想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-27 21:54 |只看該作者

引用:我33~35+cycle,+仲得一邊輸卵管....8月31Da

原帖由 Peanutqbi 於 11-09-27 發表
我33~35 cycle, 仲得一邊輸卵管....
8月31Day 1, 唔知check唔check Bingo 好? 近日個肚時不時有D拮 ...
我都得一邊,e+都疑似中,希望齊齊中



點評

Peanutqbi  醫, 中醫話我身體無問題, 所以想一試~  發表於 11-9-28 11:04
hate3party  加油..記得放鬆心情  發表於 11-9-28 01:43


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


22#
發表於 11-9-28 10:43 |只看該作者
大家要一齊努力呀


別墅

積分: 854


23#
發表於 11-9-28 10:59 |只看該作者
回覆 haululu 的帖子

今朝用早早孕+晨尿check咗啦....得一條線, 唉, 依家等M小姐黎~


別墅

積分: 854


24#
發表於 11-9-28 11:11 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-27 21:54
我都得一邊,e+都疑似中,希望齊齊中

我前兩年因為宮外孕而切咗一邊, 另一邊又唔多暢通喎, 西醫寫信叫我排iVF(我去咗排廣華)但2012先有得見醫生, 睇中醫又話我身體好ready, 所以想自己試....你地會唔會食排卵藥? 我身邊有兩位朋友之朋友Bingo咗都係食排卵藥架, 我托人問緊係邊度睇...


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-28 11:17 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

結果呢?


別墅

積分: 854


26#
發表於 11-9-28 11:45 |只看該作者

我個結果?而家等緊M小姐黎,因為今早得一線,如果3號M再唔黎就去診所check

bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:17
回覆 bb_pig_bb 的帖子

結果呢?



男爵府

積分: 6108


27#
發表於 11-9-28 11:53 |只看該作者
回覆 Peanutqbi 的帖子

你用cb ?


別墅

積分: 854


28#
發表於 11-9-28 13:10 |只看該作者

bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:53
回覆 Peanutqbi 的帖子

你用cb ?
唔係用Cb吖, 過咗期既早早孕(朋友比), 今日Day 29, 過多兩日, M唔黎就去買支貴野check...


珍珠宮

積分: 30303


29#
發表於 11-9-28 15:54 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-9-28 11:11
我前兩年因為宮外孕而切咗一邊, 另一邊又唔多暢通喎, 西醫寫信叫我排iVF(我去咗排廣華)但2012先有得見醫生 ...

我同你情況一樣...ec 話已幫我通返...我都諗住如果呢個cycle 唔中試下食排卵藥...
大家一齊努力加油

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo