想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


21#
發表於 11-9-8 13:09 |只看該作者
matthew1021 發表於 11-9-8 13:06
回覆 siutreasure 的帖子

祝你齊齊BINGO
多謝你
但我驚多d
祝你大小平安
生個健康龍bb
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1662

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-8 13:12 |只看該作者


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-9-8 13:14 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我今日都係d25,我都覺得好''支力''好似好想瞓咁,哩幾日D尿好黃,飯後有屁屁,你有冇哩D情況呀?
          


複式洋房

積分: 105


24#
發表於 11-9-8 13:17 |只看該作者
回覆 matthew1021 的帖子

恭喜!



公爵府

積分: 29202

畀面勳章


25#
發表於 11-9-8 13:19 |只看該作者
vickyman 發表於 11-9-8 13:14
回覆 siutreasure 的帖子

我今日都係d25,我都覺得好''支力''好似好想瞓咁,哩幾日D尿好黃,飯後有屁屁,你有 ...
我係累、好早想訓、少少胸脹、腰背痛,尿如果晨尿臨訓前就黃囉,因為我通常朝早先飲水,六點後好少飲。我飯後冇屁屁喔又,會唔會係我唔食飯呢?

你d幾排卵
你又係15/8 d1?
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6869


26#
發表於 11-9-8 13:20 |只看該作者
matthew1021 發表於 11-9-8 12:43
今次係我小產左之后再有BB,所以小產過的JM唔洗灰心架,你地一定可以架!
又多個姊妹成功喇, 恭喜恭喜!!!
2nd baby, Dec. 2014


大宅

積分: 4691


27#
發表於 11-9-8 13:22 |只看該作者
恭喜!恭喜!


珍珠宮

積分: 30303


28#
發表於 11-9-8 13:31 |只看該作者

回覆:我DAY 29, 忍唔住CHECK, BINGO左啦!!!






男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 11-9-8 13:39 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係呀!15/8 D1~你記唔記得我呀?你話你既cycle同我好似呢!我乜都冇check過,冇理到邊日排卵,D10開始dodo...我胸小小脹,腰緊緊地囉!但應該唔多似

          


別墅

積分: 741


30#
發表於 11-9-8 13:41 |只看該作者
希望我都BINGO啦!

siutreasure, 似WOR, 祝早孕!


男爵府

積分: 9408


31#
發表於 11-9-8 13:41 |只看該作者
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


32#
發表於 11-9-8 13:44 |只看該作者
vickyman 發表於 11-9-8 13:39
回覆 siutreasure 的帖子

係呀!15/8 D1~你記唔記得我呀?你話你既cycle同我好似呢!我乜都冇check過, ...
我覺得你個名好熟
唔好意思因為呢度大多jm
傾既野差唔多
不過我唔記得傾過咩
咁你平時cycle幾多
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


33#
發表於 11-9-8 13:47 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我近依半年個個月等bingo都好勀,好多尿屙,食多咗野,有扯住痛,小小暈,想作嘔,有微發燒,點知都唔係中.攪到自己好似有網想症!!原來好多jm都有同樣感覺!!都唔知幾時先係真正bingo感覺!!
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


34#
發表於 11-9-8 13:47 |只看該作者
milysin001 發表於 11-9-8 13:41
希望我都BINGO啦!

siutreasure, 似WOR, 祝早孕!
但我d20排卵
今日d25
cycle 30
冇理由咁快有反應
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


35#
發表於 11-9-8 13:48 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-8 13:50 編輯
Kit_ming 發表於 11-9-8 13:47
回覆 siutreasure 的帖子

我近依半年個個月等bingo都好勀,好多尿屙,食多咗野,有扯住痛,小小暈,想作嘔,有微 ...

因為我平時唔會腰背痛
係之前有左先左
所以覺得好奇
但我冇想嘔、食多左野、肚扯住痛
我之前有都冇呢d
係坐車凳凳下想嘔姐


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5514


36#
發表於 11-9-8 13:51 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-8 13:04
我排完卵之後紅d粗變淺
淺變白
但今日有哄
哈哈... 好開心聽到你好消息, 要預先恭喜你先...
原來要腰骨痛嫁 ???


別墅

積分: 638


37#
發表於 11-9-8 13:54 |只看該作者


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-9-8 13:57 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

cycle係29-31日~
          


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


39#
發表於 11-9-8 13:59 |只看該作者
vickyman 發表於 11-9-8 13:57
回覆 siutreasure 的帖子

cycle係29-31日~
我30@8月
31@7月

我地真係好似呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


40#
發表於 11-9-8 14:03 |只看該作者
pandafamily2008 發表於 11-9-8 13:51
哈哈... 好開心聽到你好消息, 要預先恭喜你先...
原來要腰骨痛嫁 ???
腰痛係流產其中一個既徵狀

不過我都搵左d資料
因為懷孕時有隻hormone(relaxin)會令關節、靭帶鬆馳,導致靭帶牽拉時有差別!
但唔係個個初期都係咁
因為我之前有左係咁
而平時係唔痛
所以可能係我既徵狀
唔代表其他人一定會腰背痛架

不過我d25咋
又冇理由咁快既
所以唔一定係好消息黎架

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo