懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1954


21#
發表於 11-8-16 12:58 |只看該作者
回覆 奧桃 的帖子

我覺得ok wor, 聽完仲有本荷花出果d書仔送 (同bb展前果本一樣架).


大宅

積分: 1456


22#
發表於 11-8-16 13:05 |只看該作者
啱啱book咗, 30號佢哋會sms詳細地址比你,可以帯多個屋企人去


複式洋房

積分: 410


23#
發表於 11-8-16 13:25 |只看該作者
thanks!
我都報左名啦!


別墅

積分: 798


24#
發表於 11-8-16 13:43 |只看該作者
book左~~


別墅

積分: 566


25#
發表於 11-8-16 18:17 |只看該作者

回覆:sharon701 的帖子

應該可以啩,我見好多媽媽都話係睇到我個貼先報,都報到啊~




別墅

積分: 566


26#
發表於 11-8-16 18:19 |只看該作者

回覆:sonsonbb 的帖子

THX啊~仲有書仔送咁好,一於去啦~




大宅

積分: 4008


27#
發表於 11-8-16 18:21 |只看該作者
到場有咩禮品架 ?


別墅

積分: 566


28#
發表於 11-8-16 18:22 |只看該作者

回覆:sharon701 的帖子

應該可以啩,我見好多媽媽都話係睇到我個貼先報,都報到啊~




別墅

積分: 539


29#
發表於 11-8-16 23:59 |只看該作者

回覆:jywbb 的帖子

值得一去,有本育兒書仔同媽媽奶粉試飲裝送




大宅

積分: 1008


30#
發表於 11-8-17 00:25 |只看該作者

回覆:9月3日 Friso美素佳兒產前講座

多謝分享,我都報左!




男爵府

積分: 7115


31#
發表於 11-8-17 09:41 |只看該作者
我都無收到個sms wor....


別墅

積分: 799


32#
發表於 11-8-17 10:43 |只看該作者
我上星期去bb expo入mama會,唔記得做consultation同埋取“開心懷孕小百科“,打去friso hotline又話唔會再送,而家唔知點樣買返本書仔?


大宅

積分: 4486


33#
發表於 11-8-17 16:14 |只看該作者
多謝分享,我今朝都報左!
我問點解我無收到sms, 佢話send俾d就來生的媽媽先,但係我地都可以打去book,因為佢地今場預左好多guests,有興趣就打去啦~~


男爵府

積分: 7028

2024年龍年勳章 陪月勳章


34#
發表於 11-8-17 16:53 |只看該作者
我上次有去逸東參加, 好鍾意護士示範同bb沖涼0個part, 好有用.
我今次無收到sms, 可能因為之前參加過, 所以無邀請我啩


大宅

積分: 1676


35#
發表於 11-8-17 17:06 |只看該作者
我今日都收到sms, 報咗名!
但唔知對我黎講會唔會早咗d??? 我而家先8weeks


大宅

積分: 1199


36#
發表於 11-8-17 18:45 |只看該作者
我今日收左sms, 就打去報左名lu


大宅

積分: 4580


37#
發表於 11-8-17 23:55 |只看該作者
唔知會唔會今次參加左後,下次就冇其他機會參加其他野啦~~


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 11-8-18 13:06 |只看該作者
我打左去BOOK啦, 仲有位. 我都係 2-4:00


大宅

積分: 1519


39#
發表於 11-8-18 15:57 |只看該作者
9月4號咁岩我book左去雅培那個講座呀...有無媽媽都去依個呀?

點評

christytsui  我呀!  發表於 11-8-18 16:41

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo