自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 11-8-9 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


22#
發表於 11-8-9 17:01 |只看該作者
我部29吋剛剛壞咗,現在報價比我維修要$600左右,都唔知換唔換LED好??

點評

CALVEN  梗係吾整la  發表於 11-8-9 18:07


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


23#
發表於 11-8-9 17:11 |只看該作者
SARIDON 發表於 11-8-9 17:01
我部29吋剛剛壞咗,現在報價比我維修要$600左右,都唔知換唔換LED好??
睇o下用o左幾耐... 一般電器o係我心目中用到10年已經好夠...
我想要9999呀...


大宅

積分: 3197

醒目開學勳章


24#
發表於 11-8-9 17:22 |只看該作者
我99屋企, 唔壞佢都唔打算換


子爵府

積分: 13697

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-8-9 17:34 |只看該作者
AgnesMok 咁你又慳得滯,有畫面無聲都仲唔換
都係潮濕天氣至臣臣地之ma, 依家到年尾都好ok喎

點評

prettybabe  年尾多大減價同優惠嘛. 我都等年尾至換!  發表於 11-8-9 18:21


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 11-8-9 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


27#
發表於 11-8-9 17:44 |只看該作者
我家果部幾百炆既二手大牛龜, 捱左好幾年之後, 係早輪潮濕天氣終於同我SAY GOODBYE左...... 佢唔係同我分別既話, 我唔會諗住買新電視囉!


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-8-9 17:57 |只看該作者
我囉,好地地無壞做咩要換呢?好在我地兩公婆都唔追求果D什麼視覺效果,有得睇就OK,而且平日返工,邊有幾多時間睇呀,係兩個小朋友睇下碟咁大把


大宅

積分: 4126


29#
發表於 11-8-9 18:17 |只看該作者
壞左先會換.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo