跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 74


1#
發表於 11-8-13 22:19 |只看該作者
第時我地11月BB既GATHERING, 要湊住2個啦~~哈哈


大宅

積分: 3309


2#
發表於 11-8-14 09:15 |只看該作者

有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

嘩~勁!即係大細B相差1歲都無!?厲害 恭喜~

我都有2名分別係0812+1011





洋房

積分: 74


3#
發表於 11-8-14 20:37 |只看該作者
裕騫&榣榣媽

有差一歲GA~!!
差1歲2個月囉~!!
哈哈~~!!


別墅

積分: 663


4#
發表於 11-8-14 22:41 |只看該作者
恭喜~


大宅

積分: 3309


5#
發表於 11-8-17 13:32 |只看該作者
回覆 ndjabebee2 的帖子

我開頭都想2 個小朋友o既age再近D......不過唔成功....kekeke 好在都仲可以so call 2年抱2....因為一次個坐監...同期執行快d出獄ma
hohohohoho


複式洋房

積分: 188

畀面勳章


6#
發表於 11-9-8 17:47 |只看該作者
我個大囡 10年11月,細囡會黎緊 12年1月出世。3 年抱兩.


子爵府

積分: 10028

畀面勳章


7#
發表於 11-10-20 14:46 |只看該作者
abwong 發表於 11-9-8 17:47
我個大囡 10年11月,細囡會黎緊 12年1月出世。3 年抱兩.
我遲你少少
我個仔10月11月,細仔12年3月出世...
比周圍d人話我好趕


男爵府

積分: 7715


8#
發表於 11-10-22 00:01 |只看該作者
我大囡1011,小二會在1204出世,而加都會Feel到細B游來游去好活潑,等佢出左世之後屋企一定超熱鬧


別墅

積分: 555


9#
發表於 11-11-7 22:43 |只看該作者
hi, 我剛bingo 左,明早先去睇醫生, 我個大仔10年11月出世, 依定呢個都未知幾時, 等明天才問醫生個預產期.
好開心呀,有第二胎, 想問依定係咪唔抱得個大仔?
係咪唔可以同阿仔玩爬爬,(因仲未識行)


子爵府

積分: 10028

畀面勳章


10#
發表於 11-11-8 13:37 |只看該作者
lmanie 發表於 11-11-7 22:43
hi, 我剛bingo 左,明早先去睇醫生, 我個大仔10年11月出世, 依定呢個都未知幾時, 等明天才問醫生個預產期.
...
頭果3個月抱都盡量小心d..唔好比佢踼到...^^


別墅

積分: 555


11#
發表於 11-11-12 01:54 |只看該作者

回覆 回覆:eekg的帖子

我地可以多d聯絡,第二胎頂產期7月中,交流下湊B及懷孕心得



點評

eekg  OKOK^^  發表於 11-11-15 10:50


複式洋房

積分: 385


12#
發表於 11-11-14 20:15 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

我第二胎下年5月尾




複式洋房

積分: 385


13#
發表於 11-11-14 20:16 |只看該作者

回覆:有冇11月媽咪有第2胎啦?? 一齊聯誼下啦~!!

唔使做細b喇!




洋房

積分: 74


14#
發表於 11-11-14 20:49 |只看該作者
你地有冇入tiger group GA?? 我FB有個GROUP係only for 11月媽媽既第2胎GA~~你PM你地個FB比我, 我ADD埋你地呀


洋房

積分: 74


15#
發表於 11-11-14 20:50 |只看該作者
kapakbb 發表於 11-8-14 09:15
嘩~勁!即係大細B相差1歲都無!?厲害 恭喜~

我都有2名分別係0812+1011
有1歲呀~~14個月呀相差~!!


別墅

積分: 555


16#
發表於 11-11-15 11:50 |只看該作者
pls add me in 11月媽媽既第2胎-
[email protected]


複式洋房

積分: 132


17#
發表於 11-11-16 17:44 |只看該作者
pls add me in 11月媽媽既第2胎
FB: [email protected]


別墅

積分: 555


18#
發表於 11-11-17 17:08 |只看該作者
stepbert 發表於 11-11-16 17:44
pls add me in 11月媽媽既第2胎
FB:
stepbert, pls add me


別墅

積分: 555


19#
發表於 11-11-21 17:30 |只看該作者
早幾天流產左!下次再努在過


大宅

積分: 1004


20#
發表於 11-12-9 12:42 |只看該作者
回覆 eekg 的帖子

我個仔都係10年11月, 而家陀緊果個都係12年3月

點評

eekg  yeah!!咁橋!!做個朋友啦!!!  發表於 11-12-9 13:31

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo