想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5835


21#
發表於 11-9-20 15:33 |只看該作者
BabaTed 發表於 11-9-16 09:10
我又係下星期應該DAY 1,尋日用左支萬0 check, (諗住都day 28, 試下先)又係negative,不過暫時日日體溫仲 ...

萬寧係好唔敏感架


大宅

積分: 1993


22#
發表於 11-9-20 15:40 |只看該作者
我今次排卵後12 日驗, 諗住中左都點都有少少線卦, 白過白雪公主, 之後死左條心, 點知等唔倒M 黎, 仲怕我有多囊又唔黎M~! 之後驗一驗佢穩陣D, 原來中左, 所以偷步驗有時都未必一定準架, 等到M 黎先驗就好D, 好過一時以為係, 一時以為唔係~~


大宅

積分: 1585


23#
發表於 11-9-20 16:08 |只看該作者
KylieWons 發表於 11-9-20 15:40
我今次排卵後12 日驗, 諗住中左都點都有少少線卦, 白過白雪公主, 之後死左條心, 點知等唔倒M 黎, 仲怕我有 ...

恭喜你呀, 你咁講, 我諗好多jm即刻又有番d 希望, 排卵後12 日驗都冇線, 咁你即係再等左幾多日先係m到果日再check 就bingo架??

點評

KylieWons  不過O個時好深色下嘞~!  發表於 11-9-20 16:38


大宅

積分: 1993


24#
發表於 11-9-20 16:39 |只看該作者
回覆 sandy997 的帖子

我DAY26 ( 排卵後12 日驗) , 之後諗住冇~~ 但我平時M 係31,32 日, 所以大約係DAY 33 我就驗下, 先知~~不過O個時都已經好深色下嘞
我覺得放鬆心情好緊要~~唔知係咪我諗住冇, 所以個人好放鬆呢~?


別墅

積分: 851


25#
發表於 11-9-20 19:24 |只看該作者
hello 大家好, 我已經遲左14日, 但我用過萬寧牌同綠d 都係negative,
咁我應該有定無呀, 好煩呀


別墅

積分: 536


26#
發表於 11-9-20 23:46 |只看該作者
我今個月都係心急左呀....我26/8day 1...我就16/9就驗><都係冇線呀...
而家諗住等m小姐唔黎先再驗啦.....希望佢唔好再黎搵我啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo