想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 432


21#
發表於 11-9-10 20:49 |只看該作者

回覆:v110617 的帖子

我唸等埋今個月都無,真係要揾家計會幫幫手!不過我c6講過寧願唔生都唔做人工,唉!




別墅

積分: 914


22#
發表於 11-9-20 16:02 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

今朝做咗吸宮手術,好快可以back to normal




男爵府

積分: 7926


23#
發表於 11-9-20 16:15 |只看該作者
V110617,

記得好好調理身體!努力下次一定得吖!


大宅

積分: 1266


24#
發表於 11-9-20 17:15 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

好好休息, 等調理好身體後, 再重新向目標進發


別墅

積分: 914


25#
發表於 11-9-20 19:24 |只看該作者

回覆:1105sad 的帖子

Yes, 大家咁話!




大宅

積分: 4614


26#
發表於 11-9-20 20:04 |只看該作者
v110617 發表於 11-9-20 16:02
今朝做咗吸宮手術,好快可以back to normal

要休息多d, 請問您係私家/政府醫院做這手術? 幾錢? Thanks


大宅

積分: 1662

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-9-20 20:14 |只看該作者
加油啊.....唔好放棄.....


別墅

積分: 996


28#
發表於 11-9-20 20:34 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

樓主, 保重呀!
我9月初小x... 我哭過很多次, 而家要振作了,我地要堅強d呀!!

但好唔明點解無心跳但胎long 又會大呀..有無jm知道??




大宅

積分: 2918


29#
發表於 11-9-21 10:58 |只看該作者
Hi, v110617~~
我今年7月初發現宮外孕,也是打MTX針解決了.....身體沒有異樣,但係心理壓力很大....所以好明白你的心情.... 而家諗緊是時侯再要還是 ....
anyway , 你要多多保重, 振作, 好好休息! 祝身體徤康~~~~
The best is yet to come..i believe..


別墅

積分: 914


30#
發表於 11-9-21 11:41 |只看該作者

回覆:靚靚虎媽咪 的帖子

我喺qmh嘅私家度做,早前排到qmh私家症諗住生BB有個好D環境唔洗俾B6騷擾,點知冇心跳。張單要遲D先收到,但我俾咗$60000按金。姑娘講過手術$10000連麻醉,房間視乎揀頭等定二等連4餐,另加巡房費,我諗$20000以內啦。




別墅

積分: 914


31#
發表於 11-9-21 11:51 |只看該作者

回覆:baby_shan 的帖子

我同老公同我媽都lur醫生答呢個問題好多次,起初佢只答冇原因,100個裡面有20-25個會咁,十分common, 慢慢唉多次佢就話普遍結果指出染色體有問題,導致BB發展唔到。咁其實一早唔得好過佗佗吓唔得或者生出嚟唔得etc。雖然染色體可以驗,不過醫生唔鼓勵我哋驗住,想我哋再試吓先,因為就算驗到有問題,都未必有解決辦法,得個知字,或者接受事實 - 冇得生。




別墅

積分: 914


32#
發表於 11-9-21 11:57 |只看該作者

回覆:Blueso 的帖子

我都唔敢諗咁多嘢。好似我為宮外後搵中醫調理,又戒乜戒物,都係得個空心囊。我今次只係戒凍飲同寒嘢,流晒血後搵中醫係咁二補一補算喇,仲叫老公X咗唔好話我知!




子爵府

積分: 13784


33#
發表於 11-9-21 12:28 |只看該作者
心願未達成, 怎樣也不會happy, 但願各人先調理好身子, 留得青山在, 那怕無柴烧??

努力行善積德, 你的願望必成真!!

P.S. 本人建議有能力的, over 28, 又try咗1年的, 直接揾private doctor寫referral letter 去排政府不育科, 家計會連陰超機都無, checking收費亦不便宜, 亦要等......政府不育科現在一般要等2-3年先見到dr


大宅

積分: 1266


34#
發表於 11-9-21 12:31 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

我睇看既婦科醫生都唔鼓勵我check染色體, 佢都話二次失敗係唔同case, 所以都係聽天命, 順期自然, 反正知結果亦解決唔到, 現在我都無睇中醫law, 因上一次做完人流後就開始睇中醫(城中好出名的), 到confirm pregnancy依然有睇佰安胎, 但都一樣結果 (未必關中醫事, 但心裡不好受,)現在介凍飲, 涼野, 做多些運動, 自己keep 好身子再努力


別墅

積分: 914


35#
發表於 11-9-21 23:33 |只看該作者

引用:心願未達成,+怎樣也不會happy,+但願各人先

原帖由 mapp2009 於 11-09-21 發表
心願未達成, 怎樣也不會happy, 但願各人先調理好身子, 留得青山在, 那怕無柴烧??

努力行善積德, 你的願望 ...
我都問過我瑪麗嘅主診醫生,即使ivf都唔能夠排除染色體唔夾嘅問題。染色體會唔會中途出錯要放咗胎先知,如果唔得佢唔會發展落去。醫生能做到嘅只有揀個靚D嘅胚胎嚟做,但一樣有小產風險。加上我哋唔係結合唔到,而係中途出錯,醫生建議我哋自然試多次。




別墅

積分: 914


36#
發表於 11-9-21 23:42 |只看該作者

引用:回覆+v110617+的帖子 我睇看既婦科醫生都

原帖由 1105sad 於 11-09-21 發表
回覆 v110617 的帖子

我睇看既婦科醫生都唔鼓勵我check染色體, 佢都話二次失敗係唔同case, 所以都係聽天命 ...
我老公就覺得我哋太早同人講(其實只係同一兩個friend同問過兩個生過嘅朋友,同屋企人之嘛)攪到BB小氣唔過嚟,佢話下次足三個月先講,包括屋企人,唔好唔信邪喎。可能我又有D緊張啦,未到M已經日日用綠D check住,一到expect M day就用clear blue。下次真係唔鬼理呀。




複式洋房

積分: 488


37#
發表於 11-9-27 18:35 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

What is空心胎???


別墅

積分: 657


38#
發表於 11-9-27 21:09 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

正常懷孕,有胎襄,但沒有BB

樓主加油我地有多Jm都係咁,唔好灰心呀..支持你呀

我5月尾小x,空心胎(刮宮)用左好多時間才接受

剛剛bingo,但係流啡..4週5照乜都照唔到..
即時抽左血,明天再去抽血...都好擔心係宮外孕又或者已經流走左啦




別墅

積分: 914


39#
發表於 11-9-28 22:45 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我果陣都5週先照到粒4mm嘅胎囊,喺未有任何結果之前記得bedrest,乜都唔好理。希望你冇事。




複式洋房

積分: 450


40#
發表於 11-9-29 00:14 |只看該作者
v110617~~
我今年9月初發現宮外孕,cut左右邊輸卵管.....身體都開始慢慢恢復,但真係好驚會再宮外孕,個次經歷好可怕,心理上有陰影,所以我好明白你感受......
你要好好調理身體,努力加油,唔好灰心呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo