想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9291

陪月勳章


21#
發表於 11-8-16 11:17 |只看該作者
我觉得每星期做多啲运动都有幫助

點評

lowlowabby  係呀!當時中e都叫我做下運動,血液循環都好d!  發表於 11-8-18 21:00


別墅

積分: 922


22#
發表於 11-8-16 12:03 |只看該作者
我三個之後第一次用就bingo了!
我有朋友都係用這個方法,佢大約左右半年左右就成功。
當然無方法係一定成功,但我相信這個方法可以提高成功率,又唔使成曰做咁辛苦,係perfect day 做一次,格一曰再補多一次已可以,如果你想做多幾次都無問題!hehe

點評

傻貓貓  sorry!我唔係好明,請問個盒有冇說明書教點用,係唔係check到排卵先做呀?  發表於 11-8-17 00:48


別墅

積分: 922


23#
發表於 11-8-16 12:09 |只看該作者
我通常一盒七條可分兩個月用,因為我m後會先用比較便的"大衛",到"大衛"有變化時我才轉用clear blue,通常2至4曰左右,我就到perfect day。


別墅

積分: 922


24#
發表於 11-8-16 12:31 |只看該作者
我休息左3個月之後,用左一次就bingo了!教我用這個方法的朋友,佢大約用左半年時間就bingo。
因為我m完之後會用比較平的"大衛",到"大衛"有反應我才轉用clear blue,通常轉用2-4曰左右我就到perfect day,所以一盒七條我可以用兩個週期!

點評

傻貓貓  等我買咗後再上嚟問吓點用....謝謝!!!  發表於 11-8-17 00:50


別墅

積分: 922


25#
發表於 11-8-17 13:46 |只看該作者
傻貓貓,
放心有清楚說明書,clear blue' indicator 係一個笑臉,你朝早起床驗,有笑臉出現即當曰係perfect day,最好二十四小時內做啦!


子爵府

積分: 10890


26#
發表於 11-8-17 14:41 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

thank you so much


洋房

積分: 64

睛靈勳章


27#
發表於 11-8-18 15:27 |只看該作者
本帖最後由 poyu20 於 11-8-18 15:28 編輯

我去年6月生我個女,到今年2月,5月都又有左。打左2次bb,現家黎m都吾正常!我怕再生吾到bb啊

點評

傻貓貓  中醫調理吓會好d....  發表於 11-8-20 01:42
lowlowabby  找中e調理下la!  發表於 11-8-18 20:57


男爵府

積分: 7674


28#
發表於 11-8-18 15:32 |只看該作者
poyu20 發表於 11-8-18 15:27
我去年6月生我個女,到今年2月,5月都又有左。打左2次bb,現家黎m都吾正常!我怕再生吾到bb啊 ...

搵e生check下lor, 你咁旺, 唔會無啦 ~ take care


男爵府

積分: 9408


29#
發表於 11-8-18 15:41 |只看該作者
回覆 boboo1234 的帖子

你講到好似好易咁,但我地都未成功

點評

傻貓貓  我上網搵咗好多資料,宜家諗住咩都試....  發表於 11-8-20 01:43
耐心地等待成功


洋房

積分: 64

睛靈勳章


30#
發表於 11-8-18 15:59 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

哈哈,我都想再生.等身體好d先.!


大宅

積分: 1843


31#
發表於 11-8-18 19:22 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

唔係唔好用晨尿咩?


別墅

積分: 922


32#
發表於 11-8-18 19:28 |只看該作者
Bearstar,
Clear blue 的話,佢說明書就話anytime 都得,不過驗之前唔好飲咁多水,所以我習慣朝早起身就驗,如果一早見到係perfect day,就叫老公當晚早d返,準備準備,hehe!


子爵府

積分: 10890


33#
發表於 11-10-12 21:43 |只看該作者
咁多個月都冇動靜,仲要個個月親戚都早成個星期嚟
上個月3號嚟,今個月4號(老公勁心急)買嚟檢過冇事發生,但到今日都仲未嚟嘢,身體又冇咩特別變化,唔知仲要唔要檢多次呢
究竟係遲一日檢唔到定係我有病呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo