夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-8-7 00:55 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

我都好希望佢同個女仔係無野!但佢明知我對佢無信心,但點解佢仲唔識被忌?點解要我一次又一次咁懷疑佢?

我知佢自從個仔出世後都有改!以前我陀仔個陣,成日同啲豬朋狗友去宵夜去飲酒!呢幾年都少左好多好多!間唔中一晚半晚係有既,但我都由得佢!

但好老實,佢放工真係要去我都無佢符,根本就無辦法去阻止到佢唔夜番!




大宅

積分: 3048

畀面勳章


22#
發表於 11-8-7 01:33 |只看該作者
回覆 dailings 的帖子

我朋友個老公同你老公一樣,冇錢,但一樣有女人,所以話而家香港d男人,只要係有"姑姑",就有女人要ga啦!!


大宅

積分: 3048

畀面勳章


23#
發表於 11-8-7 01:34 |只看該作者
回覆 dailings 的帖子

你個case同我朋友都有8成相似!!


男爵府

積分: 7196


24#
發表於 11-8-7 01:52 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

其實他都驚妳嬲嘅,如果吾是吾使del. Fb同電話啦,至於發展到咩情況,就吾敢講!但吾是普通朋友Lo,靜觀其變,咁大差距,玩得几耐!




心情開朗的一天


複式洋房

積分: 168


25#
發表於 11-8-7 02:04 |只看該作者
點解佢有兩部電話?


男爵府

積分: 7119


26#
發表於 11-8-7 02:07 |只看該作者

回覆:dailings 的帖子

扮唔知,我覺得佢同條o靚妹冇將來,你老公會返屋企,對佢好啲,收埋多啲私己錢,收埋多啲証據以備不時之須。




男爵府

積分: 7119


27#
發表於 11-8-7 02:11 |只看該作者

回覆:dailings 的帖子

反枱=畀位佢發爛渣

條o靚妹最遲,畢業後會飛你老公ga la,一定唔會同佢做人世。




大宅

積分: 2919


28#
發表於 11-8-7 08:03 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

好明顯有野,但我相信 佢地未去到有親蜜接觸嘅地步,你應該阻止!如果反檯就無意思,對件事無幫助,比個signal佢,再玩落去,頭家會散,等佢自己懸崖勒馬!




大宅

積分: 1127


29#
發表於 11-8-7 08:25 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

一定有野!
做d野,叫佢醒下啦!




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 11-8-7 08:38 |只看該作者
個人都覺得,一定唔妥了


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-8-7 10:36 |只看該作者
通常都係身有屎先會delete紀錄
如果話冇野真係講都冇人信
望咩呀望


琥珀宮

積分: 169637


32#
發表於 11-8-7 10:49 |只看該作者

引用:多謝大家既回覆先! 我老公每晚都收十二點

原帖由 dailings 於 11-08-07 發表
多謝大家既回覆先!
我老公每晚都收十二點,所以真係好難去接佢收工!但我有去探過班,而個個女仔都知佢結 ...
如果就算佢真係有野你都唔想分開,你阻止唔到就唔好反枱,但要俾佢知道你唔係無知,唔好變本加厲,你今次呢個signal 俾得好清楚 。 你咁後生,要將自己keep 好d,唔好做黃面婆,怨婦look!




珍珠宮

積分: 45669

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-8-7 11:16 |只看該作者
你c6有野.一於搵日接佢放工.不過唔好通知佢喎.反正依家天氣熱就帶埋亞仔一齊去.我以前一個人返深圳搵我c6都係咁啦.你依家搵佢都係係香港唔使怕.等佢知道你係唔簡單.
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 4785

畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 11-8-7 11:45 |只看該作者
樓主,你ge情況同我一模一樣阿,我c6又係做飲食,又係12點先收工,最近我都煩緊呢個問題,自6月開始我發現區經常同個女人傾電話,整天一個電話都無打比我,原來就係同呢個女人談情,點解我會知,就係有日c6放假,個女人打電話來,區5敢聽,我問,點解5聽呢?平時朋友打來,區一定聽架嘛,我就知道實有野拉,我搶區電話一睇,又係呢個女人,我真係火都來阿,果刻就同區開火,我直接問區,(到底同個女人咩關係?5使講一定係你d女同事拉?就算個女人5係小三,你地玩埋呢d暧昧關係,我一定5會接受,由你開始呢d暧昧關係,你就無想過我同2個女ge感受,你已經有個家,你係未應該避忌下呢?)區果陣已經開始黑面,區話區都有自己ge私人空間,區只係同個女同事傾計,無其他野,5好亂甘想,但我好肯定5係甘簡單囉,女人ge直覺永遠都係甘準,特別c6呢方面ge感覺5會錯,男人就慣例呢招架拉--死都5承認

點評

Koyukisue  Dumpling96  男人就係一日未斷正就唔會認架~~~ <--agree  發表於 11-8-9 11:15
Dumpling96  男人就係一日未斷正就唔會認架~~~  發表於 11-8-8 16:48


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


35#
發表於 11-8-7 16:09 |只看該作者
呢個TOPIC睇到我個心拿住拿住....好痛

點評

phycc  係呀!!情況同我好似...真係好心痛...  發表於 11-8-8 16:42
Auathena  me too....  發表於 11-8-8 13:42
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


子爵府

積分: 10743


36#
發表於 11-8-7 18:48 |只看該作者
唔洗諗咁多,你亦都唔洗再為你老公講任何嘢,佢係賤男一名,你為自己鋪定後路。

點評

EVA222  你好坦白,我唔想講出口.  發表於 11-8-7 19:06


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 11-8-7 19:12 |只看該作者
多謝你地!!
我都認為佢地只係比朋友更親密,會成日SMS,但我相信我老公應該冇同佢摸手摸腳,更加唔會上床...
我琴日直頭同佢講,你可唔可以唔做呢份工?你可唔可以講個大話呃我我知佢地一定唔會長久,講到尾我地都咁多年感情!!

我認我真係唔夠膽同佢反枱,因為我之前已經做左3年C9,冇做過野冇錢,但呢一年係有出番黎做野PT,但真係搵唔到錢...屋企人唔能夠同我湊仔,我真係唔可以同佢離婚,我只求佢唔好再比我發現佢有問題


別墅

積分: 704


38#
發表於 11-8-7 19:30 |只看該作者
你講得好好


珍珠宮

積分: 38391


39#
發表於 11-8-7 21:19 |只看該作者
係我就湊住個仔半夜去接佢放工,等佢日日見住個仔捱眼訓囉!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 41556


40#
發表於 11-8-7 21:34 |只看該作者
dailings 發表於 11-8-7 19:12
多謝你地!!
我都認為佢地只係比朋友更親密,會成日SMS,但我相信我老公應該冇同佢摸手摸腳,更加唔會上床...
...

你已經比左警告佢, 我諗佢會收歛..

其實呢, 男人呢家野...真係好少唔受引誘....我估你c6都好後生, 你又好後生..得22歲, 如果你係32歲, 我會替你擔心...
你c6都係得2x歲, 後生仔未定性, 當然爛玩d, 有後生女痴埋去, 佢就會開心因為覺得自己仲有魅力...

呢d就係時下香港既婚外情誘惑, 咩年紀都有....由其現今d女仔視貞操如無物, 總之有自己想要既男人, 就去搶/勾搭

做老婆既係防唔到...

如果佢冇同個女仔上過床, 你就原諒佢啦....你就當佢一時貪玩, 識得番屋企又做到好老公就原諒佢啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo