想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2295


21#
發表於 11-9-15 17:30 |只看該作者

引用:回覆+jzoom+的帖子 請問呢個fertilaid你在

原帖由 jessying 於 11-09-15 發表
回覆 jzoom 的帖子

請問呢個fertilaid你在那兒買, 什麼時候開始食?? 點食法?? 我都想試... 大約幾錢呢?? ...
我都想知呀




大宅

積分: 3256


22#
發表於 11-9-15 20:28 |只看該作者
回覆 vivi0707 的帖子

me too....剛開始食一個月, 但反而個體溫變得完全無升低.....


複式洋房

積分: 473


23#
發表於 11-9-20 14:51 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

Hi 你去brainy.com 睇睇。
我以前經期4x-60天,都可以生仔,最好照照陰超睇有冇排卵。




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-20 15:56 |只看該作者
我都有卵巢多囊呀,不過我用紅d長期得一條線
有冇咩好醫生介紹呀,我想食排卵丸試下,同想驗血知自己有冇排卵呀
thanks


大宅

積分: 1971


25#
發表於 11-9-20 16:52 |只看該作者

有冇人食左排卵丸都排唔到卵?

好奇怪,今個cycle停左排卵葯,開始食fertilaid, d17-19三日分泌異常多,透明+白色的(好似鼻水加鼻涕),排卵分泌是咪咁樣? 今次我無用排卵條,體溫都係記得先check, 斷斷續續,d17前都係36.4-5,d21-23就36.7-9, 唔知係咪似排卵呢?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo