自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 11-8-9 16:58 |只看該作者
想減少寶寶淡汗及盜汗,日常生活可注意以下6點:
1~戒吃寒涼食物,例如雪糕、汽水、冰水、冷凍水果等。
2~流汗不抹容易引致感冒,寶寶出了汗要盡快抹乾。
3~睡前不要進行激烈活動,減少睡夢中心緒不寧而盜汗。
4~睡前聽柔和音樂穩定情緒。
5~時刻保持溫暖。
6~多飲補健湯水,以改善出淡汗或盜汗情況。

健脾止汗湯
材料
蓮子。。。。。。。。5錢
肇實。。。。。。。。3錢
北芪。。。。。。。。3錢
淮山。。。。。。。。5錢
牛鰍灸/白鯽魚。。。1條

8碗水煲為1~2碗水,加鹽調味,給分次服用。


中醫師表示,栗子乃健脾止汗之寶,媽咪不防將烚熟栗子切碎粒,給孩子當零食;又或以栗子煲奶、壓成栗子茸做糊仔皆可。

點評

長者  外用:中藥牡蠣粉睡前擦身可止汗,減營养隨汗液流失。  發表於 11-8-9 18:51


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 11-8-9 16:59 |只看該作者

回覆:有冇小朋友一訓著就會發熱同流好多汗?

我女女都係咁 佢以老公




男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 11-8-9 17:06 |只看該作者
之前有一次同個女睡, 我以為佢賴尿, 我張床單都濕埋!我成日叫佢做"濕頭雞"

點評

恩盈  我仔叫濕毛雞...  發表於 11-8-9 17:08


大宅

積分: 1484


24#
發表於 11-8-9 17:07 |只看該作者
我個女一瞓覺就好大汗...
次次起身都要換衫....
但佢非常之大只wor....
依家1歲8個月
就1歲病過一次.....
一直都系個肥妹仔...三個月20磅
一歲八個月 28磅...
食飯量半碗
但飲奶8安唔夠皮..
健康院姑娘叫我戒佢奶....
但佢臨瞓前一定要有支奶..
否則點都唔瞓..........

點評

小花媽咪  我阿女就黎3歲都無28磅.  發表於 11-8-9 17:08


大宅

積分: 3114


25#
發表於 11-8-9 17:18 |只看該作者
我兩個仔都係咁, 仲誇到一想瞓個頭已經發熱, 準備出汗! 直頭好似d古裝片, d人鍊功出煙咁. 西醫叫我地去睇中醫


大宅

積分: 2170

畀面勳章


26#
發表於 11-8-9 17:20 |只看該作者
回覆 安安太太 的帖子

已PM!


男爵府

積分: 7467


27#
發表於 11-8-9 17:54 |只看該作者
我個仔都係咁喎...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 11-8-9 17:56 |只看該作者
係咁架, 正常

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo