家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 827


21#
發表於 11-8-22 20:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8260


22#
發表於 11-8-23 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 835


23#
發表於 11-8-24 16:57 |只看該作者
相問下如果想知D飾金有幾重, 可唔可以扲去金行叫佢幫我磅GA.(但我未必會溶GA 喎), 因為有條錬同埋一個生肖金牌仔無單據, 扲上手又好似好輕(HAHA...都唔SURE 係咪足金呢)


禁止訪問

積分: 7068


24#
發表於 11-8-24 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 394


25#
發表於 11-8-24 18:46 |只看該作者

引用:男家D屋企人同老公就想我賣晒D金,我都知冇

原帖由 sweetyasmin 於 11-08-24 發表
男家D屋企人同老公就想我賣晒D金,我都知冇用,但我都覺得D金器幾靚,加上D金器全部都係我女家屋企人買嘅, ...
Me too! 我個62成日笑笑口同我講d金升左好多!
升幾多,我溶唔溶都唔關你事啦!
結婚個陣毛都無條比我!你估我會比錢你咩




大宅

積分: 1067


26#
發表於 11-8-24 19:15 |只看該作者
我今年一月結婚時金價都係$13000到!!但是係前一年都有買點金都係$9XXX.所以我都係分段買點買點.現在有點放左啦!!係金價$19100放左點!!我覺得仲會有得上的金價.我睇好$20000..所以我現在有BB.每個月都同他供金會.到了20-30年都有一點$可以幫他買金.到左30年後都唔知金價會點?唔知大家有無幫小朋友儲定呢?


男爵府

積分: 6235

畀面勳章


27#
發表於 11-8-24 19:46 |只看該作者

引用:我今年一月結婚時金價都係$13000到!!但是係

原帖由 yiphiuyi 於 11-08-24 發表
我今年一月結婚時金價都係$13000到!!但是係前一年都有買點金都係$9XXX.所以我都係分段買點買點.現在有點放 ...
我所有嫁妝會留俾個仔,其他投資用的金粒會善價而沽,不過現階段都係入貨多,我深信金價會係不久將來升穿$20000




大宅

積分: 1192


28#
發表於 11-8-24 20:45 |只看該作者

回覆:結婚時的金飾

我婚後3-4個月後賣咗啲嚟還債,而家淨返幾對鈪唔捨賣。




伯爵府

積分: 16742

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 11-8-25 01:57 |只看該作者
唔捨得賣呀 , 我結婚個年d金價係3500左右 , 到以家真係升左五倍有多。


大宅

積分: 3939


30#
發表於 11-8-25 08:47 |只看該作者

回覆:結婚時的金飾

我結婚時6XXX,都係幾高都唔會賣,因為我一心諗住留比個女大個做嫁妝!
而家D金擺係屋企,我掛住佢地時就隨時拎出黎睇




伯爵府

積分: 17267


31#
發表於 11-8-25 09:30 |只看該作者
filicity 發表於 11-8-21 18:48
金價幾高都唔賣,因為係我媽咪既遺物,所以會一代傳一代.但奶奶個D就好想賣,不過老公可能唔高興. ...

我同你case一樣,不過99果對都唔賣!



大宅

積分: 1067


32#
發表於 11-8-25 13:09 |只看該作者
mymelody0701 發表於 11-8-24 19:46
我所有嫁妝會留俾個仔,其他投資用的金粒會善價而沽,不過現階段都係入貨多,我深信金價會係不久將來升穿$2 ...

所以我現在都想在入貨俾BB.買金粒.今日跌左點!!$17880


大宅

積分: 1067


33#
發表於 11-8-25 13:25 |只看該作者
VivienMan 發表於 11-8-25 09:30
我同你case一樣,不過99果對都唔賣!

我都係呀!!我有點唔可以賣.但係有點親戚送果點我都分段賣左!!依家係賣左點金你係買唔返以前的價位!!
所以有點可留就留.唔留都可以賣的!!


大宅

積分: 1067


34#
發表於 11-8-25 13:26 |只看該作者
CSUNG 發表於 11-8-25 01:57
唔捨得賣呀 , 我結婚個年d金價係3500左右 , 到以家真係升左五倍有多。

嘩!!你就好啦!!咁平就買到!!我都係升左一倍到!!


大宅

積分: 1067


35#
發表於 11-8-25 13:33 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-8-24 17:54
男家D屋企人同老公就想我賣晒D金,我都知冇用,但我都覺得D金器幾靚,加上D金器全部都係我女家屋企人買嘅, ...

不過你有留意點金可唔可以放咁耐.我怕會變呀!!因為我放在保險箱.唔知係唔係夜晚BANK唔開AIR CONDITIONA.搞到點金有點綠色點點!!都唔知到時點呀?年年俾BANK都$550.搞到咁.......唉

點評

j123tse  你就咁放入保險箱? 有無搵d紙巾包著佢, 同埋用d密實袋再裝著呀?  發表於 11-8-25 16:34


大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


36#
發表於 11-8-25 13:38 |只看該作者
我都15,16...........
不過又唔係有好多, 又唔係等錢洗, 由得佢擺吓先, 金價長線都係向上嘅


禁止訪問

積分: 7068


37#
發表於 11-8-25 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1067


38#
發表於 11-8-25 13:53 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-8-25 13:43
回覆 yiphiuyi 的帖子

個D綠色點點可以抺乾淨嗎?我見呀媽D金放係保險相好多年都冇野喎,但我就放係屋企, ...

我上次去BANK放左點防潮珠.現在好點.不過MK果間HSBC真係唔得.下年我都係轉第二間BANK先!!


禁止訪問

積分: 8260


39#
發表於 11-8-25 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 11-8-25 16:43 |只看該作者
我想賣咗男家個D呀, 又輕又無用
每日望住佢哋就充滿力量啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo