想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


21#
發表於 11-8-9 11:22 |只看該作者

回覆:有好淺線

???
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 11-8-9 11:26 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:08
回覆 涼c9 的帖子

你覺得呢, 係定吾係? 我好煩吖...
你放鬆d先, 其實我覺得與其你而家心大心細唔知自己係咪bingo, 咁不如你冷靜d計下自己dodo日子同你既紅d比較下, 然後再set個deadline俾自己, 我知我case同你差唔多, 而我應該26/7排卵, 咁25同27號都有dodo, 我set左個deadline俾自己係13/8, 用clearblue check左都冇我就會去睇多次婦科, 然後再去睇中醫調理身體, 你試下我哩個辦法丫, 可以令你自己冇咁緊張, 好似我今日, 我連綠d都懶得去check


大宅

積分: 3643


23#
發表於 11-8-9 11:29 |只看該作者
回覆 K.K.NG 的帖子

係吖, 我就係吾知點解會有灘跡係度囉... 我7:40用完綠D見無野, 我再訓, 8:45用紅D見到好似平時咁, 於是就把佢兩個痴埋一齊, 當我想痴既時候就見到綠D有好淺既線同灘跡, 我都想知點解... 我頭先再用綠D, 係無線及無灘跡(已經吾係晨尿喇..), 我真係人都癲吖...


大宅

積分: 2236


24#
發表於 11-8-9 11:36 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

不如你聽朝先再驗啦! 唔好太緊張! 我好少飲水, 咁即係check紅d會好d?


大宅

積分: 4810


25#
發表於 11-8-9 11:37 |只看該作者

回覆:有好淺線

過多一兩日再check la. Bingo既話會越來越深色。不過我聽過有jm講m同 bingo既脈象好似架,但我都希望你bingo!




子爵府

積分: 10404


26#
發表於 11-8-9 11:39 |只看該作者

引用:回覆+jessying+的帖子 不如你聽朝先再驗啦

原帖由 CiLok 於 11-08-09 發表
回覆 jessying 的帖子

不如你聽朝先再驗啦! 唔好太緊張! 我好少飲水, 咁即係check紅d會好d?
係呀,聽朝再驗啦,唔好太緊張,反正都已經成定局,放鬆d啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


27#
發表於 11-8-9 11:41 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:29
回覆 K.K.NG 的帖子

係吖, 我就係吾知點解會有灘跡係度囉... 我7:40用完綠D見無野, 我再訓, 8:45用紅D見到 ...

jessying, 你支綠d放左咁耐先睇結果唔準架喎~ (唔好介意), 不過就咁睇就見到有條線, 但因為有灘粉紅色, 所以唔sure到底係米bingo! 綠d要係10-15分鐘內睇結果! 唔好緊張住, 聽朝用晨尿再check過!祝成功!


大宅

積分: 3643


28#
發表於 11-8-9 11:42 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

努力日子為:7月3,6,12,17,20,23,31日 (8月停工吾dodo)
對上數次M:6月22日/5月18日/3月8日!我比較肥, M一向吾太準

2/8 睇左中E唸既吹經, C6話吾好, 只可以食令我好訓D既約, (如果飲約係吾可以影響到BB既約) 中E聽佢講, (因為我個人超燥超忟, 真係吾知點解) , 當時中E話, 我既默象似快要M到, 飲左三服約, 我好訓左, 6/8 M仍未到...

8/8 我第二次睇中E唸既住真係要吹經, 點知, 中E話, 吾得, 我既默象係有左, 但係隻眼就差少少, 佢話, 有條任晨線係會痴埋一齊, 差好少好少, 叫我聽日(9/8)一定要再驗尿, then再開左兩服佢話係安胎約, 及令我好訓既約, 飲兩日.


大宅

積分: 3643


29#
發表於 11-8-9 11:45 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

係吖... 我見無就即刻訓, 你地覺得我聽早係CLEARBLUE好吾好吖?? 定係用綠d CHECK算吧喇, 真係已成定局, 我頭先同C6真係好好好開心, 但係而家唸唸下又係喎, 過左咁耐真係會吾準架喎..... 但係我放吾到鬆....


大宅

積分: 3643


30#
發表於 11-8-9 11:47 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

紅D: JM們話, 兩小時前吾好飲太多水, 因為會沖淡左架.


大宅

積分: 4874


31#
發表於 11-8-9 11:47 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:45
回覆 scytsin 的帖子

係吖... 我見無就即刻訓, 你地覺得我聽早係CLEARBLUE好吾好吖?? 定係用綠d CHECK算吧 ...

你咁耐都未黎M, 如果有應該CHECK到(除非好遲排卵), 你有無用紅D CHECK 排卵呀? 用CLEARBLUE都好, 起碼唔使估估下有無線, 有就有, 無就無


大宅

積分: 2236


32#
發表於 11-8-9 11:56 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

死火勒!! 我每次都係食完早餐15分鐘後去check tim.. 咁咪唔準lo >.<


大宅

積分: 3643


33#
發表於 11-8-9 12:00 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

我都好想佢真係遲左排卵, 咁我先有希望, 我陣間去買CLEARBLUE, 我上次7月尾用過, 無...

但係如果真係咁咁有的話, CLEARBLE真係會SHOW 1-2 week??


大宅

積分: 3643


34#
發表於 11-8-9 12:03 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

咁又應該吾會吾準, 紅D係10:00 至晚上8:00 check架, 好似, 你睇返之前BK既POST.... 有個JM無兩小時就CHECK一次, 佢係BINGO左架, 佢好叻吖, 好有恆心, 關於紅D, 你可以睇睇, 我覺得好有POINT...


大宅

積分: 4874


35#
發表於 11-8-9 12:12 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 12:00
回覆 scytsin 的帖子

我都好想佢真係遲左排卵, 咁我先有希望, 我陣間去買CLEARBLUE, 我上次7月尾用過, 無. ...

你咁遲都未黎M, 得3個可能性! 第1係遲排卵 (因為排卵後14-16天內如果無BINGO一定會黎M, 呢個期限係FIX的, 反而由M第一天至排卵日的日子可以好唔穩定, 即所謂早/遲排卵), 第2個可能性係無排卵, 聽聞無排卵都會有經期, 但CYCLE會好唔穩定, 第3個可能性就當然係BINGO啦, 不過未CHECK到姐~

唔知我咁解釋岩唔岩呢?

不過, 你係米SURE自己已經排左卵? 同埋你知唔知自己幾時排卵?


大宅

積分: 3643


36#
發表於 11-8-9 12:20 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

我都吾知喎..... 新手一名....

救命吖, 我等BINGO已經咁, 第日真係BINGO左, 陀十個月點算, 我個人太性急喇... 太緊張喇...


大宅

積分: 3643


37#
發表於 11-8-9 12:22 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

你覺得我BINGO既機會大吾大吖??


男爵府

積分: 6106


38#
發表於 11-8-9 12:28 |只看該作者

回覆:有好淺線

你試下唔好張紅d同綠d痴埋一齊放丫,我試過兩條拍住一齊放,綠d係會痴到紅d既顏色架,驗完兩條平放,中間要有空位唔好痴埋一齊,聽朝再試過啦~




男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-8-9 12:31 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:42
回覆 涼c9 的帖子

努力日子為:7月3,6,12,17,20,23,31日 (8月停工吾dodo)


既然你個ec都叫你聽朝check清楚, 咁你不如聽朝用clearblue check啦, 聽朝check到bingo咪再安排下一步囉, 如果冇咪拿拿聲去催經再努力過囉, 係咪?你而家要咩都唔好諗啊! 我自己都係, 已經唔想再check紅綠d就係驚自己太大壓力啊, 又要叫自己記住唔好飲咁多水, 又要記得日日同一時間check, 又要想見o到2條線, 咁不如用緊張、擔心既時間, 做d自己開心既野, 同埋留意下自己身體有冇變化啦

by the way, 點解8月要停工呢?


大宅

積分: 3643


40#
發表於 11-8-9 12:32 |只看該作者
回覆 cat130 的帖子

下.... 咁即係我無機喇...><''

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo