跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 127


21#
發表於 12-3-6 16:17 |只看該作者

引用:Quote:stepbert 發表於 11-11-16 17:44 pls

原帖由 lmanie 於 11-11-17 發表
stepbert, pls add me
please add me fb: [email protected]




複式洋房

積分: 109


22#
發表於 12-3-9 12:45 |只看該作者
本帖最後由 ss517 於 12-3-9 12:49 編輯

manie唔緊要啦! 下次再努力!


大宅

積分: 2598

虎到金來勳章


23#
發表於 12-3-13 18:14 |只看該作者
回覆 lmanie 的帖子

so sorry to hear that


複式洋房

積分: 413


24#
發表於 12-3-18 05:12 |只看該作者

回覆:ndjabebee2 的帖子

我大個個係10年11月,細果個係12年9月

PM你我看fb





別墅

積分: 555


25#
發表於 12-3-20 22:19 |只看該作者

引用:我大個個係10年11月,細果個係12年9月 PM

原帖由 Candy519 於 12-03-18 發表
我大個個係10年11月,細果個係12年9月

PM你我看fb
Me too...大仔1011..細B1209!
我已經喺Tiger Club第二胎媽媽group架喇!



點評

Candy519  good to hear that... 邊個幫手湊呀?  發表於 12-3-21 11:21


複式洋房

積分: 385


26#
發表於 12-3-21 01:24 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

Pls add me

[email protected]




複式洋房

積分: 413


27#
發表於 12-3-21 11:21 |只看該作者
Would you add me, PM the facebook account to you already


複式洋房

積分: 385


28#
發表於 12-3-29 01:44 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

未收到 add fb 啊~

[email protected]




複式洋房

積分: 413


29#
發表於 12-4-12 14:35 |只看該作者
pls add me in 11月媽媽 第2胎
而家陀緊果個都係12年9月
Face book name: Candy Lau


複式洋房

積分: 127


30#
發表於 12-5-27 02:10 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

我大仔10年11月, 細女預產12年9月
Please add me for the Facebook page : [email protected]




複式洋房

積分: 413


31#
發表於 12-5-29 12:16 |只看該作者
回覆 winniedau 的帖子

我個仔都係10年11月, 而家陀緊果個仔仔都係12年9月


複式洋房

積分: 269


32#
發表於 12-7-24 23:07 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

我大女係1011,細女係1201.好想加入埋你地個group可唔可以add me




珍珠宮

積分: 32389

好媽媽勳章


33#
發表於 12-8-10 14:11 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

有呀,大女2010/11月,細女今年7月出左世啦,兩姐妹相差20個月,依家湊到發爛乍




複式洋房

積分: 269


34#
發表於 12-8-11 00:25 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

最先,我都會架~又嘈又忟,每日都交響樂,一個喊另一個又跟住喊,大個嗰又成曰恰個細。依家細個嗰大啲,變咗唔使太過專注佢,先好D喳




大宅

積分: 2117


35#
發表於 12-9-5 16:07 |只看該作者

有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

我大女1011, 細女1206!
家姐仔好錫個妹阿
不過家姐曳左




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo