家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-8-30 23:03 |只看該作者
$0 but 佢負責屋企所有開支


複式洋房

積分: 111


22#
發表於 11-8-30 23:08 |只看該作者
所有費用我老公比, 我自己份糧我自己做私己, 佢打兩份工又識用錢搵錢, 我無擔心過錢.
比哂的錢我都無用, 我只會放銀行.


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


23#
發表於 11-8-31 07:37 |只看該作者
yiphiuyi 發表於 11-8-30 15:55
你唔明家啦!!我地俾$1000.政府每月俾$1500.大妹俾$3000.我們唔係一起住.租金,水電,煤氣都係我俾!!她唔係我 ...

However, you said that:
老公比晒份$$我,我自己分配來用。大約可以储到$10000每月。
How can your husband give 99 extra 3k monthly?????

點評

yiphiuyi  因為老公仲有點額外的$$..炒下股票.所以就有多幾千!!  發表於 11-8-31 11:27


子爵府

積分: 10164


24#
發表於 11-8-31 14:47 |只看該作者
老公負責家裏大部分開支,包括租金及小朋友保險;
我就負責小朋友的學費,以及自己的保險,娘家家用同其他自己的駛用;
我假日出街都盡量唔出錢,叫佢比;咪以為我縮骨,因為我以儲起我份糧為終極目標!


大宅

積分: 2049


25#
發表於 11-8-31 16:19 |只看該作者


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


26#
發表於 11-8-31 17:45 |只看該作者

回覆:你地要老 公一個月比幾多家用

我無要求佢比幾多,不過佢自動自覺扣附零用就比哂我。




男爵府

積分: 9075


27#
發表於 11-8-31 18:19 |只看該作者
我無要求佢比幾多,BUT佢負責屋企所有開支,不過有時佢都會比D我.(1年3-4次啦)


複式洋房

積分: 475


28#
發表於 11-8-31 21:22 |只看該作者
回覆 geniewong 的帖子

好爽呀!!


大宅

積分: 4877

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 11-9-2 06:11 |只看該作者
yiphiuyi 買俾BB的.有人壽危疾.住院 發表於 前天 13:29

yiphiuyi mama!!
你買邊間??

其實都諗緊,, 但唔知邊間好!!


男爵府

積分: 7011


30#
發表於 11-9-2 15:11 |只看該作者
我倆公婆各自收入差唔多, 但是我的開支多佢好多


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-9-2 15:52 |只看該作者
飯餸錢淨底既算唔算
唔算就=$0 不過屋企所有洗費都係佢比


大宅

積分: 2702


32#
發表於 11-9-2 17:40 |只看該作者
我係比家用老公..由佢負責屋企供樓、水電煤及各樣使費

我就負責比鐘點同去超市買野(因為多數都係我一個人去買)
返工等放工,我要陪囡囡玩啊!!


複式洋房

積分: 267


33#
發表於 11-9-2 20:32 |只看該作者

回覆:Yukiling 的帖子

我都係佢從來無俾家用,但係所有嘢都係佢俾曬,我需要時先問佢攞,我想問你自己有冇收入架




洋房

積分: 57


34#
發表於 11-9-6 10:53 |只看該作者
我老公爭落卡數未清,每個月還HK$4000, 佢人工之前有HK$20000,但當時每個月比得HK$3000 家用我 加HK$200水建( 比左9個月,到左今年6月Mou 更工做,失業2.5月),余下 Mud 都唔比,要比前妻贍養費HK$2000

其余我包底: 租金HK$3000 +女學費 HK$200+我阿媽阿爸家用HK$6000(佢幫我奏兩個阿 B)+奶粉+ 尿片,食物 出街....問佢羅佢話自己mou 錢,
但尋日又亂買野, 耳機同藍牙, HK$1200!轉左工8月份開始做 做左7日工, 有HK$3600收入, 但到依家8月一個仙家用都未比, 但就有錢買耳機同藍牙,問佢羅佢話都係 個句" 自己mou 錢!"

各位各位, 我係咪應該離婚?!

好在我自己有工做,唔係就死得! (阿女 依家3.5 歲同2歲)
究竟有老公好定mou 好?

點評

luck_tang  比我離婚好耐,我都覺得係!  發表於 11-9-7 18:22
Gogojuly  同佢講,咁樣落下,會多個前妻  發表於 11-9-7 09:45
CALVEN  比我離婚好耐  發表於 11-9-6 14:30


男爵府

積分: 6914


35#
發表於 11-9-6 17:47 |只看該作者
你哋就好


大宅

積分: 3692


36#
發表於 11-9-6 20:26 |只看該作者
我老公負責全屋開支,我每個月人工比三千元家用佢.其他自己洗和還債.


大宅

積分: 1307


37#
發表於 11-9-6 21:38 |只看該作者
好似大部份家庭都好好數咁.....


水晶宮

積分: 68008


38#
發表於 11-9-6 22:35 |只看該作者
家中開支外出消遣老公比晒....之後再拿佢7500蚊家用..

但我要比工人, 亞仔學費及支出, 2星期一次超市日用品....7500蚊家用所剩無幾

自已份糧使剩儲起去旅行lor


大宅

積分: 1067


39#
發表於 11-9-8 12:35 |只看該作者
yiphiuyi 發表於 11-8-30 15:55
你唔明家啦!!我地俾$1000.政府每月俾$1500.大妹俾$3000.我們唔係一起住.租金,水電,煤氣都係我俾!!她唔係我 ...

嘩你99咪好發.其實真係唔使俾咁多家!!


洋房

積分: 57


40#
發表於 11-9-10 12:07 |只看該作者

RE: 你地要老 公一個月比幾多家用

回覆 bookbooksheshe 的帖子

我終於同我老公講,比我起碼HK$6000,他話自己無錢儲到 , E 家有HK$16000收入還完卡數同前妻HK$6000, 仲要洗費,我計條數比他看 , HK$100 X 30 = HK$3000 已經有多,余下HK$1000可儲起

口甘我話都 mou 辦法
好多香港男人都係嫁啦
e家等過數,我已用shine方法

我話你要證明比我你係對呢個家有責任心,我又去左明愛排隊做婚恩輔導,為左兩個女
都有時只可同自己講 , 所託非人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo