想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1758


21#
發表於 11-9-13 13:23 |只看該作者
我又係912 Day 1,亦都係 "每月以為自己有咗症" 病患者,有了這個病四年lu!經驗告訴我千萬不要把這個病傳染俾c6,否則每次day1時又會遭人黑口黑面對待:;pppp:


大宅

積分: 3884


22#
發表於 11-9-13 13:32 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

me too...我今日day 1呀~~~
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


大宅

積分: 2188


23#
發表於 11-9-13 22:08 |只看該作者
朋友今日介紹左間診所去做blood test and semen check,諗住聽日打去問下仲book唔book 得到,因為女人blood tests 要喺D2/3時做嘅, 不過唔知今個月test,下個月做IVF得唔得呢? 定係要同一個cycle內做先有用呢? 有冇jm知呢?



複式洋房

積分: 231


24#
發表於 11-9-13 23:24 |只看該作者
我都係今日day 1,一個成cycle 35日。唉.


男爵府

積分: 9634


25#
發表於 11-9-14 00:01 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

本帖最後由 lovekenken 於 11-9-14 09:41 編輯

913追月 day 1,第十一個cycle ,今次當然好唔開心,但我沒有喊了,開始麻木了!


點評

ella0628  我915 day 1呀... 我有喊T_T"  發表於 11-9-17 03:42


大宅

積分: 3130


26#
發表於 11-9-14 09:06 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

我都係呀,912又day one啦,想點呀,明明今個cycle深粗前後都有開工,上個cycle 28 day,今個cycle 25 day.....


大宅

積分: 2188


27#
發表於 11-9-16 23:21 |只看該作者
終於m完就嚟又可以開工!!



禁止訪問

積分: 420


28#
發表於 11-9-17 01:17 |只看該作者

回覆:mrs.ratts 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7022


29#
發表於 11-9-17 03:47 |只看該作者
哎!我尋晚先黎DAY 1!!!大喊左一場!!因為我今個Cycle好有信心(好似有齊人家bingo既徵兆)...尋晚day 30 見到m黎.. 頭幾秒真係唔敢相信...
唉!我其實年頭做過一次ivf (不過當然係衰左啦)...諗住求求上天俾我自然bingo啦..雖然知道c6 丁丁活躍度低,但我成日懷住一線希望...
點知尋晚m到,我c6 見我喊成咁...提議不如再試多一次ivf.. 如果再過多6個cycle無黎反應...唯有再走上ivf 呢條路(傷金又傷身...)


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


30#
發表於 11-9-17 07:49 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

大家好!我913 day1 架!今個cycle再努力!祝各位早孕




大宅

積分: 2188


31#
發表於 11-9-29 22:07 |只看該作者
大家點呀? 就快又可以check la, 5知今次點呢? 如果今次都未我,我下個月想只check體溫, forget about 紅D,試下會5會個人relax D!


hope good news from JMs soon!



大宅

積分: 2142


32#
發表於 11-9-29 22:18 |只看該作者
我今日先D20,好似D16/17遲咗排卵,啱啱先踏入倒數階段...
你呢個CYCLE DAY幾排呀?


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-29 22:54 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我912 day1, 925/926排呀





大宅

積分: 2188


34#
發表於 11-10-4 23:47 |只看該作者
我估我都係25-26號排.....


大宅

積分: 3358


35#
發表於 11-10-5 00:09 |只看該作者

引用:我912+day1,+925/926排呀 +

原帖由 rosaki 於 11-09-29 發表
我912 day1, 925/926排呀
Me too




大宅

積分: 3575


36#
發表於 11-10-5 14:39 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我諗我係day16/17排,今日係day 23了, 我今個月有check 紅d 同哈哈笑,體溫只check左幾次咋




大宅

積分: 2188


37#
發表於 11-10-5 14:53 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我今日day24,體溫36.90,胸脹脹,平時cycle24-28曰,紅D綠D都係白白的,而家曰日check la




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-10-5 15:33 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-5 14:53
我今日day24,體溫36.90,胸脹脹,平時cycle24-28曰,紅D綠D都係白白的,而家曰日check la



...
但你體溫好有機喎~我一向體溫偏低,排完卵都唔多高


大宅

積分: 3575


39#
發表於 11-10-5 16:17 |只看該作者

引用:Quote:mrs.ratts+發表於+11-10-5+14:53+我

原帖由 rosaki 於 11-10-05 發表
但你體溫好有機喎~我一向體溫偏低,排完卵都唔多高
你地通常幾點量體溫ka




大宅

積分: 2188


40#
發表於 11-10-5 18:56 |只看該作者
我通常朝早醒時check, when I wake up, C6 pass me the thermometer, I try not to move at all. Every morning around
7:30.
我不抱太大希望la, 日日check, 只想今次5得都快D m!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo