想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


大宅

積分: 3256


21#
發表於 11-9-5 22:56 |只看該作者

開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

等埋我,我係28/8 day




大宅

積分: 3256


22#
發表於 11-9-5 22:56 |只看該作者

開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

等埋我,我係28/8 day




複式洋房

積分: 272


23#
發表於 11-9-5 23:05 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

今次第9個 cycle ,希望中啦!
Day 17, 會同老公加油加油呢!




大宅

積分: 3520


24#
發表於 11-9-5 23:20 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

23/8 day 1,今日day 14 啦,但紅d係淺線,你地甘快深紅d同哈哈笑,我係咪有問題?





大宅

積分: 2407


25#
發表於 11-9-5 23:23 |只看該作者

引用:23/8+day+1,今日day+14+啦,但紅d係淺線,你

原帖由 ah_gi 於 11-09-05 發表
23/8 day 1,今日day 14 啦,但紅d係淺線,你地甘快深紅d同哈哈笑,我係咪有問題?



...
你平時週期是幾多日架




大宅

積分: 2407


26#
發表於 11-9-5 23:25 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

哈哈有好多人喎希望我們中!中!中!




禁止訪問

積分: 1299


27#
發表於 11-9-5 23:47 |只看該作者

回覆:kathytong801 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1022


28#
發表於 11-9-6 00:00 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

我係22/8 day 1, 不過上個cycle成42days,我都唔知今次要等到幾時才排卵,前日同今日都用紅d check過得淺烘。
見到d 個標題一定要加入埋一份啦!我們努力呀!祝願大家都有好消息




伯爵府

積分: 17307


29#
發表於 11-9-6 00:03 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

30/8 day1! 今個月係第12個cycle喇前日m完今日仲有d淺啡,都唔知想點!唉!



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1044


30#
發表於 11-9-6 00:14 |只看該作者
HiHi大家好呀,我有個問題想請教下大家呀,咩叫一個cycle呀???係要黎計排卵嗎??因我同我先生都想有小朋友呀,所以最近都有上黎睇下,但就唔係好明,麻煩晒各位!!!
祝大家早日Bingo啦~~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


31#
發表於 11-9-6 00:33 |只看該作者
本帖最後由 樂遙BB 於 11-9-6 00:36 編輯
jojo1202 發表於 11-9-6 00:14
HiHi大家好呀,我有個問題想請教下大家呀,咩叫一個cycle呀???係要黎計排卵嗎??因我同我先生都想有小朋友呀, ...

1個cycle係m到見到紅為之day1..
直到下1次黎m既前1日入面加埋既日數等於1個cycle..
以cycle 28days計算約day14左右會排卵..
不過每個人都會有唔同..
所以要靠體溫, 分泌/排卵試紙去check..

希望幫到你..


大宅

積分: 2407


32#
發表於 11-9-6 00:58 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !






侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


33#
發表於 11-9-6 01:27 |只看該作者
我都加入傾吓先
Hi all~~ 我係第4個cycle喇,31/8 day 1
希望各位呢個月都齊齊bingo過版


大宅

積分: 2708


34#
發表於 11-9-6 08:42 |只看該作者
好似好多jm都係cycle 3 wor!
其實cycle 3 已經無cycle 1 咁緊張啦! 但又驚如果第3個cycle都唔中係咪身體有問題,駛唔駛去check下!


大宅

積分: 2708


35#
發表於 11-9-6 08:48 |只看該作者
有無jm可以分享下紅d/哈哈笑有嘢睇個日計排egg,定由有嘢睇到無嘢睇嗰日計排egg? 因為好似話排egg後14日可以check bingo! 我係3/9同4/9見到深粗同哈哈笑! 5/9就消失哂! 諗緊今晚仲Do唔Do! 已經好攰,好似比人打咗一身咁!


大宅

積分: 3520


36#
發表於 11-9-6 09:33 |只看該作者
回覆 COCOLEUNG2 的帖子

28-31日呀


子爵府

積分: 10555


37#
發表於 11-9-6 12:14 |只看該作者

開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

你地就好啦,咁快有枓到。
我今日都竹day11,但紅d白雪雪…
我要差唔多day30先排嫁,有排等



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


38#
發表於 11-9-6 12:18 |只看該作者

引用:有無jm可以分享下紅d/哈哈笑有嘢睇個日計排

原帖由 smile_w99 於 11-09-06 發表
有無jm可以分享下紅d/哈哈笑有嘢睇個日計排egg,定由有嘢睇到無嘢睇嗰日計排egg? 因為好似話排egg後14日可以 ...
做!!
一定要做,卵排左會等48個鐘嫁!
我上次就係以為排左唔駛做,所以失敗左。



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-9-6 12:27 |只看該作者
我上個cycle失敗,今次再黎過,8/23 day1~!


大宅

積分: 1729


40#
發表於 11-9-6 12:34 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

今日day13,紅d得淺烘




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo