小香香 寫道:
[quote]
CinCinla 寫道:
小香香
My case: I do not know why he wants to hold our bb ar when we go out, may be just for fun la. what we can do is: accept this lar and be happy lor.![]()
亦風 寫道:
Agreed!![quote]
Jessy 寫道:
其實我覺得你地唔好咁緊張個bb啦, 我家姐同佢老公都係咁, 但角色掉轉左, 姐夫因為太緊張個bb, 成日鬧家姐呢樣o個樣, 攪到好唔開心又成日家嘈屋閉.
佢地就黎家變, 如果你地唔想家變, 唔好為左bb而睇老公/老婆唔順眼啦, 你唔係愛你老公, 所以先會同佢生bb的嗎?
pegbrian 寫道:
jessy, 我估我又未到好似你姐夫甘鬼extreme。。。我都好緊張所以我比老公抱時都盡量批評少D﹐有時知自己煩仲會行開下。。。。一陣再番去湊囉。。。如果我湊時我老公就會無野講因佢知我知BB野多D囉。。。
每次整醒都要1-2小時先哄得BB再訓嫁。。。
pegbrian 寫道:
唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)
2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。
3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間凑BB﹐佢鐘意時抱下﹐要睇電視時比番我。。。。
仲有好多好多。。。。。。。。
你地會唔會甘。。。 :-(![]()