想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 526


21#
發表於 11-8-31 20:16 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

好淺色。。。之前post 左




別墅

積分: 526


22#
發表於 11-8-31 20:17 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我都係丫




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


23#
發表於 11-8-31 20:18 |只看該作者

引用:同c6商量下先!佢ok我都ok!+今晚dodo+ +

原帖由 WOLFYSHEEP 於 11-08-31 發表
同c6商量下先!佢ok我都ok! 今晚dodo
努力、加油



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


24#
發表於 11-8-31 20:36 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

一齊加油





男爵府

積分: 6375


25#
發表於 11-8-31 21:42 |只看該作者

引用:係呀!我就係有呢種感覺! +

原帖由 WOLFYSHEEP 於 11-08-31 發表
係呀!我就係有呢種感覺!
好明顯係念珠菌




別墅

積分: 526


26#
發表於 11-8-31 21:46 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

噢!觀察埋聽日,再唔舒服就睇e生




男爵府

積分: 6375


27#
發表於 11-8-31 21:51 |只看該作者

回覆:排卵前特徵

我之前都試過,要擦葯膏同塞箹




別墅

積分: 526


28#
發表於 11-9-1 07:56 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

我之前都試過,不過今次應該唔係,因為今日已經冇痕癢




珍珠宮

積分: 30303


29#
發表於 11-9-1 08:09 |只看該作者

引用:係呀!我就係有呢種感覺! +

原帖由 WOLFYSHEEP 於 11-08-31 發表
係呀!我就係有呢種感覺!
咁要睇醫生




別墅

積分: 526


30#
發表於 11-9-1 08:12 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

今日又冇喇喎




男爵府

積分: 8245


31#
發表於 11-9-1 09:42 |只看該作者
我排卵前會特別口渴,
啲vv又會比較深色(平時係偏近水顏色)
分泌會明顯增多
紅d30%深粗,用clearblue check就會出現哈哈笑.


別墅

積分: 526


32#
發表於 11-9-1 09:50 |只看該作者

回覆:gordonccc 的帖子

我仲等緊今日day17 了




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


33#
發表於 11-9-1 11:39 |只看該作者

引用:我仲等緊今日day17+了 +

原帖由 WOLFYSHEEP 於 11-09-01 發表
我仲等緊今日day17 了
我今日d 18, 岩岩check red d都係淺,但抹vv又見到蛋清同拉絲,比之前拉長左



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


34#
發表於 11-9-1 14:26 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

蛋清係咪都係白色架?




男爵府

積分: 6375


35#
發表於 11-9-1 14:27 |只看該作者

引用:蛋清係咪都係白色架? +

原帖由 WOLFYSHEEP 於 11-09-01 發表
蛋清係咪都係白色架?
應該透明架




大宅

積分: 1537


36#
發表於 11-9-1 14:44 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-8-31 20:02
你睇下

睇唔出你邊日排卵wor,絛絛嘟好淺色


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


37#
發表於 11-9-1 14:46 |只看該作者
啤啤熊仔 發表於 11-9-1 14:44
睇唔出你邊日排卵wor,絛絛嘟好淺色

係喔
都唔知邊日
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


38#
發表於 11-9-1 14:48 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 14:27
應該透明架

響紙巾度
粘起係透明(話說排卵果日係最透明同拉絲好長)
之前幾日有d透明帶奶白
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1537


39#
發表於 11-9-1 14:51 |只看該作者
我即使有高低溫同紅d有90%深色(唔知係咪排卵日),蛋清同拉絲點解我好似冇乜既,唔知係咪因為多囊問題?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


40#
發表於 11-9-1 14:59 |只看該作者
啤啤熊仔 發表於 11-9-1 14:51
我即使有高低溫同紅d有90%深色(唔知係咪排卵日),蛋清同拉絲點解我好似冇乜既,唔知係咪因為多囊問題? ...

係抹vv響紙巾見到、或響底底見到
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo