想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


大宅

積分: 2708


21#
發表於 11-8-25 17:31 |只看該作者
哈。DAY14排卵。DAY 12, 13, 15, 17開工。希望中。係米可以收工? 祝大家早孕!


男爵府

積分: 5346


22#
發表於 11-8-25 21:45 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-8-25 17:31
哈。DAY14排卵。DAY 12, 13, 15, 17開工。希望中。係米可以收工? 祝大家早孕! ...

講真, 我真係唔知幾時排卵, 因為每次用紅d去check, 永遠都係得一條線.....失望之餘, 用番上一胎的做法, 就係經期完之後第二日, 隔日開工做了3次, 再休息幾日, 月尾再來過, 加埋一些擺陣, 希望有幫肋, 一擊再即中啦.


大宅

積分: 2856


23#
發表於 11-8-25 21:58 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-24 09:23
大家加油呀.

仲有睇了一些資料,今年喜慶位係西方, 所以係屋企西邊放了些紅色物件, 九個利是封輔助吓. ...

我一早已經擺在9個紅色利是封係西位啦.


男爵府

積分: 5346


24#
發表於 11-8-25 22:04 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-25 21:58
我一早已經擺在9個紅色利是封係西位啦.

幾時擺o架? 我擺了利是封, 紅色物件, 仲有紅色燈籠仔, 最好可以買埋紅色燈就最好, 又唔想咁大個, 所以最後買唔到.


大宅

積分: 2856


25#
發表於 11-8-25 22:17 |只看該作者
JgB 發表於 11-8-25 14:13
兩日一次,幾好喎!
妳CYCLE幾多? 開始倒數啦~
希望今次大家都中!

我day 14 check紅d係無線, 一心以為day 12左右排卵, 但好奇怪, 尋日day 15紅d無線, 今日day 16又有淺線, 咁我究竟係幾時排卵架? 而家我2邊抽下抽下咁丫. 仲要老公係大陸聽日先返. 佢聽晚返黎點都要補一次以防萬一丫.
其實係因為我老公一個星期2晚係大陸, 所以係佢返大陸之前一定要密d手. 再加上今次見到紅d稍為深色d而c6又係hk. 梗係唔好錯失機會! 有時佢係大陸返黎果晚好攰, 都唔好意思叫佢開工啦.


大宅

積分: 2000


26#
發表於 11-8-25 22:24 |只看該作者
My Day 1 was on 9 Aug. I had used Red D since my Day 10. It started to show line since Day 12 and it kept on having line and the most obvious one was on Day 16. I checked with Clear Blue on Day 16 and it showed Smiley Face. Anyway, we 'dodo' on Day 9, 12, 14 and 16.


大宅

積分: 2856


27#
發表於 11-8-25 22:24 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-25 22:04
幾時擺o架? 我擺了利是封, 紅色物件, 仲有紅色燈籠仔, 最好可以買埋紅色燈就最好, 又唔想咁大個, 所以最後 ...


大宅

積分: 2856


28#
發表於 11-8-25 22:25 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-25 22:04
幾時擺o架? 我擺了利是封, 紅色物件, 仲有紅色燈籠仔, 最好可以買埋紅色燈就最好, 又唔想咁大個, 所以最後 ...

係我小x之後, 4月擺架.......

你好勁呀擺咁多野, 我怕比我老公鬧呀.


大宅

積分: 2708


29#
發表於 11-8-26 01:55 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

今天有少少胸帳同肚扯住同身熱,唔知係米型,應該無咁快。請問幾知bingo? 好緊張,攪到瞓唔到。希望大家都早孕!




男爵府

積分: 5346


30#
發表於 11-8-26 10:45 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-25 22:25
係我小x之後, 4月擺架.......

你好勁呀擺咁多野, 我怕比我老公鬧呀.

因為屋企個窗向西, 加上那些東西都唔係太大舊, 所以我放係窗的兩邊都唔係好顯眼, 老公都唔會發現. 就算發現都唔會阻我既!


男爵府

積分: 5346


31#
發表於 11-8-26 10:52 |只看該作者
死火, 突然感冒, 病到失聲, 已經同醫生講唔知會否中, 所以藥性都係溫和的藥, 盡量沒事就唔食.


大宅

積分: 2856


32#
發表於 11-8-26 11:55 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

我今曰都有少少喉嚨痛同鼻水。盡量唔食藥。

我想問你地等bingo其間有無戒口?例如魚生同生豪之類?




男爵府

積分: 5346


33#
發表於 11-8-26 12:02 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-26 11:55
我今曰都有少少喉嚨痛同鼻水。盡量唔食藥。

我想問你地等bingo其間有無戒口?例如魚生同生豪之類?:questi ...

當然唔好食啦, 點都忍吓口, 為了下一代好.
今日個肚扯住痛- 谷谷地, 個胸兩邊都係有點痛同拮住, 點解呢?


男爵府

積分: 5346


34#
發表於 11-8-26 12:03 |只看該作者
我只係食住止咳藥水先咋, 自己抵抗力唔好, 都要快快食藥先會好, 已經同醫生講了, 應該唔怕.


大宅

積分: 2708


35#
發表於 11-8-26 20:05 |只看該作者
請問你地排卵后重有無CHECK 紅D, 我由18/8到今天26/8, 紅D 一直有淺線, 點解咁? 咁點CHECK BINGO?


大宅

積分: 2708


36#
發表於 11-8-26 21:22 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

你地係米咁架?
myphoto.jpg




大宅

積分: 2708


37#
發表於 11-8-26 21:23 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

你地係米咁架?
myphoto.jpg




大宅

積分: 2856


38#
發表於 11-8-26 22:37 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-8-26 21:23
你地係米咁架?

你8/21係DAY幾呀? 果日叫做稍為深少少. 我係DAY 12 & 13叫最深色, 今日DAY 17得條好淺好淺色既線呀.


大宅

積分: 2708


39#
發表於 11-8-26 23:11 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

21/8 是day 14,應該排卵。之后的淺色紅d 因我在2小時內曾小便,溝淺左。今天day 19 胸明顯脹大,紅d 也一直有淺線,實在迷惘。




大宅

積分: 2335


40#
發表於 11-8-27 00:08 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-25 22:17
我day 14 check紅d係無線, 一心以為day 12左右排卵, 但好奇怪, 尋日day 15紅d無線, 今日day 16又有淺線, ...

KEEP住隔日都好隱陣
你要遷就埋老公嘅時間,又真係要唔好錯過佢喺香港嘅時間呀。
有無CHECK埋體溫呀?


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo