想生BB

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   1


大宅

積分: 4204


21#
發表於 11-8-1 23:14 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

我都係31/7 day 1大家一齊加油




複式洋房

積分: 186


22#
發表於 11-8-1 23:19 |只看該作者

引用:我報到!1/8第四個cycle+開始~~今個月要一

原帖由 hichan 於 11-08-01 發表
我報到!1/8第四個cycle 開始~~今個月要一齊中!我個cycle 30-32 days, 排卵遲(day 16-18), 之前幾個月day1 ...
我都係1/8day one,check temp咗好幾個cycle,今個cycle第一次用紅d試下先!




水晶宮

積分: 68142

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-8-1 23:31 |只看該作者
我26/7 DAY1 第9個CYCLE啦!


複式洋房

積分: 186


24#
發表於 11-8-2 00:42 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

應該day幾用紅d好?





大宅

積分: 3276

畀面勳章


25#
發表於 11-8-2 03:07 |只看該作者
如果正常 28/cycle就day 12用。


大宅

積分: 1299


26#
發表於 11-8-2 09:33 |只看該作者
7/27 DAY 1. 小X完剛嚟M第三次. 今個月開始努力. BINGO TOGETHER


洋房

積分: 76


27#
發表於 11-8-2 11:57 |只看該作者

回覆:fifikong 的帖子

大家一齊努力。。。一齊做龍媽媽!




大宅

積分: 2878


28#
發表於 11-8-2 12:14 |只看該作者
lpc812我都有check temp呀!我會check temp, 用紅d and 哈哈笑!希望一次中!我c6能力有限只能do一次


複式洋房

積分: 186


29#
發表於 11-8-2 14:42 |只看該作者

引用:lpc812我都有check+temp呀!我會check+temp

原帖由 hichan 於 11-08-02 發表
lpc812我都有check temp呀!我會check temp, 用紅d and 哈哈笑!希望一次中!我c6能力有限只能do:s ...
你叫c6儲備定,隔耐d先dodo啦,希望你們一擊即中,而我今個cycle就temp加紅d try try,不過希望都微,甘多次cycle都唔得!




大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 11-8-2 14:52 |只看該作者
ME TOO~ 31/7 DAY 1...


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-8-2 15:59 |只看該作者
我都就快M


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-8-2 18:26 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

各位,我地一齊努力丫!




大宅

積分: 2878


33#
發表於 11-8-3 00:54 |只看該作者
lpc812 發表於 11-8-2 14:42
你叫c6儲備定,隔耐d先dodo啦,希望你們一擊即中,而我今個cycle就temp加紅d try try,不過希望都微,甘多 ...
我覺得紅d有時不準, 好難分辨邊一日. 哈哈笑就清楚一點.仲有, 我試過用分泌來測, 每次比排卵早幾日啊,開錯工!好慘


大宅

積分: 2878


34#
發表於 11-8-3 00:58 |只看該作者
我今日好灰心同c6講下個cycle都吾中就放棄,順其自然算啦!


複式洋房

積分: 186


35#
發表於 11-8-3 10:59 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

其實我都不知現在是否順其自然,我同c6好多年冇避孕都冇,都係近幾個cycle先check排卵期,當然都冇中啦,佢又不大願意check丁丁,我都冇咩辦法了,有就有冇就冇啦!




大宅

積分: 2878


36#
發表於 11-8-3 23:24 |只看該作者
男人真是好乞人憎!韋疾忌醫!!!!我都叫我老公好久先肯去驗!你找個藉口叫他去驗吧!


複式洋房

積分: 186


37#
發表於 11-8-4 20:14 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

佢又煙又酒好多年,佢自己都知咩事,唉,都唔知用咩方法好!不過,今日見 雜誌忽週cover page「丁生秘密驗丁」,買咗番去睇下可否叫得到c6去!




洋房

積分: 76


38#
發表於 11-8-5 10:53 |只看該作者

回覆:lpc812 的帖子

我c6好合作,前後都check咗3次(家庭e生,家計同phw)。因為佢好肯定自己冇問題。哈哈,結果當然佢D丁丁係完全冇問題。生bb係2個人既事,希望你c6快d去check清楚




大宅

積分: 2878


39#
發表於 11-8-5 12:54 |只看該作者
lpc812 :

我都有買今期忽周!好好笑!你快d比老公睇!我有次去看中醫,我c6陪我,我借勢叫他入診症室叫ec替他把脈,ec說沒多大問題


大宅

積分: 2878


40#
發表於 11-8-5 12:54 |只看該作者
lpc812 :

我都有買今期忽周!好好笑!你快d比老公睇!我有次去看中醫,我c6陪我,我借勢叫他入診症室叫ec替他把脈,ec說沒多大問題

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo