婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3460


21#
發表於 11-8-27 16:46 |只看該作者
我阿媽話佢唔係賣女,唔使禮金,叫我地自己留返,因為佢知道6299係唔會理我地


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 11-8-27 17:28 |只看該作者
禮金係6299比GA, 連酒席都係, 因為佢地得我老公一粒仔, 2老儲儲埋埋D $ 都係比個仔......

可能我同我屋企人思想比較傳統, 覺得做父母點都要幫下個仔,等佢冇咁辛苦....所以我都開始儲定D $ 比佢讀書同結婚喇


男爵府

積分: 7116


23#
發表於 11-8-27 17:31 |只看該作者
本帖最後由 luck_tang 於 11-8-27 17:33 編輯

回覆 mimi26 的帖子

阿媽話距吳係賣女,吳使禮金......點知99過禮時,臨走係敢塞左2000話禮金,又吳比個仔比!!:;pppp:

我阿媽覺得距係成心比個下馬威我地咯,
最後我老公都比返20k我媽話係禮金,講出來距都覺得好無面......


侯爵府

積分: 21465


24#
發表於 11-8-27 18:16 |只看該作者
我果陣係老爺比


子爵府

積分: 14116


25#
發表於 11-8-27 19:15 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

老公比




水晶宮

積分: 57108


26#
發表於 11-8-27 22:23 |只看該作者
男友比...日後唔會比人話..我用錢買你返來的..


子爵府

積分: 11206


27#
發表於 11-8-27 22:50 |只看該作者
CALVEN 發表於 11-8-27 13:26
老公比

我都無打算將來幚囝比禮金,取吾到老婆就算數.
之前有人話99無$學咩人娶心抱,好似個99監佢做心抱咁~

點評

sandy1425    發表於 11-9-18 17:27


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


28#
發表於 11-8-27 23:02 |只看該作者
回覆 豆丁 的帖子

我反而遇到係, 冇錢又學人要請晒全親友, 至少七圍以上既未來99...
我同男友想旅行結婚算.....男方家長唔俾咁簡單...

總知, 我亞媽話佢地冇咁大個頭又想學人風風光光咁啦! 又唔諗下個仔唔識印銀紙!!!!


子爵府

積分: 11206


29#
發表於 11-8-27 23:06 |只看該作者
faye525 發表於 11-8-27 23:02
回覆 豆丁 的帖子

我反而遇到係, 冇錢又學人要請晒全親友, 至少七圍以上既未來99...
佢5俾你地5擺洒?要你地自己俾$?


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


30#
發表於 11-8-27 23:23 |只看該作者
本帖最後由 faye525 於 11-8-27 23:27 編輯

回覆 豆丁 的帖子

未來6299冇錢的, 堅冇錢果隻, 細節唔需要交代啦~ 所以結婚所有錢都係男友出.我地本身冇所謂, 仲開心!!!因為諗住旅行結婚+影結婚相一次攪掂晒. 最多同屋企人食一圍飯咁..
所以我亞媽都唔收禮金, 諗住等我地慳D, 多個錢傍身

未來6299一直都冇意見, 直到真係認真傾婚事時, 俾晒說話聽, 總知意思係就算女家唔擺酒, 男家照擺, 仲數人頭親友都七圍, 仲未計埋佢地D麻雀腳, 佢地D普通朋友..... 仲諗埋去邊度擺咁...唔俾我地就咁旅行結婚!!!
佢地都冇問過我亞媽要幾多禮金.... 都冇問過自己個仔其實有幾多錢攪結婚...

我亞媽知道, 話佢地當自己個仔識印銀紙, 呢D時勢, 有錢都拎黎傍身, 唔係拎去FING左佢囉, 想學人大攪, 要面子, 又唔知自己有幾多錢!!


子爵府

積分: 11206


31#
發表於 11-8-27 23:27 |只看該作者
faye525 發表於 11-8-27 23:23
回覆 豆丁 的帖子

未來6299冇錢的, 堅冇錢果隻, 細節唔需要交代啦~ 所以結婚所有錢都係男友出.我地本身冇 ...
咪叫你老公同佢地講無$ lor~無$點嘔舊$出來擺酒?你地又無諗住擺酒,咪由佢地講飽佢lor~


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


32#
發表於 11-8-27 23:29 |只看該作者
回覆 豆丁 的帖子

講左, 但係有面色睇....
同埋暗示左, 叫我地儲到夠擺咁多圍酒先好同親友講結婚, 我地自己靜靜雞註冊左先咁囉...


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


33#
發表於 11-8-28 00:33 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

老公比



LING


男爵府

積分: 9326


34#
發表於 11-8-28 00:38 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

老公俾,因為已經問左62借錢買樓,距唔會再出錢啦!好彩媽咪嗲哋好,話意頭就ok了。




珍珠宮

積分: 41556


35#
發表於 11-8-28 00:44 |只看該作者

引用:回覆 豆丁 的帖子 講左, 但係有面色睇....

原帖由 faye525 於 11-08-27 發表
回覆 豆丁 的帖子

講左, 但係有面色睇....
你男家咁都得,我係你我唔采佢,註冊左就去旅行,唔再擺酒,攪咁多做乜,最緊要自己開心,結婚係你同你c6既事,要攪咁多唔該佢地自己比,唔好要人比




珍珠宮

積分: 41556


36#
發表於 11-8-28 00:55 |只看該作者

回覆 回覆:小mama的帖子

我個陣結婚都係咁,6299唔比錢唔緊要,但係又要呀之呀左,嫌我地擺十圍少,自己又唔請人,又想我比晒成幅身家比佢去租衫化裝,我同c6想細攪,條8婆就係度比晒面色我睇,仲話想租幾件99衫,當正自己係新娘,佢件件衫都貴過我個 d, 又唔比錢,到最後忍唔住發爛炸只係比一件佢,唔貴既佢唔要,當我地幾百萬開頭,唔知係咪想我地一鋪清袋,賤格到死,禮金,金器都係我老公比,我知到佢真係冇晒錢,所以好多野我自己比番,做人阿媽都唔睇諒個仔,唔怪之我老公都唔采佢,底佢死:;pppp:




珍珠宮

積分: 41556


37#
發表於 11-8-28 01:02 |只看該作者

回覆 回覆:小mama的帖子

真係不吐不快,我老豆收禮金時,條8婆就同我老公講叫我老豆收順d,攪結婚野就話,一身人先得一次! 唔好咁姑寒,頂佢個x,想我老豆收順d比佢租衫買野就真啦!正賤人!




子爵府

積分: 11716


38#
發表於 11-8-28 02:27 |只看該作者
原來係咁 我真係唔知 我媽咁講我咁聽 我仲以為男家唔比 即係唔贊成我嫁入門 仲有d担心男朋友受壓 又怕比佢地親戚睇我唔起(因為男家冇出禮金都嫁) 我諗多左啦
因為我地都旅行結婚唔擺酒 所以我都覺得唔係咁好意思要男家比禮金 又怕第時收左人地錢有說話聽 只係我以為"一定"要咁樣先名正言順
聽完你地講 咁我放心同男友自己用積蓄比禮金啦 又煩少樣


大宅

積分: 3672

認識瑞士牛牛第一回


39#
發表於 11-8-28 11:59 |只看該作者
我係老公同我一齊儲錢比


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-8-28 14:25 |只看該作者
老公比
我6299反對我老公娶我
我老公唔理佢地,照同我結婚,通知佢地我地幾月幾號係邊度註冊
6299嬲到出煙


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo