立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 47850
csk家長jj 發表於 11-8-16 10:25 樓主 ,join course要幾多堂呀?貴唔貴呀?
雲母殿
積分: 1367086
男爵府
積分: 9041
子爵府
積分: 13120
ernniechow 發表於 11-8-16 11:14 回覆 biancaho7 的帖子 在那裡?好有興趣
csk家長jj 發表於 11-8-16 11:36 最多15人一班 請問課室大唔大?
大宅
積分: 2715
biancaho7 發表於 11-8-16 11:41 其實個跳舞室我覺得唔算好大 尤其是跳呢類大動作舞蹈既 15個人我覺得唔多夠位囉
積分: 3420
csk家長jj 發表於 11-8-16 11:47 咁就好無癮喇...不過未必次次都full呢
積分: 45698
biancaho7 發表於 11-8-16 11:04 又唔算好貴 4堂/$340 8堂/$640 單堂 $100 試堂 $60
yukisomiss 發表於 11-8-16 11:47 我都覺得funky dance 都好好玩啊.......真係出一身汗...好最自然最爽的...
fatcat0829 發表於 11-8-16 11:50 我都好想跳呀,不過怕跟唔上
Bing.Jing 發表於 11-8-16 11:51 全部都係一個鐘呀?
biancaho7 發表於 11-8-16 11:55 應該係喇 一粒鐘妳厭唔夠呀? 我一路跳一路望住個鐘想快d完呀
yukisomiss 發表於 11-8-16 11:58 樓主....你join lai 個 funky dance 既 course 都幾平啊......
csk家長jj 發表於 11-8-16 12:05 BJ大師姐跳開一粒半鐘1堂,佢仲跳連續2堂添
biancaho7 發表於 11-8-16 12:07 係呀, 我見佢平平地咪試堂先囉 我未決定 join 架 不過我未跳過人地果d既 funky dance
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy