自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24598


21#
發表於 11-8-11 23:38 |只看該作者
其實如果已經入左大學,啫係佢都有返咁上下年紀同思想
如果佢真係想選,就尤得佢(當然要考慮清楚啦)

一來佢又未必選到(我指入圍)
二來大學學位係可以申請延遲畢業嘛(好似MAX係五年,當年孫耀威好似就係咁)
咁如果佢覺得娛樂圈唔岩,咪返去讀書
但如果佢覺得娛樂圈係好岩自己的話,咁啫係當年的選擇係冇錯啦


用戶要求終止服務

積分: 37375


22#
發表於 11-8-11 23:40 |只看該作者
黑白豬 發表於 11-8-11 23:33
唔會支持,但會同佢講決定左就唔好後悔!

btw, 我都接受唔到要上台同個女打氣囉 ...

btw, 我都接受唔到要上台同個女打氣囉 ... + = 回覆得好底死


複式洋房

積分: 488

環保接龍勳章


23#
發表於 11-8-11 23:57 |只看該作者
講真,我係80後, 如果個女沒有行差搭錯,都算安慰,試下姐,又唔係做錯事,比佢地睇下社會有幾黑暗,有幾現實都好

有時唔撞過板都唔知衰


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


24#
發表於 11-8-11 23:59 |只看該作者
mok239 發表於 11-8-11 23:40
btw, 我都接受唔到要上台同個女打氣囉 ... + = 回覆得好底死

星期日果晚我同C6係度睇港姐,我C6話:"如果個囡到時選港姐,你咪要上台?"我即時答佢:"咪搞,你自己上台啦,你甘鍾意,我點都唔會上台架la,貪好睇咩!"<---我又唔恨+想做星媽


禁止訪問

積分: 73927


25#
發表於 11-8-12 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1964


26#
發表於 11-8-12 04:17 |只看該作者
唔會贊成 不過禁大個 佢係要去 都無辦法mouth:mouth:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo