想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


大宅

積分: 4223


21#
發表於 11-8-20 14:28 |只看該作者
我都有多囊, 多囊有部分人不排卵的, 要打破卵針, 卵子先出黎~
你睇下有無咁的問題先服多仔丸啦~


大宅

積分: 2295


22#
發表於 11-8-20 15:53 |只看該作者

回覆:tinlingyuetka 的帖子

咁即係要食排卵藥+打破卵針?
你成功左未呀?




大宅

積分: 4223


23#
發表於 11-8-20 20:30 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

我上年因為多囊, 做過IUI....但失敗~ 我本身不排卵的~ 故有打破卵針~
今年做IVF, 成功左, 打針係打最細份量的75IU~ 一TAKE過, 係BB女~~
多囊的卵子有好多係太細, 養份不足~
我自己都有食口排卵藥, 無咩用......
而家手上仲有盒無用過的排卵藥TIM~ 係SERONO~HK-33272(香港編號.......).....
自己覺得對我尼種無卵排的人黎講無咩用~
醫生都大多開呢種, 你可以去藥房問下的~ 意大利羅馬出的~
多囊的人服排卵藥只能好少量, 每天1粒己夠, 因為排卵藥只係叫你多排卵, 控制數量, 多囊數量己經好多的啦....大小同質量的問題者~ 另外破卵着床亦是關鍵....... 排卵藥會使到內膜薄D的~
若你自己服用過1個月無用的話, 去揾醫生啦, 免自己係度估估下~


大宅

積分: 2295


24#
發表於 11-8-20 21:09 |只看該作者

回覆:tinlingyuetka 的帖子

多謝你分享咁多經歷比我聽呀

醫生開左一個cycle排卵藥,叫我試下先,唔得再番去搵佢,聽佢講再失敗就要打排卵針。
其實我上年11月曾經懷孕,但5w就小x左,之後做婦檢知道自己有多囊,真係好sad
我今年24歲,所以我想試下排卵藥work吾work先...不過好想生龍BB:)





大宅

積分: 2295


25#
發表於 11-8-20 21:24 |只看該作者

回覆:tinlingyuetka 的帖子

我食完排卵藥後有輕微副作用,
成日都覺得好熱,夜晚開住冷氣唔冚被都會熱到出汗,仲有成日都心口作悶...
唔知你地有冇呢d情況出現?




大宅

積分: 2878


26#
發表於 11-8-20 21:27 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

上次我都照到有,加上我c6又唔係好得,我係咪要食藥、打針及放精??好驚又好貴




大宅

積分: 2878


27#
發表於 11-8-20 21:28 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我想問一次是不是要成萬?痛嗎?




大宅

積分: 2295


28#
發表於 11-8-20 22:40 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

我就未做過IUI&IVF,不過聽講都幾辛苦,好似好貴架~
你最好問下你醫生意見先,因為有些人對排卵藥有反應,有些人就要打針先有得排卵...




大宅

積分: 4108

畀面勳章


29#
發表於 11-8-21 20:07 |只看該作者
我都有多囊..
食緊排卵藥而家第2個CYCLE..
今日DAY 29等派彩..
但剛用了紅D得控/淺線..
睇黎要等第3個CYCLE喇


大宅

積分: 2295


30#
發表於 11-8-21 21:55 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

你再等多幾日再驗下,
可能中呢
祝你早日bingo,
大家一齊努力!
你個醫生有冇叫你打排卵針呀?




大宅

積分: 4108

畀面勳章


31#
發表於 11-8-21 22:32 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-21 21:55
你再等多幾日再驗下,
可能中呢
祝你早日bingo,
冇呀..我都係睇公家婦科叫個醫生開佢先開比我..

不過而家睇緊中醫..BOOK左11月睇私家..
睇公家都唔知仲要睇幾耐佢先會理下我..


大宅

積分: 1347


32#
發表於 11-8-22 00:20 |只看該作者
我都有多囊症, 婦科醫生問我呢個體重 keep 咗幾耐(5尺4吋差不多150lbs)? 我話年半啦. 我話我想生bb, 做定檢查佢話多囊症比較難bingo. 叫我試半年如果真係未有的話
再睇啦, 同埋佢叫我試吓減肥做多d運動喎. 我試多3 個 cycle 啦, 今天第一次睇中e, 調理吓身體先. ec 話我太好營養了, 做多d 運動出多d 汗和要戒口戒得好清.
請問多囊症是跟體重有關嗎? 請問各位jm 有體重問題嗎?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


33#
發表於 11-8-22 00:36 |只看該作者
本帖最後由 樂遙BB 於 11-8-22 00:37 編輯
simonahall 發表於 11-8-22 00:20
我都有多囊症, 婦科醫生問我呢個體重 keep 咗幾耐(5尺4吋差不多150lbs)? 我話年半啦. 我話我想生bb, 做定檢 ...

COPY FOR WEBSITE

疾病名稱(中): 多囊卵巢症

疾病名稱(英): Polycystic Ovarian Disease

簡介

多囊卵巢合群症(Polycystic Ovarian Syndrome)常見於肥胖或月經遲誤的女性,確診條件如下:
1 有合群症的病徵。
2 盆腔超聲波發現雙側或單側卵巢外圍有十粒以上的小水囊。
3 血液內促黃體激素(Luteinizing Hormone)、睪脂酮(Testosterone)升高。

病徵

女士上唇、面部、胸部、乳暈、大腿和下腹長出長毛,陰毛伸延到肚臍。患者同時有經期紊亂、停經、肥胖等現象。

成因

不明。

預防方法

保持正常體重。
治療方法 1. 減肥。
2. 服用荷爾蒙(如避孕丸)。
3. 不孕者可接受藥物(排卵藥?針、Metformin)或微創手術(Ovarian Drilling)。


大宅

積分: 2295


34#
發表於 11-8-22 11:45 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

我都有睇瑪嘉烈婦科,3月中第一次睇,
佢話要重新再幫我check過晒d嘢,等覆診都要到8月,但10月先有期照超聲波,真係好慢...所以我而家都淨係睇私家~

我之前都有睇中醫成半年,
個人黎講,多囊症睇中醫作用不太,而且比較慢...




大宅

積分: 2295


35#
發表於 11-8-22 11:50 |只看該作者

回覆:simonahall 的帖子

我因為呢個病前前後后都睇過幾個醫生,佢地都話部分人係同肥胖有關,醫生都建議要多做運動,唔好食太甜太多澱粉質的食物,係一定程度上對呢個病有幫助!




大宅

積分: 4108

畀面勳章


36#
發表於 11-8-22 11:52 |只看該作者

引用:我都有睇瑪嘉烈婦科,3月中第一次睇, 佢話

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-22 發表
我都有睇瑪嘉烈婦科,3月中第一次睇,
佢話要重新再幫我check過晒d嘢,等覆診都要到8月,但10月先有期照超 ...
我睇左公家2年乜都冇幫我做過..初頭都係我自己比supporting醫生睇..佢地剩係開過避孕藥我食..但當我睇完1次公家係冇食佢d避孕藥情況下我d m又正常返..跟住每次返去覆診醫生知我m正常就乜都唔理..剩係叫我試..
岩岩今年6月返去覆診我誇張同個醫生講我1件得2-3次排卵我叫佢開排卵藥我食先開比我..佢仲幫我book埋不育科..要去到2013件尾先有得睇..





大宅

積分: 4108

畀面勳章


37#
發表於 11-8-22 11:54 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我而家食排卵藥第2個cycle..今日day30..平均cycle32days..
呢幾日都有用紅d check..
岩岩check到深左..唔知有冇機呢..
myphoto.jpg





大宅

積分: 2295


38#
發表於 11-8-22 12:27 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

所以話政府醫院真係好廢
靠佢真係死得;(
成日都覺得佢地好敷衍,又求其,態度又差...:;pppp:
等到2013年先有得睇,好命嘅仔都生左幾個喇~




大宅

積分: 4108

畀面勳章


39#
發表於 11-8-22 12:43 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-22 12:27
所以話政府醫院真係好廢
靠佢真係死得;(
成日都覺得佢地好敷衍 ...
佢叫我下年返多次去婦科覆診..
但而家BOOK左11月睇私家就唔未必返去啦..
又要請假去睇..仲要次次去到講2句乜都冇就走..


大宅

積分: 2295


40#
發表於 11-8-22 16:26 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

好似有d機會wor,咩都唔好理,今晚你同你老公做左功課先啦:)
我睇開個私家醫生話,叫我唔好理幾時係排卵期,總之m完左之後就2-3日行房一次,佢話機會會高d~
同埋,佢話有時紅d未必準~




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo