想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 257


21#
發表於 11-10-10 22:48 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

我老公d丁丁都好差!所以要做ivf




大宅

積分: 1088


22#
發表於 11-10-11 10:54 |只看該作者
我妹妹 c6 都有呢個問題,食左茄紅素同蜂皇"張"兩個月倒,我妹妹就 Bingo 左。


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


23#
發表於 11-10-11 11:06 |只看該作者
回覆 Sans 的帖子

茄紅素邊到有得買咩牌子來架


複式洋房

積分: 437


24#
發表於 11-10-11 12:40 |只看該作者

回覆:急問!老公丁丁TEST唔合格,有咩方法、食療補救?

我覺得食supplement仲要睇下本身個人吸唔吸收,我本人身體唔好,聽人講有咩好嘅supplement就去試下,但人地個個話食左好有用,我就無用,後來睇中醫佢話我腸胃唔好,唔改善腸胃問題,食咩都無用,所以可以的話,去睇下中醫聽下佢點講好d~~





大宅

積分: 1088


25#
發表於 11-10-11 14:38 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

Mannings 屈臣都有架! Jamieson or Webber 呢兩個 brand 都有茄紅素

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo