立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 Peanutqbi 於 11-09-27 發表 我33~35 cycle, 仲得一邊輸卵管.... 8月31Day 1, 唔知check唔check Bingo 好? 近日個肚時不時有D拮 ...
伯爵府
積分: 15536
別墅
積分: 854
qqj 發表於 11-9-27 21:54 我都得一邊,e+都疑似中,希望齊齊中
男爵府
積分: 6108
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:17 回覆 bb_pig_bb 的帖子 結果呢?
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:53 回覆 Peanutqbi 的帖子 你用cb ?
Peanutqbi 發表於 11-9-28 11:11 我前兩年因為宮外孕而切咗一邊, 另一邊又唔多暢通喎, 西醫寫信叫我排iVF(我去咗排廣華)但2012先有得見醫生 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy