想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 741


21#
發表於 11-8-17 11:09 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

多謝分享! 好有鼓勵作用. 我都試左2年幾, 尋日又見到少少血了了就黎M), 忍不住喊, 老公安慰我話我地仲後生(我差不多高0), 繼續試.


大宅

積分: 2140


22#
發表於 11-8-17 11:56 |只看該作者
回覆 milysin001 的帖子

高齡亦会係我地成日擔心,埋怨的其中一個問題,昨天有朋友說:"我家庭医生話宜家無高齡問題,科技改變左好多野",所以吾好因高齡而令自己困揀吾開心又擔心,,我地因年纪大dd但反而有足夠財力/智慧去努力揾方法輔助去生bb,令bb第2時有個幸福的家

有時響呢度開解別人同時可以開解埋自已,覺得自已情緒又會開心番~


複式洋房

積分: 475


23#
發表於 11-8-17 12:27 |只看該作者
我剛剛結婚一週年紀念,試咗大半年,終於有咗,本來係好開心的,因為媽咪已經恨咗抱孫好耐.點知保唔住,自然流咗.最傷心o既係,未趕及同媽咪報喜,就要同佢講個壞消息...

我宜家都唔再去諗,專心養好身體,再迎接一個小生命.

前日第一次去緊中醫,佢又冇話我有乜事喎?!開藥粉,一日食三次.要幾耐先知有冇效o既呢?


大宅

積分: 1266


24#
發表於 11-8-17 12:35 |只看該作者
我琴晚都負能量來揾我, 我不停諗上二次的不愉快經歷, 另一方面又自己安慰自己, 快要變雙面人


別墅

積分: 741


25#
發表於 11-8-17 13:56 |只看該作者
有時見到M小姐又黎, 心情真係到谷底. 但又會努力正面D諗, 我地比起個D連老公都無既人, 已經好好多!


男爵府

積分: 7674


26#
發表於 11-8-17 17:20 |只看該作者
yeah, never give up


男爵府

積分: 8819


27#
發表於 11-8-17 18:02 |只看該作者
回覆 leonlovefaf 的帖子

講得好呀!
大家一齊努力,要有個正面的心態!!


伯爵府

積分: 17096


28#
發表於 11-8-17 18:29 |只看該作者
唯有平常心面對吧... 祝福大家都早日成功呀! :-P


伯爵府

積分: 17096


29#
發表於 11-8-17 18:30 |只看該作者
唯有平常心面對吧... 祝福大家都早日成功呀! :-P


大宅

積分: 3356


30#
發表於 11-8-17 20:52 |只看該作者

引用:樓主,+你好有智慧,+depressed唔緊要,+但唔

原帖由 mapp2009 於 11-08-16 發表
樓主, 你好有智慧, depressed唔緊要, 但唔可以忘記已擁有的!!

跟你分享真人真事3個cases:

令人鼓舞!




大宅

積分: 3356


31#
發表於 11-8-17 20:59 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+ume+於+11-8-16+14:57+編

原帖由 ume 於 11-08-16 發表
本帖最後由 ume 於 11-8-16 14:57 編輯

樓主,我都好明白你心情!因為我也期盼了很久,但仍未有,老公唔 ...
I hope so!




大宅

積分: 3356


32#
發表於 11-8-17 21:00 |只看該作者

引用:係呀我地可以有健康努力試原來都係一種福氣

原帖由 leonlovefaf 於 11-08-16 發表
係呀我地可以有健康努力試原來都係一種福氣。
Agree with u




男爵府

積分: 7019


33#
發表於 11-8-17 22:24 |只看該作者

回覆:想分享:我相信上天賜比我嘅未必係最好,但係一定會係最適合

四年前曾自然Bingo,但小天使在12週時沒有任何徵兆下停止了心跳。休息數月後,以為很快可以再Bingo,上網學用d仔、計日子、看中醫,試了2年都唔成功,明明曾自然Bingo,M又準,身邊的朋天更一個接一個地Bingo,內心很焦慮及不忿,於是鼓起勇氣睇不育科醫生,檢查後發現是卵巢退化的問題(FSH 10點幾),接著馬上做第一次IUI,有4粒大egg,但失敗了。
之後,定時針灸及吃中藥,相隔一年後,FSH降至7點幾,決定做IVF,針藥加重了,但卵巢反應竟比上一次IUI差,只有2粒大egg,西醫及中醫都說IVF成功的機會不大,一來成熟的卵子實在少得可憐,二來即使幸運地抽取到那2粒卵子,也不能保證是質素好的卵子,一句到尾:無謂浪費金錢,西醫及中醫都建議我轉做IUI。突然沒有資格入場了,心情一下子跌入谷底,感到絕望,也因此使我在等Bingo時心情得以放鬆,奇蹟就在此時出現了,原來神有聽我的禱告,非常感恩,小寶寶已在上月順利出世了!
放鬆心情真是非常重要,神也有祂的安排,適當的時候就會把最好的禮物賜給你。「Don't try so hard, the best things come when you least expect them to.」所以,曾小X或未成功的jm千萬不要氣餒呢!




複式洋房

積分: 272


34#
發表於 11-8-17 23:09 |只看該作者

回覆:想分享:我相信上天賜比我嘅未必係最好,但係一定會係最適合

今日我 check 左棒棒了。仍舊得一條線!已經係第8 個 cycle, 唔知幾時先到我們呢!一整天都心情不好,又唔可以同其他人講,因為怕朋友都知我太緊張了 只可以同老公講,但他亦忙於考試及叫我慢慢來唔好太心急!
唉!年紀都唔細了,真的想快些呢!
不過睇完樓主嘅分享,心情好返d 了 大家一齊加油啦! 祝早bingo !!




大宅

積分: 1266


35#
發表於 11-8-18 11:22 |只看該作者
回覆 pathymama 的帖子

多謝你給我們的正能量,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo