐ 我老公都係甘﹐係朋友面前就講都好似好識湊甘﹐賴有經驗甘﹐真係俾佢激死


侯爵府

積分: 22858


36#
發表於 05-9-21 13:10 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

嘩,你地生完bb先覺得老公唔順眼,我未生bb已經覺得個衰佬唔順眼啦!如果我可以單性繁殖唔靠個衰佬,一早就踢佢出"村"
口啦!


男爵府

積分: 5206


37#
發表於 05-9-21 13:22 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

QUINCY121HK 寫道:
嘩,你地生完bb先覺得老公唔順眼,我未生bb已經覺得個衰佬唔順眼啦!如果我可以單性繁殖唔靠個衰佬,一早就踢佢出"村"
口啦!


嘩哈哈哈哈!!!!!!!!"如果我可以單性繁殖唔靠個衰佬,一早就踢佢出村口啦!" -------->呢句我成日都講!!


侯爵府

積分: 22858


38#
發表於 05-9-21 13:35 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

李太,
我同你會唔會係失散左嘅姊妹,又或者我老公同你老公係失散左嘅兄弟呢????


大宅

積分: 3832


39#
發表於 05-9-21 17:21 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

pegbrian 寫道:
唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)

2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。

3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間凑BB﹐佢鐘意時抱下﹐要睇電視時比番我。。。。

仲有好多好多。。。。。。。。

你地會唔會甘。。。 :-(


我都覺得係~好多時為了點湊呀B而同老公吵~
我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


大宅

積分: 1048


40#
發表於 05-9-22 01:01 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

其實點湊BB﹐ 老公都聽我講﹐但佢有時好心做壞事囉。。。明知BB訓緊都係要店下BB﹐摸隻腳呀﹐甘就嘈醒BB啦。。夜晚有時鐘意玩到BB會大笑﹐我都話過BB係夜晚一大笑就一定一定會發惡夢喊醒﹐真係萬試萬靈嫁﹗﹗ 真係俾佢激死

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo