想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8779


21#
發表於 11-9-13 20:52 |只看該作者
我唔記得講,我果時c6 check 到係3%時,姑娘同我講,其實要做ivf先得,係我自己要做iui


大宅

積分: 3461


22#
發表於 11-9-13 21:18 |只看該作者

引用:回覆+beanie430+的帖子 beanie430+我係喺

原帖由 denise333 於 11-09-13 發表
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 我係喺勞醫生度做嫁.我上次做ivf用咗七萬五,但係每個人都唔同,因為我之 ...
講得好啱呀,老公既支持好重要...

D針藥係會影響情緒,而且咁大個女都未試過自己打針(最重要係好怕針),有時見到肚皮d針孔,又瘀咗一撻,真係好想喊,好彩有老公安慰同錫返
而且,到你放胎後,唔可以操勞,要靠老公照顧同做家務



點評

eggshell  日日拮自己肚皮好似好鬼變態咁 ,但好快又過左 .. haha   發表於 11-9-13 22:30
eggshell  冇錯! 打針係最驚個part, 好彩老公在場打吓氣!  發表於 11-9-13 22:29


大宅

積分: 1758


23#
發表於 11-9-13 21:43 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

denise333, 好多謝你嘅分享呀...我想請問你做了幾多次ivf呢?你會否繼績try呀?我聽jm話中醫何醫師幾好,於是我一個月前開始睇佢,我有同佢講c6丁丁的問題,但佢只建議佢多做運動,沒有說要針灸,你在那裡針灸呢?可否pm我?

講到我c6,其實成件事令我最唔開心的就是他,他兩個細佬快要做爸爸,我知道佢唔開心,好想我快d有,但我們試了4年,由我不是高齡變高齡了,我都好心急,一路以來做的測試,我的都是正常,就是他的丁丁......我真的沒有怪他,有誰想自己身體有問題,這都不是他的錯,正如如果是我的東西有問題,我都不希望他怪我, 但他竟然跟奶奶說是我工作忙唔想有bb,跟朋友說我高齡難有b,對住我也是經常說我現在高齡、已前唔想要...到現在認真考慮ivf,又說我人工高過佢,要我自己籌錢....錢!算!我自己想辦法,但每晚要佢早訓,又黑口黑面,我都叫到以為自己是個小學生嘅阿媽,請佢做運動,當耳邊風! 我會祈禱求上帝給我一個b,一個都夠了!但又想可能上帝唔俾是因為阿b來到我們當中,他都唔會幸福,又或者我和c6會有更多爭抝,真係好唔開心呀

點評

denise333  我喺岑EC度針,已經PM咗你,你睇下  發表於 11-9-14 12:03
eggshell  你老公自尊心都幾強咁喎!  發表於 11-9-13 22:31


大宅

積分: 1837


24#
發表於 11-9-13 22:20 |只看該作者
本帖最後由 eggshell 於 11-9-13 22:33 編輯
lolonorna 發表於 11-9-13 16:24
聽d jm講唔一定係越多越好...而且抽得多,都要睇有幾多粒受到精分裂成胚胎...貴精不貴多...

我自己就抽到 ...

也不完全是越多蛋越好,太多也未必好. 之前有另一位jm post 了一篇外國研究, 大概20粒質量會比較好.
30粒也okay, 40粒便太多而且更易有OHSS

若c6丁丁 只有 2-3%, 其實ivf + icsi已經可以overcome this problem. 我醫生成日都話係treatment中老公需要contribute的是好少. 丁丁可做的事不多,只要不是無精便不用擔心.
註: 就算是無精,也可以男方做抽精

已 pm 醫生


男爵府

積分: 8779


25#
發表於 11-9-14 11:11 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

我真係好希望你同老公先溝通好先開始ivf,錢果方便,如果佢咁講,你自己又ok的話,就唔好再理,自己慳d,屋企食佢用佢,我諗你都會好快儲到.唔好比d外在因數而影響你倆公婆.
而溝通方便,你可以解釋返比佢知,當你抽到蛋,但係萬一佢d丁丁唔好,咁樣會影響到或者受唔到精,如果真係受唔到精,分裂唔到,咁就會浪費曬d 錢. 你同佢講,所以你自己都會注意飲食,睇中醫調理,希望d蛋蛋靚靚.
叫你老公唔好煙,唔好酒,盡量早d瞓啦, 有時,男人都要氹. 而運動方便,因為你自己都要做,所以你睇下可以點安排啦. 你睇下有咩野可以預興趣於運動. 好似我老公鐘意釣魚,咁咪陪佢去釣,而且要去d要先行到好多路嘅地方先釣,咁行得多,都叫運動. 而早瞓方便,你老公係咩因數而夜瞓呀....你自己都要身教,你要自己都養成早瞓. 我老公又係唔肯去睇中醫,咁我咪只係買善存比佢食囉,一日一粒,唔係咁都做唔到呀....
我果時做ivf時,喺打針期間,老公唔喺香港,食食下飯突然間跖想cry,之後上網睇返,原來d藥會影響情緒.
我只有做過一次ivf,當時抽到13粒,有9粒受精,8粒分姴. 後來問返中醫,中醫話,如果老公d丁丁冇問題,係應該會全部受精的. 我今之已經係第二次放雪胎了,今日會放胎.
希望你同老公溝通好先啦,祝你倆公婆恩恩愛愛.





大宅

積分: 2835


26#
發表於 11-9-14 11:22 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

好想知IVF可唔可以CLAIM住院醫療保險?


大宅

積分: 2835


27#
發表於 11-9-14 11:24 |只看該作者
charlie27 發表於 11-9-11 16:42
我和你都差不多, 我也是高齡......

我也是在仁安做iui(1st之), 我老公形態也是得2%(洗精後) , 我諗如果做 ...
我睇中醫,醫師話排EGG前唔好食花膠,佢話食都要係排EGG等BINGO時先好食喎!


男爵府

積分: 8779


28#
發表於 11-9-14 12:03 |只看該作者
回覆 misshoney821 的帖子

我都想知呀....不過呢D野,唔好意思開口問AGENT....
花膠我都聽EC講過, 排卵後唔好食.所以要食就係喺排卵前


大宅

積分: 2835


29#
發表於 11-9-14 12:43 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

唔係喎! EC話要排EGG後食喎!

點評

denise333  咁可能我記錯喇,我好冇記性嫁hehe..  發表於 11-9-15 11:01


大宅

積分: 1758


30#
發表於 11-9-14 19:10 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

多謝妳的鼓勵,希望妳的bb健康快樂來到妳身邊妳現在都要多點休息,不要操勞


大宅

積分: 1837


31#
發表於 11-9-14 22:09 |只看該作者
misshoney821 發表於 11-9-14 11:22
回覆 denise333 的帖子

好想知IVF可唔可以CLAIM住院醫療保險?
IVF屬於非必要醫療服務,好多都唔會包. 妳有無查番自己份正本?應該有寫的


男爵府

積分: 8779


32#
發表於 11-9-15 10:58 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

多謝你
你有咩開心同唔開心post上黎,大家可以同你一齊分享.


男爵府

積分: 7674


33#
發表於 11-9-15 12:30 |只看該作者
叫極佢都唔合作, 唯有認命受呢d皮肉之苦....=.=


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


34#
發表於 11-9-16 22:52 |只看該作者
我都係偉澤搵Dr So做...我前前後後做iui & ivf洗左十幾萬...上2個星期抽左十幾粒eggegg..放左2粒...雪左8粒...禽日出結果fail左...醫生仲話有D case雪左果D解凍既都未可能有D未必用得...所以我都有D擔心...


大宅

積分: 3762


35#
發表於 11-9-17 11:37 |只看該作者

引用:我都係偉澤搵Dr+So做...我前前後後做iui+&+

原帖由 lovebabyking 於 11-09-16 發表
我都係偉澤搵Dr So做...我前前後後做iui & ivf洗左十幾萬...上2個星期抽左十幾粒eggegg..放左2粒. ...
仁安話解凍後有70%生存機會,姑娘話呢個數係保守。




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-9-17 11:50 |只看該作者

引用:回覆+denise333+的帖子 denise333,+好多謝

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 denise333 的帖子

denise333, 好多謝你嘅分享呀...我想請問你做了幾多次ivf呢?你會否繼績try呀?我 ...
唉...我老公都係...成日都夜訓...話極晤聽....




複式洋房

積分: 117


37#
發表於 11-10-6 16:17 |只看該作者

我個中醫話丁丁形態可以食茄紅素,葉酸,食多D綠葉菜,都可以改善。。最近我比我C6食埋蟲夏草,OF COS 最好男人果邊都睇中醫調理啦,但大部份男人都唔會肯去睇,各位姊妹加油呀!!


男爵府

積分: 6718


38#
發表於 11-10-6 17:13 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 : 再此鼓勵你一下、加油!!

同我想門一下、仁安龍醫生、你覺得感情麻? 我下星期左右找他做IUI拉! 我有點擔心呀! 可否指教!


男爵府

積分: 7674


39#
發表於 11-10-6 17:36 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-6 17:13
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 : 再此鼓勵你一下、加油!!

準備好個身體, 帶口睪, 介口, avoid 痌嘔肚痛 傷風感冒
結果唔係我地可以控制 聽e生話 準時食藥 食葉酸 補充維他命
早d訓 飲多d水, just get urself ready!


男爵府

積分: 6718


40#
發表於 11-10-6 19:59 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝!呢個MOMENT, 我應該介口介什麼?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo